خانه / بخت گشایی و گشایش کار / دعا و نسخه قوی برای ازدواج دختران و خانم های مسن و دم بخت (سریع الاجابه)

دعا و نسخه قوی برای ازدواج دختران و خانم های مسن و دم بخت (سریع الاجابه)

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com دعا و نسخه قوی برای ازدواج دختران و خانم های مسن و دم بخت (سریع الاجابه) را برای شما عزیزان قرار دادیم . دعا و طلسم بسیار قوی و مجرب برای گشایش بخت دخترانی که سن ازدواجشان گذشته شده است و هیچ خواستگاری ندارند .

دعا و نسخه قوی برای ازدواج دختران و خانم های مسن و دم بخت (سریع الاجابه)
دعا و نسخه قوی برای ازدواج دختران و خانم های مسن و دم بخت (سریع الاجابه)

دعا و نسخه قوی برای ازدواج دختران و خانم های مسن و دم بخت (سریع الاجابه),دعایی برای ازدواج دختران دم بخت,طلسم بخت گشایی سریع و فوری,طلسم قوی و تضمینی جهت ازدواج دختران مسن و دم بخت,دعا برای آمدن خواستگار برای دخترانی که سن ازدواجشان گذشته است,دستورالعمل و نسخه قوی جهت ازدواج و بخت گشایی دختران مسن

دعا و نسخه قوی برای ازدواج دختران و خانم های مسن و دم بخت (سریع الاجابه)

در این پست قصد دارم یڪی از نسخه های بخت گشایی ڪه از استاد خودم آموزش دیدم و براتون قرار بدم ڪه هم فوق العادست و هم سریع جواب میده و شما با انجام این نسخه مستجاب الدعوه میشوید.

خانمها زمانی که در دوره عادت قرار دارید این عمل را انجام ندهند.این عمل را در هر روز و در هر ساعتی که  خودتان وقت دارید باید انجام دهید و اصلا هم نمیشه جای ڪسی دیگر انجام دهید.هر شخصی ڪه میخواد بختش باز شود باید خودش این عمل را انجام دهددر یکی از روزها به فاصله هفت ڪیلو متر پیاده روی ڪنید و به یڪی از امام زاده هاےشهر خودتون بروید.در انجا ابتدا دو رڪعت نماز زیارت بخوانید و سپس ۷۰ بار سوره حمد و هفتاد بار سوره فلق و هفتاد بار صلوات و هفت بار آیه الڪرسی بخوانید و بعد حاجت بخواهید

و سپس مبلغ هفت هزار تومان وجه نقد در امام زاده قرار دهید.بعد به منزل بروید.در حین برگشت لزومی نداره پیاده به منزل بروید.میتوانید یا با وسیله نقلیه برگردید یا پیاده روے.بستگی به خودتان داردو از آن روز به بعد تا ۲۱ روز ذڪر زیر را بعد از نمازهاے واجب سه بار بخوانید ڪه در روز پنج بار نماز میخوانید که در ڪل میشود ۱۵ بار شما این ذڪر را روزانه میگوئید.

ذڪر این است:

یا عَلامَ الْغُیُوبِ یَا غَفَّارَ الذُّنُوبِ  یَا سَتَّارَ الْعُیُوبِ یَا کَاشِفَ الْکُرُوبِ یَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ یَا طَبِیبَ الْقُلُوبِ یَا مُنَوِّرَ الْقُلُوبِ یَا أَنِیسَ الْقُلُوبِ یَا مُفَرِّجَ الْهُمُومِ یَا مُنَفِّسَ الْغُمُومِ

قاعده:

قبل از اینڪه به امام زاده بروید غسل ڪنید.به نظر بنده, بهترین زمان بعد از اتمام دوره قاعدگی خانمها است. و بعد از اتمام دوره غسل میڪنید و یڪ دست لباس تمیز بپوشید و بعد به فاصله هفت ڪیلومتر پیاده تا امام زاده بروید.اگر هم بیش از هفت ڪیلومتر شده مشڪلی نیست.

بعد از برگشت از فردای آن روز حتما به مدت ۲۱ روز, ذڪر فوق را بعد از نمازهاے واجب سه بار میگویید.چون دقیقا بعد از دوران قاعدگی شروع ڪردید حتما تا ۲۱ روز مشڪلی ندارید.

روز بیست و دوم یڪ بسته خرما بگیرید و به همان امام زاده بوید.(بستگی به خودتان داره یا میتوانید پیاده بروید یا با وسیله) و خودتان با دست خودتان بسته خرما را بین مردم پخش ڪنید.

**********************************************************

بازنشر : سایت دعاگو (مرجع کامل ذکر و دعاهای قرآنی و سریع الاجابه)

درباره ی admin

یک دیدگاه

  1. سلام. میگم من سی و هفت سالمه و چند سال پیش ازدواج ناموفق داشتم. اهل حلال و حروم و محرم و نامحرم هستم. ……

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *