خانه / دعا / ذکر و دعای قرآنی مجرب برای دلخوش شدن و خوشحال شدن

ذکر و دعای قرآنی مجرب برای دلخوش شدن و خوشحال شدن

ذکر و دعای قرآنی مجرب برای دلخوش شدن و خوشحال شدن

در این بخش از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com ذکر و دعای قرآنی مجرب برای دلخوش شدن و خوشحال شدن و شادی دل را برای شما عزیزان قرار دادیم . ذکر و دعا آیات قرآنی بسیار مجرب و قوی برای شادی دل و رفع غم و غصه و خوشحال شدن . این ذکر و دعا تاثیر شگفت انگیزی در شادی دل و رفع غم و غصه دارد . در ادامه از سایت دعاگو همراه ما باشید با قویترین و مجرب ترین دعای مخصوص دلخوش شدن و خوشحال شدن …

ذکر و دعای قرآنی مجرب برای دلخوش شدن و خوشحال شدن
ذکر و دعای قرآنی مجرب برای دلخوش شدن و خوشحال شدن

ذکر و دعای قرآنی مجرب برای دلخوش شدن و خوشحال شدن,ذکر برای خوشحال شدن,دعای خوشحال شدن,ذکر و دعای دلخوش شدن,دعای قرآنی برای شاد شدن دل,ذکرهای سریع الاجابه جهت دل شاد شدن,دعای قرآنی مخصوص خوشحال شدن,ذکر مجرب خوشحال شدن,دعای تضمینی جهت دلخوش شدن

ذکر و دعای قرآنی مجرب برای دلخوش شدن و خوشحال شدن

جهت دلخوش شدن و خوشحال شدن نیت کند و آیه شریفه :

حسبی الله ونعم الوکیل

را بسیار قرائت نماید

********************************************

دو ذکر شریف، مؤثّر و مجرّب

ذکر شریف یَا حَیُّ یَا قَیُّومُ یَا مَن لاَ إِلَهَ إِلاَّ أنت؛ موجب صفای باطن و حیات دل است و در بسیار گفتن و مداومت آن فوائد بسیار. چه فایده از این بیش تر که آدمی به یاد دوست باشد.

دوست بگو دوست بگو دوست دوست

تا نگری هر چه بود اوست اوست

وَ قَد جَرَّبَ القَومَ أنَّ الإِکثَارَ مِن ذِکرِ یَا حَیُّ یَا قَیُّومُ یَا مَن لاَ إِلَهَ إلاَّ أنت یُوجِبُ حَیَاهَ العَقل.

ذکر شریف: «لاَ إِلَهَ إِلاَّ أنتَ سُبحَانَکَ إِنِّی کُنتُ مِنَ الظَّالِمِینَ» معروف به ذکر یونسی است که حضرت ذوالنّون یونس علیه السّلام به این ذکر از غم نجات یافت و هر مؤمنی به ذکر آن از غم نجات می یابد. و آن جزء آیه ای از سوره ی مبارکه ی انبیاء قرآن کریم است.

«وَ ذَا النُّونِ إِذ ذَهَبَ مُغَاضِباً»– تا آخِر- که آیه ی 87 سوره ی یاد شده است. و در گفتار خدای متعال که «فَاستَجَبنَا لَهُ وَ نَجَّینَاهُ مِنَ الغَمِّ وَ کَذَلِکَ نَنجِی المُؤمِنِینَ» در ضمن ندای حضرت یونس علیه السّلام خیلی دقّت و تأمّل و تدبّر باید شود.

امام صادق علیه السّلام فرمود: در شگفتم از کسی که اندوهی به او دست دهد و غمی به او روی آورد و به این کریمه (ذکر شریف یونسی) پناه نبرد.

**********************************************************

بازنشر : سایت دعاگو (مرجع کامل ذکر و دعاهای قرآنی و سریع الاجابه)

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *