خانه / مطالب دینی و شرعی / طبق روایتی از پیامبر اکرم (ص) عروس و همسر شیطان چه کسی است ؟

طبق روایتی از پیامبر اکرم (ص) عروس و همسر شیطان چه کسی است ؟

طبق روایتی از پیامبر اکرم (ص) عروس و همسر شیطان چه کسی است ؟

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعا سایت 2agoo.com طبق روایتی از پیامبر اکرم (ص) عروس و همسر شیطان چه کسی است ؟ را برای شما عزیزان قرار دادیم . عروس شیطان کیست ؟ شیطان با چه کسانی رابطه جنسی برقرار می کند ؟ آیا شیطان برای خود جفت و همسر دارد ؟ تولید مثل شیطان چگونه است ؟ شیطان برای ارضای خواهش های نفسانی خود چکار می کند ؟ شیطان با افراد مست که شراب می خورند و عقل و هوش خود را از دست می دهند لواط می کند و او را عروس خود قرار می دهد . در ادامه از سایت دعاگو همراه ما باشید با روایت پیامبر خدا (ع) درباره عروس شیطان …

طبق روایتی از پیامبر اکرم (ص) عروس و همسر شیطان چه کسی است ؟
طبق روایتی از پیامبر اکرم (ص) عروس و همسر شیطان چه کسی است ؟

طبق روایتی از پیامبر اکرم (ص) عروس و همسر شیطان چه کسی است ؟,عروس شیطان کیست,چه کسی همسر شیطان است,شیطان با چه زنانی رابطه برقرار می کند,رابطه جنسی شیطان با افراد مست و شراب خور,لواط شیطان با کسانی که مست هستند,ارضای خواهش های نفسانی شیطان,شیطان چگونه ارضا می شود,تولید مثل شیطان چگونه است,آیا شیطان جفت و همسر دارد ؟

طبق روایتی از پیامبر اکرم (ص) عروس و همسر شیطان چه کسی است ؟

خداوند در جهان از هر چيز جفتى آفريده و نر و ماده اى قرار داد. تا با زناشويى نسل آنها گسترش يابد.شيطان جفت ندارد و توليد مثل او با ساير موجودات فرق دارد. در روايتى وارد شده :شيطان وقتى مى خواهد توليد مثل كند، ران هاى خود را به هم مى مالد و از اين راه توليد مثل مى كند.اما براى ارضاى خواهش هاى نفسانى از چند راه وارد مى شود:

يكى از آن راه ها نزديكى با زنان است . آن گاه كه مردى قصد هم بسترى با همسر خود را مى كند، اگر ((بسم الله )) و نام خدا بگويد، شيطان از او دور مى شود؛ ولى اگر فراموش كند يا عمدا نام خدا را نبرد، او نيز حاضر مى شود و با مرد شركت مى كند.قرآن در اين باره مى فرمايد:

و شاركهم فى الاموال و الاولاد

خداوند خطاب به شيطان نمود و فرمود: ((اى شيطان ! در دارايى و فرزندان مردم شركت كن )).

ديگر، از راه لواط، با افراد مست . وقتى كسى شراب مى خورد عقل و شعور خود را از دست مى دهد و مست مى شود و ديگر چيزى نمى فهمد. در اين حال شيطان ملعون به آنان لواط مى كند و شراب خوار مست را عروس خود مى كند.

حضرت رسول صلى الله عليه و آله و سلم در اين زمينه مى فرمايد:

من بات سكرنا بات عروسا للشيطان

كسى كه شب را به پايان برد، در حالى كه مست شراب باشد، شب را به صبح رسانيده در حالى كه عروس شيطان بوده است

در اين باره حضرت رسول صلى الله عليه و آله و سلم فرمود: شراب خوار صبح را به شب مى برد و شب را به صبح مى رساند در حالى كه خداوند بر او غضب ناك است.و نيز فرموده : كسى كه در شب شراب بخورد و مست و بى هوش شود، به طورى كه به چيزى توجه نداشته باشد، عروس شيطان است – و آن ملعون را او لواط مى كند.

از اين رو، وقتى از خواب بيدار شد، همان طور كه از جنابت غسل مى كند بايد غسل نمايد و اگر غسل جنابت نكند، هيچ عملى از او قبول نخواهد شد و خداوند او را از همه دشمن تر مى شمارد.

الاسراء:64؛ (و شارکهم فی الأموال و الأولاد).

**************************************************

بازنشر : سایت دعاسایت (بزرگترین منبع ذکر و دعاهای قرآنی)

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *