خانه / ذکر و دعاهای قرآنی / دعایی فوری و مجرب مخصوص فروش باغ و زمین و منزل مسکونی

دعایی فوری و مجرب مخصوص فروش باغ و زمین و منزل مسکونی

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com دعایی فوری و مجرب مخصوص فروش ملک و باغ و زمین و منزل مسکونی را برای شما عزیزان قرار دادیم .

دعایی فوری و مجرب مخصوص فروش باغ و زمین و منزل مسکونی
دعایی فوری و مجرب مخصوص فروش باغ و زمین و منزل مسکونی

دعایی فوری و مجرب مخصوص فروش باغ و زمین و منزل مسکونی,دعای قوی فروش ملک و خانه,بهترین دعا برای فروش فوری منزل مسکونی,دعایی سریع الاجابه مخصوص فروش فوری باغ و زمین زراعی,دعایی موثر و کلیدی به جهت فروش کالا و متاع

دعایی فوری و مجرب مخصوص فروش باغ و زمین و منزل مسکونی

ادعیه فراوانی برای فروش متاع و ملک و منزل وجود دارد که بسیاری از آنها بعضا مجرب هم هستند.دعایی که ذیلا ذکر میگردد نیز در برخی از کتب ادعیه اشاراتی به آن گردیده است. در انجام هر دعایی نیت خالص دعا کننده و اعتقاد قلبی به تاثیر دعایش بسیار مهم و کارگشاست.

دعای شریفه ذیل برای فروش زمین و باغ و ملک و منزل مسکونی و غیره میباشد (و نیز معاوضه زمین یا ملک و متاع خواهد بود) و اگر ملکی تا به حال به فروش نمیرفت ،  دستورالعمل ذیل را طبق دستور انجام دهد مشکل فروش ملکش حل خواهد شد.  در کتب بسیاری از علما این دعای شریف آورده شده،و منقول است از حضرت فاطمه زهرا(س) .
دستورالعمل آن دعای شریف بدین شرح است که باید ابتدا همراه با نیت خالصانه و با تقرب به درگاه الهی و با طهارت و وضو و.پس از نمازهای یومیه به مدت ٩ روز و روزی ۱۴ مرتبه دعا را قرائت نماید . دعای شریف ذیل را :

اَللّٰهُمَّ اِنّی اَسْئَلُکَ بِحَقُّ وَلیِّکَ مُحَمّدِبْنِ عَلِیٍّ اِلاّٰ جُدْتَ بِهِ عَلَیَّ مِنْ فَضْلِکَ وَ تَفَضَّلْتَ بِهِ عَلَیَّ مِنْ وُسْعِکَ وَ وَسَّعْتَ عَلَیَّ مِنْ رِزْقِکَ وَ اَغْنَیتَنی عَمَّنْ سِواٰکَ وَ جَعَلْتُ حاٰ جَتی اِلَیْکَ وَ قَضٰا ءَهٰا عَلَیْکَ اِنَّکَ لِمٰا تَشٰاءُ قَدیرٌ.

بازنشر : سایت دعاگو

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *