خانه / دعا / نماز استغاثه حضرت فاطمه معصومه (س) جهت گشایش بخت و هر حاجت مهم

نماز استغاثه حضرت فاطمه معصومه (س) جهت گشایش بخت و هر حاجت مهم

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com نماز استغاثه حضرت فاطمه معصومه (س) جهت گشایش بخت و هر حاجت مهم را برای شما عزیزان قرار دادیم . نماز بسیار مجرب و تضمینی برای بخت گشایی فوری و برآورده شدن تمام حاجات برای شما دوستان گرامی آماده کردیم .

نماز استغاثه حضرت فاطمه معصومه (س) جهت گشایش بخت و هر حاجت مهم
نماز استغاثه حضرت فاطمه معصومه (س) جهت گشایش بخت و هر حاجت مهم

نماز استغاثه حضرت فاطمه معصومه (س) جهت گشایش بخت و هر حاجت مهم,نماز حضرت فاطمه برای بخت گشایی دختران,خواندن نماز استغاثه حضرت معصومه جهت براورده شدن تمام حاجت ها,نماز تضمینی و مجرب حضرت فاطمه برای طلب حاجت و گرفتن هر حاجت مهم

نماز استغاثه حضرت فاطمه معصومه (س) جهت گشایش بخت و هر حاجت مهم

سلام جهت گشایش بخت و هر حاجت مهم دو رکعت نماز استغاثه حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها را مى‏خوانى؛در هر رکعت یک مرتبه سوره حمد وسوره اخلاص«و پانزده مرتبه «یا غیاث المستغیثین» و در رکوع و پس از سر برداشتن،و در سجده اوّل و بعد از آن و در سجده دوّم و پس از آن در هر یک پانزده بار «یا غیاث المستغیثین» را مى‏خوانى‏ آنگاه تشهّد خوانده و سلام مى‏دهى و تسبیح فاطمه زهرا علیه السلام را بخواند و به سجده رود و صد مرتبه بگوید :  یا مَوْلاتى فاطِمَةُ معصومه اَغیثینى سپس سمت راست صورت را بر زمین بگذار و همین جمله را صد بار بگو، بار دیگر به سجده برو و همین جمله را صد و ده مرتبه بگو، (مجموعاً 410بار مى شود) سپس حاجت خود را از خداوند بخواه که ان شاءاللّه برآورده مى سازد .  این نماز بسیار سریع الاجابه می باشد. مومنین غفلت نکنند.
منبع : وبلاگ ذکر

**********************************************************

بازنشر : سایت دعاگو (مرجع کامل ذکر و دعاهای قرآنی و سریع الاجابه)

درباره ی admin

3 دیدگاه

  1. سید اشتیاق

    می خواهم دعا کنید برای من که دختر خوب با حجاب اسلامی و عالمه و سیده پیدا خواهد شد

  2. سلام خواهش میکنم برام دعا کنید که حاجتروا بشم

  3. دعا کنید ازدواج خوبی نصیبمون شه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *