خانه / ختم های مجرب و معتبر / ختم بسیار مجرب صلوات جهت گشایش رحمت های الهی و حاجت روایی

ختم بسیار مجرب صلوات جهت گشایش رحمت های الهی و حاجت روایی

روش سریع الاجابه و بسیار معتبر ختم کردن صلوات به جهت برآورده شدن حاجت ها و باز شدن در رحمت الهی به روی بندگان و رفع مشکلات و گرفتاری ها . این ختم صلوات از ختم های بسیار قوی و توصیه شده می باشد و تاثیر فراوانی در حاجت روایی دارد .

ختم بسیار مجرب صلوات جهت گشایش رحمت های الهی و حاجت روایی
ختم بسیار مجرب صلوات جهت گشایش رحمت های الهی و حاجت روایی

ختم بسیار مجرب صلوات جهت گشایش رحمت های الهی و حاجت روایی,ختم صلوات جهت حاجت گرفتن,ختم صلوات برای گشایش رزق و روزی,ختم بسیار مجرب صلوات,چگونه صلوات ختم کنیم ؟,ختم صلوات جهت طلب حاجت,ختم صلوات مخصوص رفع مشکلات

ختم بسیار مجرب صلوات جهت گشایش رحمت های الهی و حاجت روایی

ختم صلوات یکی از ختم های بسیار مهم مورد توجه بزرگان دین است که در هر دردمندی به آن، متوسل می شود باب عافیت و رحمت به رویش گشوده می گردد. چنان که رسول خدا (صلی الله علیه وآله) فرمود: هر که در روز بر من صلوات فرستد، حق تعالی در عافیت را بر روی او بگشاید و حاجت معنوی و مادی دنیایی و اخروی او به حرمت صلوات بر محمد و آل محمد برآورده می گردد.

چنانچه کسی که می خواهد صلوات بفرستد به صورت زیر می تواند عمل کند:

1. به عدد حروف صلوات که چهارده حرف است، صلوات بفرستد.
2. به عدد حروف ابجد که 557 می باشد صلوات بفرستد.
3. اگر می خواهید به ساحت یکی از معصومین (علیه السلام) صلوات بفرستید، می توانید به عدد نام آن بزرگوار صلوات بفرستید. مثلا اگر می خواهید به ساحت امام حسین (علیه السلام) صلوات بفرستید، باید 128 مرتبه که عدد نام آن بزرگوار می باشد صلوات بفرستید.

صلوات فرستادن اگر برای برآورده شدن حوائج و رفع گرفتاری ها و غم ها باشد چون تعداد مشخصی نیست، باید به عدد نام مبارک رسول الله (صلی الله علیه وآله) 92 مرتبه یا به نام آقا علی مرتضی (علیه السلام) 110 مرتبه صلوات فرستاده شود و اگر برای حوائج مشخص باشد، عدد نام حاجتمند انتخاب شود بهتر می باشد. و اگر برای شادی روح یکی از رفتگان باشد باید به عدد نام آن شخص متوفی هدیه فرستاده شود. و اگر کسی حاجتی داشته باشد نیت می کند یا به زبان می گوید که چنان چه حاجتم تا فلان مدت برآورده شود، 14 هزار صلوات می فرستم و هر هزار صلوات هدیه برای یکی از معصومین (علیه السلام) باشد و چنان چه حاجت برآورده شد، باید وفا کند.

**********************************************************

بازنشر : سایت دعاگو (مرجع کامل ذکر و دعاهای قرآنی و سریع الاجابه)

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *