خانه / دعا برای باطل کردن طلسم سحر و جادو / روش باطل کردن طلسم بخت باز شدن بخت بسته شده به روش قرآنی و نشانه های بسته شدن بخت

روش باطل کردن طلسم بخت باز شدن بخت بسته شده به روش قرآنی و نشانه های بسته شدن بخت

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی 2agoo.com روش باطل کردن طلسم بخت باز شدن بخت بسته شده به روش قرآنی و نشانه های بسته شدن بخت را برای شما عزیزان قرار دادیم .

روش باطل کردن طلسم بخت باز شدن بخت بسته شده به روش قرآنی و نشانه های بسته شدن بخت
روش باطل کردن طلسم بخت باز شدن بخت بسته شده به روش قرآنی و نشانه های بسته شدن بخت

روش باطل کردن طلسم بخت باز شدن بخت بسته شده به روش قرآنی و نشانه های بسته شدن بخت,نحوه باطل کردن طلسم و جادوی بخت,از بین بردن طلسم و سحر بخت,طلسم شده ام و ازدواجم سر نمیگیرد علت و دلیل چست؟,آیا تعدد خواستگار داشتن ولی سرنگرفتن ازدواج به دلیل داشتن طلسم و جادو هست؟,روش باطل کردن و خنثی کردن طلسم بخت و گشایش بخت,چگونگی باطل کردن و باز کردن بخت بسته شده,روش باطل کردن طلسم بخت ازدواج دختران و پسران

روش باطل کردن طلسم بخت باز شدن بخت بسته شده به روش قرآنی و نشانه های بسته شدن بخت

ازدواج کردن و تشکیل خانواده از امور موکد در اسلام است. اما در برخی از موارد انجام این عمل به دلایلی مشخص یا نامشخص دچار وقفه و تعطل میگردد. در برخی موارد این مساله همان تعطیل الزواج است. با وجود اینکه فرد دوست دارد که ازدواج کند ولی به هر دلیل این عمل جور نمیشود و مشکلات عدیده در سر راه قرار میگیرد (بصورت غیر عادی و به کرات و مرات). این مسئله به گونه ای است که فرد را نسبت به ازدواج دلسرد میکند و حتی ممکن است ازدواج و تشکیل خانواده را بفراموشی بسپارد. نحوه عمل این نوع طلسم در مورد دختر خانمها متفاوت است (دیده نشدن و مطرح نشدن توسط دیگران جهت ازدواج ، تعدد خواستگار داشتن ولی سرنگرفتن ازدواج ، عدم تمایل به ازدواج ، خواستگارهای غیر قابل قبول و مطرح شدن بحث ازدواج و سپس به فراموشی سپرده شدن و….. البته نتیجه نیز همان است که ذکر شد.

یک روش علاج :

دعاهای مختلفی برای سحر تعطیل الزواج (طلسم و سحر بخت و ازدواج) ذکر گردیده است. یک روش بسیار موثر قرآنی برای ابطال این نوع سحر و طلسم ، ( و صورت گرفتن ازدواج موفق و نیکو ) انجام اعمال ذیل است :
۱- وضو قبل از خواب ، سپس آیه الکرسی – سپس معوذات را بخواند و در کف دستهایش بدمد و سپس دستهایش را بر بدنش بمالد (سه مرتبه این عمل را تکرار کند) .
۲- گوش دادن به قرائت آیه الکرسی (میتواند از قرائت ضبط شده استفاده کند و روزی یک مرتبه به آن گوش دهد.)
۳- گوش دادن به قرائت معوذات (سوره های مبارکه الاخلاص – الفلق – الناس ) چندین مرتبه پی در پی . (میتواند از قرائت ضبط شده استفاده کند) و روزی یک مرتبه به آن گوش کند.
۴- همچنین رقیه ابطال سحر ذکر شده را بر آب پاک قرائت کند و با آن آب غسل کند. هر سه روز یکبار این عمل را انجام دهد.
۵- بعد از نماز صبح ، یکصد مرتبه بگوید : ( لا إله إلا الله وحده لا شريك له ، له الملك و له الحمد يحيى و يميت و هو على كل شىء قدير ) .
اعمال مذکور را به مدت یک ماه کامل انجام دهد به اذن و اراده خداوند تبارک و تعالی کارش انجام میشود و حاجت میگیرد.

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *