خانه / تعبیر خواب / تعبیر خواب اهل بیت پیامبر (ص) – دیدن اهل بیت پیامبر خدا در خواب نشانه چیست ؟

تعبیر خواب اهل بیت پیامبر (ص) – دیدن اهل بیت پیامبر خدا در خواب نشانه چیست ؟

تعبیر خواب اهل بیت پیامبر (ص) – دیدن اهل بیت پیامبر خدا در خواب نشانه چیست ؟

در این بخش از سایت تعبیر خواب و ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com تعبیر خواب اهل بیت پیامبر (ص) – دیدن اهل بیت پیامبر خدا در خواب نشانه چیست ؟ را برای شما عزیزان قرار دادیم . معنی و مفهوم دیدن خواب اهل بیت پیامبر خدا (ص) – تعبیر و تفسیر خواب اهل بیت پیامبر (ص) در خواب و رویا . دیدن اهل بیت پیامبر خدا در خواب تعبیرش چیست و نشانه چیست . اهل بیت پیامبر خدا امام علی (ع) و امام حسن و حسین (ع) و حضرت فاطمه (س) در خواب چه تعبیری دارد ؟

تعبیر خواب اهل بیت پیامبر (ص) – دیدن اهل بیت پیامبر خدا در خواب نشانه چیست ؟,تعبیر خواب دیدن اهل بیت,دیدن اهل بیت در خواب نشانه چیست ؟,معنی و مفهوم خواب اهل بیت پیامبر,دیدن اهل بیت پیامبر در خواب تعبیرش چیست ؟,تفسیر خواب اهل بیت پیامبر,دیدن املم علی در خواب,تعبیر خواب امام سحین و حسین در خواب,تعبیر خواب حضرت فاطمه در خواب

تعبیر خواب اهل بیت پیامبر (ص) – دیدن اهل بیت پیامبر خدا در خواب نشانه چیست ؟

امام علی (ع)
ابن سیرین می‌گوید: اگر ببینی امام علی (ع) مهربان و شاد و خنده‌رو می‌باشد، یـعـنـی علم و کرامت و شجاعت و بخشندگی و سخاوت به دست می‌آوری.
اگر ببینی حضرت علی (ع) در شهری زنده می‌باشد، یـعـنـی در آنجا عدل و انصاف و تقوی بوجود می‌آید و ظلم و ستم از آن شهر برطرف می‌شود و «بدعتگذاران» در آنجا خوار و ذلیل می‌شوند، ولی خصومت و دشمنی با آن‌ها وجود دارد .
حضرت فاطمه (س)
ابن سیرین می‌گوید: اگر حضرت فاطمه (س) را ببینی، یـعـنـی باحیا و زاهد و پرهیزکار می‌شوی.
اگر ببینی حضرت فاطمه (س) شاد و خنده‌رو و مهربان می‌باشد، یـعـنـی مردم آن شهر علاقه‌مند به قرآن و کسب علم و انجام کارهای خیر می‌شوند و در آنجا خیر و برکت به وجود می‌آید .
امام حسن و حسین (ع)
ابن سیرین می‌گوید: تعبیر دیدن امام حسن و امام حسین (ع) در خواب این است که با یکی از بزرگان یا شخصی ارتباط برقرار می‌کنی و از او خیر و منفعت به دست می‌آوری و سرانجام به درجه شهادت خواهی رسید .
داستان
یکى از اساتید بزرگ نقل مى کرد، در مجلس یکى از هیئتهاى مهم تهران، براى سیل زدگان فارس، پول جمع مى کردیم، مبلغ هنگفتى جمع آورى شد، ولى من خودم غفلت کردم که در آن مجلس، در پول دادن شرکت کنم. شب بعد، سحر در عالم خواب دیدم، چند اتوبوس از کنار همان مجلس ‍ هیئت، ایستاده و مسافران سوار بر آن مى شوند و قصد زیارت مرقد شریف حضرت معصومه (ع ) در قم را دارند. من به پیش رفتم، تا سوار شوم و با آنها به زیارت بروم، ولى کنار چند اتوبوس رفتم، گفتند اتوبوس، پر است و جا نیست. پس از آنکه بیدار شدم، دریافتم که چون در آن جلسه، در کمک مالى به سیل زدگان شرکت نکردم، در عالم خواب به من گفته شد که جا براى تو نیست، چرا که شرکت نکردم، آنها نیز مرا در رفتن به زیارت، شرکت ندادند! این نوع خوابها از انواع الهامهائى است که از اسرار خبر مى دهد و موجب بیدارى انسان مى گردد (منبع: کتاب داستان دوستان – تالیف محمد محمدی اشتهاردی).

**********************************************************

بازنشر : سایت دعاگو (مرجع کامل ذکر و دعاهای قرآنی و سریع الاجابه)

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *