خانه / تعبیر خواب / تعبیر خواب دل درد و شکم درد – دیدن دل درد شدید در خواب چه تعبیری دارد

تعبیر خواب دل درد و شکم درد – دیدن دل درد شدید در خواب چه تعبیری دارد

تعبیر خواب دل درد و شکم درد – دیدن دل درد شدید در خواب چه تعبیری دارد

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com تعبیر خواب دل درد و شکم درد – دیدن دل درد شدید در خواب چه تعبیری دارد را برای شما عزیزان قرار دادیم . معنی و مفهوم و تفسیر و تعبیر خواب درد دل و درد شکم و دل پیچه و درد دل داشتن برادر و درد دل داشتن خواهر و درد دل داشتن پدر بزرگ و مادر بزرگ و درد دل داشتن دوستان که هر کدام تعبیر خواب مخصوص دارد …

تعبیر خواب دل درد و شکم درد - دیدن دل درد شدید در خواب چه تعبیری دارد
تعبیر خواب دل درد و شکم درد – دیدن دل درد شدید در خواب چه تعبیری دارد

تعبیر خواب دل درد و شکم درد – دیدن دل درد شدید در خواب چه تعبیری دارد,تعبیر خواب دل درد مرده,تعبیر خواب دل درد گرفتن,تعبیر خواب دل درد شدید,تعبیر خواب درد شکم,تعبیر خواب دل درد زایمان,معنی و مفهوم دل درد در خواب,دیدن دل درد در خواب نشانه چیست

تعبیر خواب دل درد و شکم درد – دیدن دل درد شدید در خواب چه تعبیری دارد

خالد بن علی بن محد العنبری گوید:

دل درد در خواب، نشانه زشتی باطن و بدکرداری است. درد جگر، نشانه بدی کردن با فرزند و درد زانو، نشانه بدی کردن با طایفه و خاندان است. درد پاها نیز، بر رفتن به راهی غیر از خدا دلالت دارد.

تعبیر خواب دل درد داشتن بردار

معبران می گویند:

اگر ببینی شکم برادر شما درد گرفته است نشانه‏ آن است که باید منتظر پیشامدى غیر منتظره باشید.

بیماری های مختلف را در این بخش مشاهده و مطالعه کنید: تعبیر خواب بیماری ، تعبیر خواب بیماری سرخک ، تعبیر خواب بیماری حصبه

تعبیر خواب دل درد داشتن خواهر

مولف می گوید:

اگر شکم درد سراغ خواهر شما آمده باشد باید بیشتر مراقب خود باشید.برای پدر و مادر نیز بیانگر موفقیت در انجام کارها مى ‏باشد.

تعبیر خواب دل درد داشتن پدر بزرگ و مادر بزرگ

تعبیرگران می گویند:

اگر شکم درد سراغ پدربزرگ و یا مادربزرگ شما آمده بود یعنی ترس و اضطراب هنگام روبرو شدن با مشکلات سراغتان می‌آید و برای حل مسائلتان باید بر ترس‌هایتان چیره شوید.

تعبیر خواب دل درد داشتن دوستان

مولف می گوید:

اگر در خواب بیینید دل درد به سراغ یکی از دوستان و یا اشنایان نزدیک خود مانند همکار همکلاسی هم دانشگاهی و … آمده است یعنی شخصیتی تعلیم نیافته دارید که باید با تربیت و آموزش قابلیت‌هایتان را توسعه دهید.

تعبیر خواب دل درد داشتن مرده

معبران می گویند:

این وضعیت مردگان در رویاها به چند نشانه ی مختلف است که یکی از آن ها حتما شامل حال شما خواهد شد ، اولی سود و منفعت بسیاری که به تو خواهد رسید، دومی داشتن سال خوب و خوش یمن ، رهایی یافتن از غم و رنج و یا بیماری های مختلف و آزاردهنده ،برتری یافتن بر دیگران ، و در بعضی موارد نیز بیانگر سخت تر شدن زندگی و آشفتگی های زیاد در محیط خانواده است که باعث ترس و ناامنی می شود

شیخ طوسی میگوید:

اگر ببینی مرده ای از قسمت شکم احساس ناراحتی میکند و یا دستان خودش را روی شکمش گذاشته است و تو قصد داری تا به او کمک کنی خوب است و یعنی معاش و معیشت زندگانی تو بهتر و گسترده‌تر می‌شود.

اگر او را در همین وضعیت شادمان دیدی ولی یقین داشتی که دل درد دارد یعنی مال و اموال تو زیادتر می‌شود
اگر چند نفر را که میدانی مرده اند با همدیگر دل درد دارند به این نشانه است که در کاری سود بخش سهیم و از آن بهره مند می‌شوید.

چنان چه او را گریان دیدی و در حال زاری کردن بود و وضعیت جسمانی مساعدی نداشت و از درد به خود میپیچید بیانگر این است که در سال جدید و پیش رو دچار زحمت و مشقت می‌شوی.

**************************************************

بازنشر : سایت دعاگو (بزرگترین منبع ذکر و دعاهای قرآنی)

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *