خانه / دعا / دعای مجرب رفع ترس و غلبه بر وحشت از امام صادق (ع)

دعای مجرب رفع ترس و غلبه بر وحشت از امام صادق (ع)

دعای مجرب رفع ترس و غلبه بر وحشت از امام صادق (ع)

دعای بسیار مجرب و سریع الاجابه برای رفع ترس و همچنین غلبه بر ترس و وحشت . این دعا از قویترین و مجرب ترین دعاهای رفع ترس و وحشت می باشد و تاثیر فراوانی در این زمینه دارد . در ادامه از سایت دعاگو در خدمت شما هستیم با قویترین و مجرب ترین دعای رفع ترس و وحشت . همراه ما باشید …

دعای مجرب رفع ترس و غلبه بر وحشت از امام صادق (ع)
دعای مجرب رفع ترس و غلبه بر وحشت از امام صادق (ع)

دعای مجرب رفع ترس و غلبه بر وحشت از امام صادق (ع),دعای رفع ترس از امام صادق (ع),دعای سریع الاجابه رفع ترس,بهترین دعای رفع ترس و وحشت,قویترین دعا مخصوص غلبه بر ترس,دعای تضمینی و قوی رفع ترس و وحشت,طلسم قوی برای غلبه بر ترس,بهترین دعا برای غلبه کردن بر ترس,سریعترین دعا مخصوص رفع ترس فوری

دعای مجرب رفع ترس و غلبه بر وحشت از امام صادق (ع)

امام صادق (ع) می‌فرماید: «در شگفتم برای کسی که ترس بر او غلبه کرده، چگونه به ذکر «حسبنا الله و نعم الوکیل» پناه نمی برد…»

حلبی می گوید: کسی به امام صادق (ع) عرض کرد وقتی تنها می شوم وحشت و اندوه مرا فرا می گیرد و آن گاه که میان مردم هستم چنین احساسی ندارم. حضرت به وی فرمودند: دستت را روی قلبت بگذار و بگو : «بسم الله» سپس دستت را بر قلبت کشیده و هفت بار بگو :

«أَعُوذُ بِعِزَّةِ اللَّهِ وَ أَعُوذُ بِقُدْرَةِ اللَّهِ وَ أَعُوذُ بِرَحْمَةِ اللَّهِ وَ أَعُوذُ بِجَلَالِ اللَّهِ وَ أَعُوذُ بِعَظَمَةِ اللَّهِ وَ أَعُوذُ بِجَمْعِ اللَّهِ وَ أَعُوذُ بِرَسُولِ اللَّهِ وَ أَعُوذُ بِأَسْمَاءِ اللَّهِ مِنْ شَرِّ مَا أَحْذَرُ وَ مِنْ شَرِّ مَا أَخَافُ عَلَى نَفْسِی»

هر کس در هر شب و روز، سوره جمعه را قرائت نماید از آنچه می ترسد ایمنی می یابد و هر چیز خوفناک و ترسناکی از او دور می شود.

همچنین از ایشان روایت است: هر کس در قرائت سوره جمعه مداومت ورزد اجر عظیمی نصیب او خواهد شد و از هر چیزی که موجب ترس و خوف اوست ایمن می گردد.

سید بن طاووس از قول امام صادق (ع) نقل کرده است: «اگر نوشته سوره محمد را بشویند و از آب حاصل از آن بنوشند برای آرام شدن ترس و اضطراب مفید است»

امام صادق (ع) فرموده است: اگر انسانی که دچار اضطراب و ترس است، از آب نوشته سوره صافات، استحمام کند آرامش می یابد.

**********************************************************

بازنشر : سایت دعاگو (مرجع کامل ذکر و دعاهای قرآنی و سریع الاجابه)

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *