خانه / ذکر و دعاهای قرآنی / دعا و دستورالعمل سریع الاجابه برای گشایش کارها و باز شدن بخت و اقبال

دعا و دستورالعمل سریع الاجابه برای گشایش کارها و باز شدن بخت و اقبال

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com دعا و دستورالعمل سریع الاجابه برای گشایش کارها و باز شدن بخت و اقبال را برای شما عزیزان قرار دادیم .

دعا و دستورالعمل سریع الاجابه برای گشایش کارها و باز شدن بخت و اقبال
دعا و دستورالعمل سریع الاجابه برای گشایش کارها و باز شدن بخت و اقبال

دعا و دستورالعمل سریع الاجابه برای گشایش کارها و باز شدن بخت و اقبال,دستورالعمل مجرب برای گشوده شدن کارها,دعای گشایش کار,دعای سریع الاجابه برای بخت و اقبال,دعای بسیار مجرب برای گشایش کارهای سخت,دستورات قرآنی قوی و تضمینی برای گشایش کارهای بسته

دعا و دستورالعمل سریع الاجابه برای گشایش کارها و باز شدن بخت و اقبال

امروزه بسیاری از مردم(زن و مرد، پیر و جوان) را می بینیم و یا از آنها می شنوییم که می گویند : کارهای ما بسته شده ، و یا بخت من را بسته اند ، یا به هر دری می زنم درها به روی م بسته است و… .، سئوال این جاست که این امر را چگونه می توان برطرف نمود، قبل از هرچیز باید با مصادیق حق الناس آشنا شویدو آنها را بشناسید و از ارتکاب آن خوداری و به شدت پرهیز نمایید…..
حال هرکس بخواهد در کارهایش گشایش بوجود آید و موجبات گشایش بخت و اقبال او فراهم شود دستورالعمل ذیل را انجام دهد به اذن الله آن چه حق تعالی روزی و نصیب او کرده بوده باشد به دست خواهد آورد و به مطلوب خود خواهد رسید، و چنانچه نرسید بداند که خداوند عادل است و نتیجه سعی و تلاش او را در جهت گشایش در کارها و بخت و اقبال بی پاسخ نخواهد گذاشت .

دستورالعمل گشایش کارها (بخت و اقبال) :

اول چون نیت کرد که در این وادی قدم گذارد با اطمینان قلبی و یقین واثق به آن چه خداوند برای او مقدر نموده غسل کند و لباس پاکیزه بپوشد و بوی خوش استعمال نماید و به مسجد و یا حرم امامزادگان و یا دیگر اماکن مقدس منسوب اهل بیت عصمت و طهارت صلوات الله علیهم اجمعین رفته و چهار رکعت نماز بیدین شرح بجای آورد :

رکعت اول : حمد + سوره قل هوالله احد ۲۵ بار
رکعت دوم : حمد+ سوره قل هوالله احد ۵۰ بار
رکعت سوم: حمد+ سوره قل هوالله احد ۷۵ بار
رکعت چهارم: حمد+ سوره قل هوالله احد۱۰۰ بار
چون نماز را سلام گفت : بگوید بارالها صواب این نماز را تقدیم می کنم برای کسانی که بر عهده ی من حقی( حق الناس) دارند و من خبر ندارم ، البته باید آن چه از حق الناس را میداند و می شناسد آن را بپردازد و دین خود را ادا نماید و مراقبت نماید منبعد حق الناس بر ذمه او نباشد و متواند حداقل ماهانه یکبار این نماز را بجا آورد.

بعد از این نماز که حدوداً کمتر از دو ساعت به طول می انجامد برنامه ریزی کند که همیشه با وضو باشد و هروز صبح را با ۱۱۰ صلوات کامل آغاز نماید و شب هنگام خواب ۱۱۰ بار استغفرالله ربی و اتوب و الیه بگوید و بخواب رود. ان شاالله تعالی به مطلوب خواهد رسید.

البته در کتاب معراج المومنین و بحار الانوار این نماز را چهار رکعت بیان نموده ،اما علما می فرمایند هرجا نماز مستحبی چهاررکعتی بود بصورت دو تا دو رکعتی خوانده شود ، اما حقیر و چندین نفر دیگر این نماز را با یک سلام خوانده ایم و نتیجه هم گرفته ایم حال شما مخیر هستید که چگونه بخوانید .

************

همان طوری که در صفحات قبل در این خصوص آورده ایم ، برای گشایش در کارها و بخت و اقبال ،….بدواً باید موانع برطرف شود که یکی از آنها حق الله وحق الناس بود که راهکارو دستورالعمل و نمازآن را بیان کردیم.
در مرحله دوم آن چه شخصی که می خواهد گشایش بخت داشته باشد باید بداند رضایت والدین است که قرآن کریم در سه آیه به صراحت آن را مورد تأکید قرار می دهد «… وَ بِالْوالِدَیْنِ إِحْساناً …» پس جوانان دم بخت (دختر و پسر) بدانند تا رضایت پدر و مادر را نداشته باشند، انتظار گشایش بخت هم نداشته باشند ، این نارضایتی والدین ممکن است در خصوص اعمال رفتار و گفتار،پوشش، اعمال عبادی ، ارتباط با دوستان ناشایست و…باشد، هرگونه نارضایتی از سوی پدر و مادر، در، بسته شدن بخت و اقبال مؤثر است.

حال اگر پدر و مادر شما در قید حیات هستند هم اکنون برای جلب رضایت آنان قیام کنید و اگر به رحمت حق رفته برمزار آنها رفته طلب مغفرت و بخشش نمایید و نماز مخصوص فرزند برای والدین را از مفاتیح الجنان بخوانید.
این نماز دو رکعت است، در رکعت اوّل پس از سوره «حمد»، ده بار مى گویى:

رَبِّ اغْفِرْلى وَلِوالِدَىَّ وَ لِلْمُؤْمِنینَ یَوْمَ یَقُومُ الْحِسابُ.
پروردگارا بیامرز مرا و پدر و مادرم و دیگر مؤمنان را در روزى که حساب برپا شود
و در رکعت دوم پس از سوره حمد، ده مرتبه مى خوانى:
رَبِّ اغْفِرْلى وَ لِوالِدَىَّ وَ لِمَنْ دَخَلَ بَیْتِىَ مُؤْمِناً وَ لِلْمُؤْمِنینَ وَالْمُؤْمِناتِ
پروردگارا بیامرز مرا و پدر و مادرم و هرکه در حال ایمان به خانه من درآید و هر مرد مؤمن و زن با ایمانى را
پس از سلام نماز نیز ده بار مى گویى:
رَبِّ ارْحَمْهُماکَمارَبَّیانى صَغیراً.

پروردگارا ترحم کن بر ایشان چنانچه پروریدند مرا در کودکى.

در کتاب «نشان از بی نشان ها»آمده است : جوانی به خدمت حاج شیخ حسنعلی نخودکی رسید و از درد پا شکایت داشت، حضرت شیخ به او فرمودند : پاهایت را جلوی پدرت دراز نکن ! جوان تعجب کرد و اظهار کرد نمی دانستم این عمل این اثر وضعی را به دنبال دارد.

هرکس مرحله اول و دوم گشایش کارها (بخت و اقبال ) را انجام و داد و نتیجه گرفت،در صورت تمایل از طریق همین وب سایت شرح خود را بنویسدتا مراحل بعدی به وی اعلام شود.

*************

قوله تعالی :« وَ یَدْعُ الْإِنْسانُ بِالشَّرِّ دُعاءَهُ بِالْخَیْرِ وَ کانَ الْإِنْسانُ عَجُولاً –اسراء:۱۱» و انسان [همان گونه که‌] خیر را فرا مى‌خواند، [پیشامد] بد را مى‌خواند و انسان همواره شتابزده است….

همان طور آیه شریفه صراحت دارد برخی از عزیزان بازدیده کننده برای رسیدن مقصود خود که همانا گشایش کارها و بخت اقبال است شتابزده هستند، این عزیزان بدانند که راه میان بر برای تحقق این مهم وجود ندارد، و تا موانع استجابت دعا برداشته نشود، نباید انتظارگشایش داشت ،چه قبول داشته باشید،چه نداشته باشید

و اما کسانی که مرحله اول و دوم این موضوع را از همین وب سایت انجام داده اند بدانند،پس از این مراقب اعمال و رفتار خود بوده و مرحله سوم را نیز با نیت خالص و اعتقاد کامل به تقدیر الهی، با ختم قرآن در یک هفته و سپس ختم بسم الله الرحمن الرحیم را که در همین وب سایت آمده انجام دهند وآن را هدیه کنند به محضر چهارده معصوم پاک صلوات الله علیهم اجمعین. به حول قوه الهی آن چه خداوند متعال به خیر وصلاح آنان باشد محقق و مقدر خواهد نمود. ان شاالله تعالی.

مراحل بعد از این چنان چه مقصود حاصل نشد،نیازمند جلسات حضوری است .

*******************

این آیات شریفه را در…. جامه زنی که شوهر ندارد بنویسد به اذن الله تعالی زود مزوجه می شود:

« بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیمِ ، إِنَّا فَتَحْنا لَکَ فَتْحاً مُبِیناً ، لِیَغْفِرَ لَکَ اللَّهُ ما تَقَدَّمَ مِنْ ذَنْبِکَ وَ ما تَأَخَّرَ وَ یُتِمَّ نِعْمَتَهُ عَلَیْکَ وَ یَهْدِیَکَ صِراطاً مُسْتَقِیماً، وَ یَنْصُرَکَ اللَّهُ نَصْراً عَزِیزاً »

راقم این سطور گوید : یکی از موانع و علل بسته شدن بخت و اقبال ، حق الناس وعدم رضایت والدین از فرزند است، هرکس بخواهد زود به نتیجه برسد اول باید حق الناس را به طریقی که قبلاً گفته ایم برطرف نموده و اگر والدین او زنده هستند رضایت آنان را جلب کند ، و چنان چه در قید حیات نیستند بر مزار آنها رفته طلب بخشش کند به اذن الله تعالی زود به مطلوب می رسد.

ضمناً توجه داشته باشید با انجام این اعمال نباید حق طلبکاری از خداوند برای ما ایجاد شود و فقط باید راضی باشیم به رضای حق تعالی و بس.

لینک کانال دعا و اذکار : https://telegram.me/doagooo

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *