خانه / دسته‌بندی نشده / سنگ پادزهر در گنج و دفینه یابی – کاربرد و استفاده از سنگ پادزهر باستانی

سنگ پادزهر در گنج و دفینه یابی – کاربرد و استفاده از سنگ پادزهر باستانی

سنگ پادزهر در گنج و دفینه یابی – کاربرد و استفاده از سنگ پادزهر باستانی

در این بخش از سایت باستان شناسی و ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com سنگ پادزهر در گنج و دفینه یابی – کاربرد و استفاده از سنگ پادزهر باستانی را برای شما عزیزان قرار دادیم . سنگ پادزهر چیست و در دوران باستان از سنگ پادزهر چه استفاده ای می کردند ؟ آزمایش سنگ پادزهر و سنگ پادزهر باستانی و سنگ پادزهر در گنج یابی و دفینه و باستان شناسی و خریدار و نحوه ساخت سنگ پادزهر . در گذشته از سنگ پادزهر برای ساخت دارو و همچنین درمان انواع بیماری ها استفاده می کردند …

سنگ پادزهر در گنج و دفینه یابی - کاربرد و استفاده از سنگ پادزهر باستانی
سنگ پادزهر در گنج و دفینه یابی – کاربرد و استفاده از سنگ پادزهر باستانی

سنگ پادزهر در گنج و دفینه یابی – کاربرد و استفاده از سنگ پادزهر باستانی,سنگ پادزهر در گنج یابی,سنگ پادزهر در دفینه یابی,کاربرد سنگ پادزهر در دوران باستان,ساختن دارو با سنگ پادزهر,درمان انواع بیماری ها با سنگ پادزهر,نحوه ساخت سنگ پادزهر,رنگ سنگ پادزهر,آزمایش و خریدار و کتاب سنگ پادزهر,قیمت سنگ پادزهر چقدر است

سنگ پادزهر در گنج و دفینه یابی – کاربرد و استفاده از سنگ پادزهر باستانی

سنگهائی وجود دارد بسیار نادر و کم یاب که به آنها سنگ پاد زهر میگویند.

سنگ پادزهر برای دارو سازی و امراض مختلف مصرف میشود.و درمان کننده بسیاری از امراض هست. یکی از علم های گذشته گان که در عقل ما امکان پذیر نمیباشد همین سنگ پادزهر است. سنگ پادزهر وقتی حرارت می بیند از خود روغنی پس میدهد که درمان کننده همه امراض خارجی و تعدادی امراض داخلی هست. یکی از خصوصیاتی که این سنگ دارد و میتوان اصل آن را از بدل آن شناخت این است که وزن این سنگ هیچ وقت کم نمیشود.

یعنی ممکن است شما از یک سنگ پادزهر یک کیلوگرمی سه کیلوگرم روغن پادزهر بگیرید ولی وزن سنگ شما همان یک کیلوگرم باقی میماند سنگ پادزهر بسیار نادر است و اگر کسی این سنگ را داشته باشد مانند این است که دنیای ثروت و گنج را داشته است.

سنگ پادزهر به رنگ مشکی است و مانند سنگ محک طلا میماند.

اگر دست شما زخم شود و مقداری از روغن سنگ پاد زهر را به آن بمالید بلافاصله خوب میشود.

و اگر بیماری شما درونی باشد این روغن را با داروهای دیگر مخلوط میکنند و برای امراض درونی از آن استفاده میکنند و پس از مدت کوتاهی امراض درونی را نیز خوب میکند.از این سنگ تعداد انگشت شماری (کمتر از انگشتان یک دست) وجود داشته است که مخصوص پادشاهان بوده است و هیچ کسی بغیر از پادشاهان حق استفاده از آن را نداشته است.این هم یکی از مسائلی که در گذشته وجود داشته و از نظر عقلی دور از ذهن به نظر میرسد ولی در کتابهای بسیار قدیمی در مورد آن نوشته شده است.

**********************************************************

بازنشر : سایت دعاگو (مرجع کامل ذکر و دعاهای قرآنی و سریع الاجابه)

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *