خانه / تعبیر خواب / تعبیر خواب قرآن خواندن – هدیه گرفتن قرآن در خواب چه تعبیری دارد ؟

تعبیر خواب قرآن خواندن – هدیه گرفتن قرآن در خواب چه تعبیری دارد ؟

تعبیر خواب قرآن خواندن – هدیه گرفتن قرآن در خواب چه تعبیری دارد ؟

معنی و مفهوم و کاملترین تعبیر خواب قرآن خواندن و همچنین تعبیر خواب هدیه گرفتن قرآن را برای شما عزیزان قرار دادیم . قرآن خواندن در خواب و هدیه گرفتن قرآن از کسی در خواب نشانه چیست و مفهومش چیست ؟ قرآن خواندن در خواب در حالت های مختلفی ظاهر می شود از جمله : هدیه گرفتن قرآن از مرده و قرآن خواندن سوره یس و غلط خواندن قرآن و صدای شنیدن قرآن و قرآن در دست داشتن و قرآن خواندن بچه و قرآن خواندن با صوت و … که هر کدام تعبیر مخصوص دارد …

تعبیر خواب قرآن خواندن - هدیه گرفتن قرآن در خواب چه تعبیری دارد ؟
تعبیر خواب قرآن خواندن – هدیه گرفتن قرآن در خواب چه تعبیری دارد ؟

تعبیر خواب قرآن خواندن – هدیه گرفتن قرآن در خواب چه تعبیری دارد ؟,تعبیر خواب قرآن خواندن بچه,تعبیر خواب خواندن قرآن با صوت,تعبیر خواب قرآن در دست داشتن,تعبیر خواب قرآن خواندن مرده,تعبیر خواب قرآن خواندن ابن سیرین

تعبیر خواب قرآن خواندن – هدیه گرفتن قرآن در خواب چه تعبیری دارد ؟

دیدن قرآن و قرآن خواندن در خواب به تعبیر تمامی معبرین اسلامی و کهن بر آورده شدن حاجت و سلامتی است. به طور مثال حضرت امام جعفر صادق (ع) دیدن قرآن در خواب را بر 4 وجه زیر می‌دانند:

سلامتی از بدی‌ها
ثروت
برآورده شدن حاجت
نهی از منکر

همچنین ابن سیرین در جایی بیان می‌کند اگر کسی دید که چیزی به کسی هدیه داد یا فرستاد بر قدر آن خیر و منفعت و نعمت یابد. بنابراین قرآن هدیه گرفتن و یا هدیه دادن در خواب نیکوست.

تعبیر خواب هدیه گرفتن قرآن از مرده

ابن سیرین گوید: اگر دید مرده ای قران به وی داد یا کتاب فقه، دلیل بر توفیق یافتن طاعت بود.

تعبير خواب به روايت امام جعفر صادق

قرآن خواندن درخواب بر چهار وجه است.

اول: سلامتي يافتن از آفتها. دوم: توانگري. سوم: مراد دل و كام يافتن. چهارم: پرهيزكاري فرمودن از مناهي خلايق را.

تعبير خواب به روايت ابراهيم کرماني

اگر نيمه اي از قرآن بخواند، دليل كه نيمه اي از عمر او گذشته باشد. اگر بيند حافظ قرآن شد، دليل كه علم و امانت نگه دارد. اگر بيند آواز قرآن خواندن شنيد، دليل كه دينش قوي شود.

تعبير خواب به روايت جابر مغربي

اگر بيند قرآن را ختم نمود، دليل است كه مرادها بيابد و بعضي گويند آخر عمر او بود. اگر بيند كه قران را بلند مي خواند، دليل كه كارش بلند شود. اگر بيند كه كدام آيه خواند. تفسير اين آيه تعبير خواب او بود. اگر بيند يك سبع قران بخواند، دليل كه از غم برهد. اگر كسي بيند قرآن مي خواند و در بيداري نتوانست خواندن، دليل كه اجلش نزديك بود.

تعبير خواب به روايت منوچهر مطيعي تهراني

ديدن قرآن در خواب مبارک است به خصوص اگر ببينيد که قرآن تلاوت مي کنيد. معبران در مورد تلاوت قرآن و اين که کدام سوره و کدام آيه را مي خوانديد تاويلات مفصل دارند ولي روي هم رفته ديدن و خواندن قرآن در خواب خوب است مگر در يک مورد و آن اين است که آدم بي سواد و کسي که در بيداري قادر به خواندن قرآن نيست در روياي خويش ببيند قرآن تلاوت مي کند. اگر کسي در خواب ببيند قرآن مي خواند و در بيداري قادر به خواندن قرآن نباشد نشان آن است که اجلش نزديک است و الله اعلم.

**********************************************************

بازنشر : سایت دعاگو (مرجع کامل ذکر و دعاهای قرآنی و سریع الاجابه)

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *