خانه / تعبیر خواب / تعبیر خواب امتحان دادن – قبول شدن و مردود شدن در امتحان چه تعبیری دارد

تعبیر خواب امتحان دادن – قبول شدن و مردود شدن در امتحان چه تعبیری دارد

تعبیر خواب امتحان دادن – قبول شدن و مردود شدن در امتحان چه تعبیری دارد

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعا سایت 2agoo.com تعبیر خواب امتحان دادن – قبول شدن و مردود شدن در امتحان چه تعبیری دارد را برای شما عزیزان قرار دادیم . معنی و مفهوم و تفسیر و تعبیر خواب دیر رسیدن به امتحان و قبول شدن در امتحان و رد و مردود شدن در امتحان و از کسی امتحان گرفتن و امتحان و آزمون و امتحان داشتن و موفقیت در امتحان و جا ماندن از امتحان و درس خواندن برای امتحان و امتحان تاریخ و ریاضی داشتن و استرس و اضطراب امتحان داشتن و ناکامی در امتحان زبان انگلیسی که هر کدام تعبیر خواب مخصوص و  ویژه ای دارد …

تعبیر خواب امتحان دادن - قبول شدن و مردود شدن در امتحان چه تعبیری دارد
تعبیر خواب امتحان دادن – قبول شدن و مردود شدن در امتحان چه تعبیری دارد

تعبیر خواب امتحان دادن – قبول شدن و مردود شدن در امتحان چه تعبیری دارد,تعبیر خواب امتحان و آزمون,تعبیر خواب موفقیت و قبولی در امتحان,معنی و مفهوم امتحان در خواب,دیدن امتحان دادن در خواب نشانه چیست,قبول شدن در امتحان در خواب نشانه چیست,تعبیر خواب جا ماندن از امتحان,تعبیر خواب دیر رسیدن به امتحان,تعبیر خواب امتحان ریاضی و تاریخ و زبان,تعبیر خواب تقلب کردن در امتحان

تعبیر خواب امتحان دادن – قبول شدن و مردود شدن در امتحان چه تعبیری دارد

تعبیر خواب آماده نبودن برای امتحان (دیر رسیدن به امتحان)

دیدن خواب‌هایی در رابطه با آزمون و امتحان از آن دسته خواب‌های متداولی است که هر کسی در زندگی‌می‌تواند دست کم یک بار با آن مواجه شود. دیر رسیدن به امتحان، ندانستن هیچ یک از سوالات آزمون و یا دیر رسیدن به یک جلسه مهم همگی ناشی از اضطراباتی که در ضمیر ناخودآگاه فرد رویابین نهفته است. اما بایستی بدانیم که تحلیلگران خواب و رویا تفاسیری را برای دیدن این رویاها نیز در نظر گرفته‌اند که در ادامه به آن‌ها خواهیم پرداخت.

تونی کریسپ یکی از تحلیلگران و از پیشروان مکتب یونگ در کتاب خود به نام فرهنگ تفسیر رویا آزمون و یا امتحان دادن در رویا نمادی از تصاویر زیر می‌داند:

امتحان: محک زدن خود در برابر دیگران یا افکار عمومی، خود آزمایی، حس اینکه فرد با کسی مقایسه شود و یا از او انتقاد می‌شود، انتقاد از خود، استرسی که به دلیل جو رقابت حاکم بر محل کار و یا اخذ مدرک صلاحیت ادامه کار به وجود می‌آید.

دیر رسیدن یا آماده نبودن امتحان نیز ناشی از اضطراب و استرس درباره مورد انتقاد قرار گرفتن توسط دیگران و عدم توانایی در رابطه با نشان دادن خود در بین اطرافیان است.

معبرین غربی گویند:

نبود زمان یا مهارت‌های کافی در زندگی بیداری می‌تواند خود را به صورت نمادی از نبود خودکار در زمان امتحان و یا ناتوانی در پاسخگویی به سوالات خود را نشان دهد.

اگر در رویا برگه خود را سفید یا سوالات را به صورت زبان‌های خارجی ناشناخته دیدید نشانه‌ این است که شما نگران توانایی خود در برابر مشکلات در طول زندگی هستید.

اگر در رویا به ساعت نگاه کردید و وقت امتحان تمام شده بود، شما احتمالا با ترس‌هایی غیر منتظره روبرو خواهید شد.

خواب امتحان از جمله خواب های رایجی است که تعبیرهای مختلفی از عالمان بزرگ و معبران تاریخ برای آن گفته شده است. اگر می خواهید بدانید تعبیر خواب امتحان دادن چیست

تعبیر خواب امتحان از دید لیلا برایت

تعبیر خواب کنکور دادن: پیروزی و موفقیت است.

تعبیر خواب رد شدن در کنکور: موفقیت در امتحان هاست.

تعبیر خواب امتحان از دید لوک اویتنهاو

تعبیر خواب امتحان و آزمون: احتمال این هست که شغلی پر در آمدتر بیابید.

تعبیر خواب قبول شدن در امتحان: انتظارات شما بر آورده خواهند شد.

تعبیر خواب مردود شدن در امتحان: جاه طلبی شما بالاتر از حد معمول است.

تعبیر خواب از کسی امتحان گرفتن: شما خدمت بزرگی به شخصی خواهید کرد.

تعبیر خواب امتحان از دید سرزمین رویاها

تعبیر خواب امتحان داشتن: شایستگی شغلتان را ندارید.

تعبیر خواب موفقیت در امتحان: گرفتاری در کارها است.

تعبیر خواب امتحان دادن و بلد نبودن: به سئوالات پاسخ اشتباه دادن، یک کار جالب و خبرهای خوش است.

تعبیر خواب بچه ها در امتحان موفق می شوند: آرزوهای شما برآورده می شوند.

تعبیر خواب اشخاص دیگر در امتحان موفق می شوند: مصیبت است.

سایر تعابیر

تعبیر خواب تقلب در امتحان: نشان از زندگی درست دارد.

تعبیر خواب امتحان ریاضی: حسن معظی می گوید اگر فردی خواب ببیند قرار است امتحان درس ریاضی بدهید و هیچگونه نگرانی تنش و یا اضطرابی نداشته باشد و با خیالی آسوده و مطمعن این رویا را تجربه کند بیانگر این است که یک موفقیت جدید ررا در زمینه اموری که به ان علاقمند است کسب میکند و دیگران خصوصا دوستان و خانواده او را تشویق و حمایت خواهند کرد.

یک معبر فرانسوی میگوید : تعبیر خواب امتحانات ریاضی برای زنان باردار به نشانه ی این است که انتظارات و یا آرزوهایی که گمان میکنید هیچگاه براورده نمی شوند تحقق پیدا خواهند کرد و باعث هیجان زیاد در صاحب رویا خواهد شد.

**************************************************

بازنشر : سایت دعاسایت (بزرگترین منبع ذکر و دعاهای قرآنی)

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *