خانه / داستان پندآموز / داستان خواندن و پندآموز شفای مرد نابینا به خاطر کار خیر

داستان خواندن و پندآموز شفای مرد نابینا به خاطر کار خیر

داستان خواندن و پندآموز شفای مرد نابینا به خاطر کار خیر

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعا سایت 2agoo.com داستان خواندن و پندآموز شفای مرد نابینا به خاطر کار خیر را برای شما عزیزان قرار دادیم . داستان کوتاه بسیار زیبا و پندآموز درباره مرد نابینایی که برای چیدن خرما برای کودکی که گریه می کرد به بالای درخت می رود ولی موقع پایین آمدن از درخت خرما به زمین می افتد و پایش می شکند ولی به خاطر ضربه که به سرش وارد می شود چشمش باز می شود ! در ادامه از سایت دعاگو همراه ما باشید با داستان پندآموز کسانی که در کار خیر عجله می کنند …

داستان خواندن و پندآموز شفای مرد نابینا به خاطر کار خیر
داستان خواندن و پندآموز شفای مرد نابینا به خاطر کار خیر

داستان خواندن و پندآموز شفای مرد نابینا به خاطر کار خیر,داستان پند آموز,داستان کوتاه پندآموز,داستان پندآموز باز شدن چشم مرد نابینا,داستان پندآموز کسانی که در کار خیر عجله می کنند,داستان کوتاه کار خیر و خوب انجام دادن,داستان پندآموز نتیجه کار خیر

داستان خواندن و پندآموز شفای مرد نابینا به خاطر کار خیر

مردی بود که 40 سال بود نابینا بود. در خانه خود خرمای بزرگی داشت.

روزی در جلوی منزل نشسته بود که صدای گریه کودکی را کنار مادرش شنید که خرماهای درخت او را دیده بود و خرما می‌خواست. مرد نابینا دلش طاقت نیاورد و گفت: ای بانو تو را قسم می‌دهم اندکی صبر کن به کودک خرمای تازه بیاورم.

زن گفت: فقط زود بیاور که من نمی‌توانم زیاد منتظر بمانم. مرد داخل رفت و دید کسی در خانه نیست که از او بخواهد بالای درخت خرما رود. پس مجبور شد با چشم نابینا بالای نخل رود و خرمایی بچیند.

زمان پایین آمدن از درخت، پای خود را ندید کجا بگذارد و از درخت بر زمین افتاد. پایش کمی شکست ولی به ناگاه چشمش بینا شد، چون‌ پرده‌ای که در جلوی چشم خود داشت که باعث نابینایی او شده بود و با ضربه‌ای که از افتادن به پایین از درخت بر چشم او وارد شده بود، آن پرده کنار رفته و مرد نابینا، بینا شده بود.

و خودش می‌گفت: کاش آن کودک سال‌ها پیش گریه می‌کرد تا من از درخت بالا رفته خرمایی به او می‌دادم و خدا به خاطر این کار خیر من مرا شفا می‌داد.

یکی از صفات مومنین طبق قرآن یسارعون بالخیرات است. یعنی کسانی که در کار خیر عجله می‌ کنند.

**************************************************

بازنشر : سایت دعاسایت (بزرگترین منبع ذکر و دعاهای قرآنی)

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *