خانه / دعا / بهترین و مجرب ترین دعای مخصوص رفع استرس و دلشوره و ترس

بهترین و مجرب ترین دعای مخصوص رفع استرس و دلشوره و ترس

بهترین و مجرب ترین دعای مخصوص رفع استرس و دلشوره و ترس

در این بخش از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com بهترین و مجرب ترین دعای مخصوص رفع استرس و دلشوره و ترس را برای شما عزیزان قرار دادیم . این دعا از قوی ترین دعاهای قرآنی برای از بین بردن و رفع استرس و ترس و دلشوره و نگرانی می باشد و دارای تاثیر فوق العاده ای می باشد . در ادامه از سایت دعاگو همراه ما باشید با دعای سریع الاجابه و مجرب و معتبر برای رفع ترس و اضطراب و استرس و دلشوره …

بهترین و مجرب ترین دعای مخصوص رفع استرس و دلشوره و ترس
بهترین و مجرب ترین دعای مخصوص رفع استرس و دلشوره و ترس

بهترین و مجرب ترین دعای مخصوص رفع استرس و دلشوره و ترس,دعای رفع ترس,دعای رفع اضطراب,دعای رفع استرس,دعای رفع دلشوره,دعای مجرب برای از بین بردن استرس و ترس,دعای سریع الاجابه جهت رفع دلشوره,بهترین دعای مخصوص رفع نگرانی و استرس,قوی ترین دعای مخصوص از بین بردن دلشوره و نگرانی,دعای قوی و تضمینی رفع استرس فوری و سریع

بهترین و مجرب ترین دعای مخصوص رفع استرس و دلشوره و ترس

استرس امروزه بسیار بیش از چیزی شده است که شما حتی بتوانید فکرش را هم بکنید، از این رو ممکن است بخواهید خود را از این سختی ها و گرفتاری ها رها کنید، در این حین بهتر است بدانید که زندگی می تواند سخت تر از چیزی باشد که فکرش را می کنید.

پس همیشه به جایگاهی که دارید امیدوار باشید، در واقع الله متعال راهگشای تمام پلیدی ها و بلا های پیش و روی ماست اگر خودمان باور داشته باشیم.

ضمن این که برای رفع استرس و ترس دعا بخوانید که راهگشا است و می تواند مشکل شما را حل کند، در ادامه یکی از آن ها یعنی دعای رفع استرس ترس و دلشوره با اثر مجرب و عظیم را به شما می آموزیم.

«ما شاءَ الله لا حَولَ وَ لا قوَّهَ إلّا باللهِ العَلِیِّ العَظیم»

آیت العع میرزا احمد آشتیانی (ره) در کتاب هدیه احمدی آورده اند:

علامه طباطبایی صاحب تفسیر المیزان فرمودند:جهت آرامش پیدا کردن دست روی سینه بگذارید و در حالت نشسته و ایستاده چند مرتبه ایه ۲۸ سوره رعد را بخوانید:

«الذّینَ امَنوا وتَطمَئِنُّ قُلوبُهُم بذِکرِ اللهِ اَلا بذِکرِ الله تَطمَئِنُ القلوب»

در ایجاد ارامش بسیارمؤثر است.

**********************************************************

بازنشر : سایت دعاگو (مرجع کامل ذکر و دعاهای قرآنی و سریع الاجابه)

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *