خانه / انگشتر / خاتم عظیم الشان سلیمان – انگشتر تمام نقره خاتم سلیمانی با خواص فراوان

خاتم عظیم الشان سلیمان – انگشتر تمام نقره خاتم سلیمانی با خواص فراوان

خاتم عظیم الشان سلیمان – انگشتر تمام نقره خاتم سلیمانی با خواص فراوان

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com خاتم عظیم الشان سلیمان – انگشتر تمام نقره خاتم سلیمانی با خواص فراوان را برای شما عزیزان قرار دادیم . انگشتر خاتم سلیمانی دارای خواص و فضیلت زیادی می باشد . از جمله خواص طلسم خاتم سلیمانی می توان به فتح و گشایش در کارها و افزایش رزق و روزی و بخت گشایی و دفع بلاها و خطرات و باطل السحر و طلسم اشاره کرد . در ادامه از سایت دعاگو همراه ما باشید با نحوه حکاکی و نوشتن خاتم سلیمانی و خواص و فواید شگفت انگیز انگشتر خاتم سلیمانی …

خاتم عظیم الشان سلیمان - انگشتر تمام نقره خاتم سلیمانی با خواص فراوان
خاتم عظیم الشان سلیمان – انگشتر تمام نقره خاتم سلیمانی با خواص فراوان

خاتم عظیم الشان سلیمان – انگشتر تمام نقره خاتم سلیمانی با خواص فراوان,انگشتر خاتم سلیمانی,خاتم سلیمان,خواص انگشتر خاتم سلیمانی,طلسم خاتم سلیمانی,هزینه انگشتر نقره خاتم سلیمانی,نحوه حکاکی و نوشتن خاتم سلیمانی,عکس انگشتر سلیمانی,انگشتر سلیمانی برای گشایش در کارها,انگشتر بخت گشایی خاتم سلیمانی,انگشتر مخصوص باطل السحر خاتم سلیمانی,انگشتر دفع بلا و خطرات خاتم سلیمانی

خاتم عظیم الشان سلیمان – انگشتر تمام نقره خاتم سلیمانی با خواص فراوان

انگشتری تمام نقره با تاثیرات فوق العاده و عجیب با نقش طلسمات خاتم سلیمان با رعایت کامل آداب و شرایط برای خانمها و آقایان حکاکی میشود .

در کتب فراوان و همچنین کتاب جامع الفوائد فی اسرار المقاصد علامه مرحوم نجفی ارومیه ای خواص مختلفه و عجیبی برای این خاتم عظیم الشان ذکر گردیده .

خواص این خاتم بسیار است ، اما مختصر نمودیم تا خواننده و نویسنده را ملال نباشد از هزار خواص یکی نوشته نشده است و سی و هفت خاصیت دارد.

برخی از خواص انگشتر خاتم سلیمانی به شرح ذیل است :

عزت و رفعت ، مقبول القولی و عزیز شدن نزد بزرگان، جلب دوستی و محبت ، آشتی و محبت میان زن و شوهر، بخت گشایی ، باطل السحر،ایمنی از سحر، دفع بلایا، دفع ترس ، فتح و گشایش کارها و مهمات ، مقبول الکلام و حکم شدن، تسخیر جمیع خلایق، بند آوردن گریه اطفال، ثروتمند شدن، دفع چشم زخم، فتح و گشایش شدید کسب و کار ، آزادی از زندان، سلامتی و حفظ در سفر، دفع جن و پری ….. از جمله خواص خاتم سلیمان است.

خاتم عظیم الشان سلیمان ، به همراه دعاهای مخصوصه ، با رعایت کامل آداب و شرایط و توسط استاد فن انجام میگردد و بسیار زیاد موثر و مجرب است.

قواعد و دستورالعملهای نگهداری و روشهای استفاده از خاتم برای دارنده ، بطور کامل توضیح داده خواهد شد و به اسم فرد یا افراد مورد نظر حکاکی خواهد شد.

هزینه انجام انگشتر نقره خاتم سلیمان مناسب است و با توجه به طالع افراد متفاوت میباشد.

جهت سفارش خاتم سلیمان میتوانید به آی دی زیر پیام دهید :

doashafa786@

تماس از  10صبح الی 21

09108496864

09100439969

**************************************************

بازنشر : سایت دعاگو (بزرگترین منبع ذکر و دعاهای قرآنی)

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *