خانه / ذکر و دعاهای قرآنی / ذکر و ختمی مجرب برای خلاص شدن از هر گناه و معصیتی

ذکر و ختمی مجرب برای خلاص شدن از هر گناه و معصیتی

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com ذکر و ختمی مجرب برای خلاص شدن از هر گناه و معصیتی را برای شما عزیزان قرار دادیم .

ذکر و ختمی مجرب برای خلاص شدن از هر گناه و معصیتی
ذکر و ختمی مجرب برای خلاص شدن از هر گناه و معصیتی

ذکر و ختمی مجرب برای خلاص شدن از هر گناه و معصیتی,ختم قوی و موثر برای رهایی از گناه,ذکر تضمینی مخصوص ترک گناه,ختم قوی و سریع الاجابه برای نجات از معصیت و گناه,ذکر و دعا برای دوری از گناهان

ذکر و ختمی مجرب برای خلاص شدن از هر گناه و معصیتی

برای این لحظه ختمی رو در نظر گرفتیم که شاید خیلی از ماها به این ختم نیاز داشته باشیم.شاید بارها تصمیم گرفتیم ڪه دیگر هیچ گناهی رو مرتڪب نشیم ولی بعد از چند ساعت دیگه احساس میکنیم یڪ نیرویی مارو به طرف گناه میڪشونه و اصلا هم دست خودمون نیست. و دیگه خسته شدیم از این حالت براے همین این ختمو در این پست قرار میدم ڪه با انجام این ختم دیگر از معصیت و گناه دور میشویم و دیگر از انها خلاص میشویم.

ذڪر زیر را به مدت چهل و یڪ روز و هر روز صبح هفت بار بخوانید.تا ان شا الله از معصیت خلاص شویددر هفت شب اول سوره ناس و تڪاثر هر کدام را هفت بار در اب بخوانید و اب را بخورید.

ذکر این است:

یَا مَنْ إِلَیْهِ یَهْرُبُ الْخَائِفُونَ یَا مَنْ إِلَیْهِ یَفْزَعُ الْمُذْنِبُونَ یَا مَنْ إِلَیْهِ یَقْصِدُ الْمُنِیبُونَ یَا مَنْ إِلَیْهِ یَرْغَبُ الزَّاهِدُونَ یَا مَنْ إِلَیْهِ یَلْجَأُ الْمُتَحَیِّرُونَ یَا مَنْ بِهِ یَسْتَأْنِسُ الْمُرِیدُونَ یَا مَنْ بِهِ یَفْتَخِرُ الْمُحِبُّونَ یَا مَنْ فِی عَفْوِهِ یَطْمَعُ الْخَاطِئُونَ یَا مَنْ إِلَیْهِ یَسْکُنُ الْمُوقِنُونَ یَا مَنْ عَلَیْهِ یَتَوَکَّلُ الْمُتَوَکِّلُونَ▪️

روز چهل و دوم هم 12 قرص نان بیرون زکات دهید

بازنشر : سایت دعاگو

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *