خانه / دعا / ذکر پیامبر (ص) قبل از رحلت – ذکر مخصوص امام علی (ع)

ذکر پیامبر (ص) قبل از رحلت – ذکر مخصوص امام علی (ع)

ذکر پیامبر (ص) قبل از رحلت – ذکر مخصوص امام علی (ع)

پیامبر  خدا (ص) قبل از رحلت ذکری برای طلب آمرزش و توبه می گفت . امام علی (ع) هر روز صبح ها سه بار ذکر سبحان الله الملک القدوس را می گفتند جهت پناه بردن به خداوند و دفع بلا و بدبختی و مصیبت و برآورده شدن حاجت . و ذکری از رسول خدا (ص) برای کسب هزار حسنه در روز …

ذکر پیامبر (ص) قبل از رحلت - ذکر مخصوص امام علی (ع)
ذکر پیامبر (ص) قبل از رحلت – ذکر مخصوص امام علی (ع)

ذکر پیامبر (ص) قبل از رحلت – ذکر مخصوص امام علی (ع),ذکر پیامبر خدا (ص),ذکری از پیامبر اسلام (ص) قبل از رحلت,ذکری از امام علی (ع) جهت حاجت,ذکر امام علی (ع) برای رفع بلا و بدبختی,ذکر از امام علی (ع) جهت برآورده شدن حاجت,ذکری برای کسب هزار حسنه در روز

ذکر پیامبر (ص) قبل از رحلت – ذکر مخصوص امام علی (ع)

ذکر پیامبر (ص) قبل از رحلت

عایشه گفت: رسول خدا (ص) پیش از رحلت این ذکر را بسیار می فرمود: (خدایا) تو را تسبیح می کنم و به ستایش و حمد تو مشغولم، از تو آمرزش می طلبم و توبه می کنم.

شیوه امام علی (ع)

امام صادق (ع) فرمود: علی (ع) را شیوه این بود که هر گاه صبح می کرد می فرمود (سه بار): سبحان الله الملک القدوس بار خدایا! راستی من به تو پناه می برم از زوال نعمت و دگرگونی عافیت و به ناگاه رسیدن بلایت و از دچار شدن به بدبختی و شر هر آنچه که در شب پیش آمده است. بار خدایا! من از تو می خواهم به حق عزت ملکت و شدت نیرویت و به وسیله تسلط و بزرگواری ات و به توانایی ات بر خلقت سپس حاجت خود را بخواه.

هزار حسنه در روز

رسول خدا (ص) فرمود: آیا از شما، کسی عجز و ناتوانی دارد که هر روز هزار خوبی به دست آورد! کسی عرض کرد: چگونه کسی می تواند هر روز هزار حسنه کسب کند؟ فرمود: صد بار سبحان الله بگوید برای او هزار حسنه نوشته می شود یا هزار گناه از او فرو می ریزد.

**********************************************************

بازنشر : سایت دعاگو (مرجع کامل ذکر و دعاهای قرآنی و سریع الاجابه)

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *