خانه / تعبیر خواب / تعبیر خواب اعتیاد و معتاد شدن – دیدن افراد معتاد در خواب نشانه چیست ؟

تعبیر خواب اعتیاد و معتاد شدن – دیدن افراد معتاد در خواب نشانه چیست ؟

تعبیر خواب اعتیاد و معتاد شدن – دیدن افراد معتاد در خواب نشانه چیست ؟

کاملترین تعبیر خواب معتاد شدن و اعتیاد به مواد مخدر و شیشه و تریاک را برای شما عزیزان قرار دادیم . معتاد شدن به مصرف مشروبات الکلی و سیگار و شیشه در خواب نشانه چیست و چه تعبیری دارد ؟ معتاد شدن و اعتیاد در در حالت های مختلفی در خواب های ما ظاهر می شود از جمله : معتاد شدن خواهر و برادر و مصرف مواد مخدر و مواد مخدر شیشه و ترک اعتیاد و مرد معتاد و افراد معتاد و معتاد شدن پسر و اعتیاد فرزند و … که هر کدام تعبیر مخصوص دارد …

تعبیر خواب اعتیاد و معتاد شدن - دیدن افراد معتاد در خواب نشانه چیست ؟
تعبیر خواب اعتیاد و معتاد شدن – دیدن افراد معتاد در خواب نشانه چیست ؟

تعبیر خواب اعتیاد و معتاد شدن – دیدن افراد معتاد در خواب نشانه چیست ؟,تعبیر خواب معتاد شدن,تعبیر خواب اعتیاد,تعبیر خواب مصرف مواد مخدر,تعبیر خواب اعتیاد به شیشه,تعبیر خواب معتاد شدن پسر و دختر,تعبیر خواب افراد معتاد,اعتیاد به سیگار در خواب نشانه چیست ؟,اعتیاد به شیشه در خواب چه تعبیری دارد ؟

تعبیر خواب اعتیاد و معتاد شدن – دیدن افراد معتاد در خواب نشانه چیست ؟

بطور کلی هر شخصی را که در خواب ما بصورت فردی معتاد و با ظاهری زشت ظاهر شود معنای آن نیکو نیست و حتما پشت سر ان خبرهای بدی را خواهیم داشت.

شیخ طوسی در یکی از کتب خود نوشته است: اعتیاد در خواب به مواد مخدری مانند تریاک شیشه حشیش هروئین و … نشان دهنده ی این است که یک یا چند خطر از طرف دوستان ما را تهدید میکند.

جابر مغربی نیز مصرف شاه دانه و تریاک در خواب را به معنی دوستی گمراه کننده و یا بدخواه معنی کرده اند کینه توزی دشمنی پهن کردن دام توطئه و …نیز از معانی همین رویا است.

اگر کسی ببیند خودش معتاد شده است به نشانه ی این است که در روزهای اینده با فردی رابطه دوستی برقرار خواهد کرد که از جانب او لطمه های زیادی را می خورد. اگر دید دیگران معتاد شده اند و به تعارف میکنند نشان دهنده ی این است که خود او باعث گمراهی دیگران میشود.

تعبیر خواب معتاد شدن همسر

جابر مغربی میگوید معتاد شدن همسر به انواع مختلف مواد مخدر به نشانه ی دعوا و درگیری بین زن و شوهر جدایی غم و اختلاف های سلیقه ای میباشد.

اگر دیدی همسرت در حال خرید و یا فروش مواد شده است نشان دهنده ی این است که بخاطر عدم سازش و یا مسائل شخصی دچار دعوا و بحث شدید خواهید شد و کار به جاهای باریک کشیده میشود.

ابن سیرین نیز در مورد معتاد شدن شوهر نوشته اگر دیدی شوهرت معتاد شده است در صورتی که در دنیای واقعی اهل اعتیاد و یا دود و دم نیست به نشانه ی این است که موضوع مهمی را از تو پنهان ساخته و تو با فهمیدنش او را سرزنش زیاد خواهی کرد.

تعبیر خواب معتاد شدن برادر

معتاد شدن برادر در خواب های ما به نشانه ی غیبت و یا تهمت است. ادوارد در این زمینه گفته است اگر دیدی برادر کوچکتر یا بزرگترت اعتیاد دارد به نشانه ی این است که در این روزها دوست و یا غریبه ای را با زدن تهمت و یا گفتن دروغ و غیبت از خود رنجانده ای.

کشکولی میگوید معتاد شدن برادر در خواب یک هشدار جدی برای بیننده ی خواب است بدون شک برادرتو مرتکب گناهی شده است که باعث شده سایرین از دست او دلخور باشند.

معتاد شدن دوست

معتاد شدن دوست قدیمی و صمیمی در خواب های ما به نشانه ی ضرر و یا خسارت مالی است . اگر کسی ببیند دوستش درگیر اعتیاد و یا مواد شده است به کشیدن و یا فروختن آن روی آورده است در واقع نشان دهنده ی این است که بخشی از مالش را از دست میدهد . همچنین غیبت بد زبانی و رنجور کردن پدر و مادر نیز از دیگر معانی همین رویا است.

معتاد شدن مرده ها

معتاد شدن مرده ها در خواب به نشانه ی اختلاف بین برادر و خواهر است. اگر کسی مرده ها را در خواب خود معتاد ببینید چه ایشان را بشناسد و چه نشناسد نشان دهنده ی این است که با برادر و یا خواهر خود دچاتر اختلاف و یا کتک کاری میشود.

**********************************************************

بازنشر : سایت دعاگو (مرجع کامل ذکر و دعاهای قرآنی و سریع الاجابه)

درباره ی admin

3 دیدگاه

  1. باسلام مادرم دیشب خواب دید که من ۳تاخاستگار دارم و یکی از انها معتاد است و من گفتم من میخاهم با این فردی که معتاد است ازدواج کنم معتاد ولی ظاهری زیبا داشت. مادرم هم هی به من میگفت تو که نامزد داری میخایی نامزدتو ول کنی بری با این معتاده ازدواج کنی میگه تا حالا دوبار این خواب رو دیدم. لطفا تعبیرش را بگویی؟(من در واقعیت نامزد داررم)

  2. سلام .مادر من 3سال ونیم فوت شده تازمانی که زنده بود نگران برادر کوچکم بود من برای یک مساله ای رفتم سرخاک مادرم وگفتم تو ی راهی نشونم بده وشب همون روز خواب مادرمو دیدم ک معتاد شده ومن کلی دادوبیداد میکنم که چرا اینکارو باخودت کردی که با برادرم هم بحثم میشود ولی موادی که مادرم معتادش شده شبیه برنج است تعبیرش چبست .خواهش میکنم جواب بدین

  3. سلام من مجرد هستم ولی دچار شکست عشقی شدم وخواب دیدم که با شخصی معتاد عروسی می کنم لطف تعبیر اش را بگویید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *