خانه / دعا / دعای جلوگیری از تصادف – دعا به جهت ترس از پیشامد بد

دعای جلوگیری از تصادف – دعا به جهت ترس از پیشامد بد

دعای جلوگیری از تصادف – دعا به جهت ترس از پیشامد بد

در این بخش از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com دعای جلوگیری از تصادف – دعا به جهت ترس از پیشامد بد را برای شما عزیزان قرار دادیم . ذکر و دعای بسیار مجرب و قوی و تضمینی برای جلوگیری از وقوع تصادف و دفع ترس از اتفاقات و پیشامدهای بد و ناگوار . این دعا از قوی ترین و مجرب ترین دعاهای قرآنی مخصوص پیشگیری از تصادف و حوادث تلخ و ناگوار و پیشامد بد می باشد و تاثیر زیادی در این زمینه دارد …

دعای جلوگیری از تصادف - دعا به جهت ترس از پیشامد بد
دعای جلوگیری از تصادف – دعا به جهت ترس از پیشامد بد

دعای جلوگیری از تصادف – دعا به جهت ترس از پیشامد بد,دعای مجرب برای جلوگیری از تصادف,دعای قوی جهت دفع ترس از پیشامد بد,دعای قرانی برای دفع حوادث و اتفاقات ناگوار,دعای سریع الاجابه مخصوص ترس از پیشامد بد,بهترین دعای جلوگیری از تصادف,ذکر قوی برای تصادف نکردن,ذکر قرآنی جهت ترس از حوادث ناگوار و بد

دعای جلوگیری از تصادف – دعا به جهت ترس از پیشامد بد

ادعيه هنگام سوار شدن

يه و آله روايت شده است كه فرمود: «هرگاه شخصى سوار بر مركبى (چهارپايى) شود وبسم الله بگويد، فرشته‌اى همسفر پشت سر او سوار شده واو را از خطرهاى سفر تا رسيدن به مقصد حفظ مى‌كند. واگر بسم الله نگويد، شيطان پشت سر او سوار شده واو را به خوانندگى تشويق مى‌كند. واگر خوانندگى بلد نباشد به وى سفارش مى‌كند آرزوهاى باطل محال در سر بپروراند وراننده پيوسته در اين آرزوها غوطه‌ور است تا به مقصد برسد»

۲. در حديثى ديگر فرمود: «هر كس به هنگام سوار شدن بگويد: بِسْمِ اللهِ،لا حَوْلَ وَلا قُوَّةَ اِلّا بِاللهِ. (اَلْحَمْدُ للهِِ الَّذِى هَدَانَا لِهَـذَا وَمَا كُنَّا لِنَهْتَدِىَ لَوْلاَ أَنْ هَدَانَا اللهُ سُبْحانَ الَّذِى سَخَّرَ لَنَا هَـذَا وَمَا كُنَّا لَهُ مُقْرِنِينَ)  ، تا به مقصد برسد خود ومركبش محفوظ بماند»

۳. در روايتى ديگر فرمود: «هر كس سوار بر مركب خويش شود وآية الكرسى بخواند، سپس بگويد: اَسْتَغْفِرُ اللهَ الَّذِى لا اِلـهَ اِلّا هُوَ الْحَىُّ الْقَيُّومُ وَاَتُوبُ اِلَيْهِ. اَللّهُمَّ اغْفِرْ لي ذُنُوبي فَاِنَّهُ لا يَغْفُر الذُّنُوبَ اِلّا اَنْت. خداوند به فرشتگان خطاب كند: بنده من مى‌داند كه گناهانش را كسى غير از من نمى‌آمرزد، شاهد باشيد كه گناهانش را آمرزيدم».

۴. از حضرت على عليه السلام روايت شده است كه فرمود: «هنگام سوار شدن بر چهارپايان به ياد خدا باشيد وبگوييد: (سُبْحَانَ الَّذِى سَخَّرَ لَنَا هَـذَا وَمَا كُنَّا لَهُ مُقْرِنِينَ وَإِنَّا إِلَى رَبِّنَا لَمُنْقَلِبُونَ)»

آداب سوارى

۱. از امام صادق عليه السلام روايت شده است كه فرمود: «بر راننده لازم است به هنگام سوار شدن بر مركب به پياده‌ هايى كه در مسير او قرار دارند هشدار دهد تا آسيبى به آنها نرسد».

۲. در حديثى ديگر فرمود: «روزى حضرت على عليه السلام سوار بر مركب شد و جمعى پياده همراه حضرت حركت كردند. حضرت فرمود: كارى با من داريد؟ گفتند: نه، ولى مى‌خواهيم در ركاب شما باشيم. فرمود: بازگرديد كه راه رفتن پياده با سواره باعث غرور سواره وموجب خوارى وذلّت پياده است».

۳. نيز در روايتى فرمود: «آيا شرم نمى‌كنيد كه شما بر روى چهارپاى خود خوانندگى كنيد وآن حيوان در زير پاى شما تسبيح پروردگار خود را مى‌گويد!»

**********************************************************

بازنشر : سایت دعاگو (مرجع کامل ذکر و دعاهای قرآنی و سریع الاجابه)

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *