خانه / تعبیر خواب / تعبیر خواب بریدن دست و پا – بریدن درخت و پارچه در خواب نشانه چیست

تعبیر خواب بریدن دست و پا – بریدن درخت و پارچه در خواب نشانه چیست

تعبیر خواب بریدن دست و پا – بریدن درخت و پارچه در خواب نشانه چیست

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com تعبیر خواب بریدن دست و پا – بریدن درخت و پارچه در خواب نشانه چیست را برای شما عزیزان قرار دادیم . کاملترین تعبیر خواب بریدن دست و پا و بریدن انگشت و بریدن دست دیگران و بریدن مو و گوش و بریدن شاخه درخت و بریدن گردن و بریدن سر مار و دست و پای بریده شده و بریدن انگشت دست راست و چپ و بریدن آلت تناسلی مردانه …

تعبیر خواب بریدن دست و پا - بریدن درخت و پارچه در خواب نشانه چیست
تعبیر خواب بریدن دست و پا – بریدن درخت و پارچه در خواب نشانه چیست

تعبیر خواب بریدن دست و پا – بریدن درخت و پارچه در خواب نشانه چیست,تعبیر خواب بریدن انگشت,تعبیر خواب دست و پای بریده شده,تعبیر خواب بریدن گوشت,تعبیر خواب بریدن پا,معنی و مفهوم بریدن در خواب,تعبیر خواب بریدن با چاقو و قیچی,تعبیر خواب بریدن انگشت پای راست و چپ

تعبیر خواب بریدن دست و پا – بریدن درخت و پارچه در خواب نشانه چیست

لیلا برایت می‌گوید:

اگر در خواب ببینید که چیزی را می‌برید، نشانه‌ی شنیدن اخبار ناخوشایند است. اگر در خواب ببینید عضوی از بدن یک بچه را قطع می‌کنید، یعنی از انجام دادن یکی از کارهایتان واهمه دارید.

تعبیر خواب بریدن بینی

منوچهر مطیعی تهرانی می گوید:

بریدن یا بریده شدن سر بینی ختنه فرزند مذکور است و چنان چه فرزند پسر نداشته باشد به گفته بعضی از معبران جاه و منزلت او کم می‌شود.

تعبیر خواب بریدن آلت تناسلی مردانه

ابراهیم کرمانی می گوید:

اگر کسی بیند خایه او بریده شد یا بیفتاد، دلیل که دشمن بر وی ظفر یابد و معبران گویند: بریدن خایه، دلیل کند در خواب بر پدر دختران، یعنی پس از وی او را دختران نباشد، زیرا که خایگاه، دلیل بر دختران کند.

تعبیر خواب دست و پای بریده شده

ابراهیم کرمانی می گوید:

دست بریدن در خواب، دلیل بر عمر دراز و عیش خوش کند. اگر بیند که دست راست او ببریدند از بهر گناه، دلیل که دروغگو و بی امانت است.

آنلی بیتون می گوید:

دیدن دست بریده شده در خواب، علامت آن است که مردم قادر به درک تفکر و احساسات شما نخواهند شد و شما ترجیح می‌دهید در انزوا زندگی کنید.

دیدن پای بریده شده در خواب، نشانه آن است که دوست باارزشی را از دست خواهید داد و محیط خانه نیز غیر قابل تحمل خواهد شد.

خالد بن علی بن محد العنبری گوید:

بریده شدن دست در خواب، نشانه تقاضا نکردن و درخواست نکردن نیاز از دیگران است و بریده شدن دست راست و پای چپ یا دست چپ و پای راست با یکدیگر نشانه فساد در دین است. بریده شدن اندامهای بدن انسان ممکن است به دور افتادن از خانواده و خویشان و رفتن به سفر تعبیر شود.

تعبیر خواب بریدن دست خود

خالد اصفهانی می گوید:

به اشخاصی که این رویا را حتی برای یکبار تجربه میکنند حتما توصیه می شود چند مرتبه سوره حمد را زمزمه کنند تا خطرات و بلاهای از سمت آنان دور شود چرا که ممکن است آثار زیان باری را به همراه داشته باشد که جبران ان ها مشکل است.

حکایت

شخصی به نزد محمد ابن اسحاق رسیدند و به ایشان گفتند خواب دیدم که دست خودم را با چاقو می برم و تکه های بریده شده ی دستم را دور میریزم تعبیرش چیست؟ پاسخ شنیدند به خانه برگرد و از شخصی که از تو همینک غمگین و رنجور هست حلالیت بطلب چرا که ممکن است حادثه ی تلخی برای تو پیش آید این مرد به پاسخ معبر هیچ اهمیتی نداند و پیش خود گفتند آخر مگر ممکن است چنین رویای آشفته ای همراه با تعبیر باشد . چند روز بعد مردم آن مرد را بر بالای مزار همسر خویش دیدند که با صدای بلند میگریست و موی از سر خود میکند.

تعبیر خواب بریدن دست دیگران

معبران می گویند:

اگر ببینی دست اقوام و خویشان خود مانند پدر مادر خواهر برادر و … را می بری فقط به این معناست که اطرافیانت با رفتار و کرداری که از خود نشان میدهند سبب رنج و دلشکستگی شما می شوند اما چنان چه این افراد بیگانه باشند این رویا خطری ندارد و فقط به معنای احتیاط است بطور کلی در هر رویایی دیدن خون خوب نیست و چیز قرمز رنگ نیز تعبیر خوبی ندارد.

تعبیر خواب بریدن انگشت دست راست

تعبیرگران می گویند:

اگر ببینی خودت بصورت عمدی انگشتان دستت را می بری به این معناست که در کارهایت شکست میخوری و مغلوب حسودان و دشمنانت می شوی و کار به جایی میکشد که بعضی ها شما را به سخره میگیرند و غرورتان می شکند اما چنان چه در اثر اتفاقی و به شکل غیر عمدی یکی از انگشتانت بریده شد به این معناست که راه رهایی و نجات یافتن از مشکلات برای شما پیدا می شود و خداوند لطف بزرگی در حق شما خواهد کرد و از دردسرهای بزرگی رهایی پیدا میکنید.

تعبیر خواب بریدن انگشت دست چپ

مولف می گوید:

چنان چه ببینی انگشت دیگران بریده می شود به علامت بر باد رفتن اهداف و یا آرزوهای شماست و انجام کارهایی ست که بخاطر آن هیچ رضایتی ندارید و از سر اجبار است و چنان دست خودت باشد به این معناست که زندگی برای شما دشوار می شود و حتی ممکن است ملک دارایی خود را از دست بدهید.

تعبیر خواب سر بریده شده

خالد بن علی بن محد العنبری گوید:

بریده شدن سر در خواب، برای کسی که در ناراحتی و بدهکاری است، نشانه ی گشایش در امور زندگی است و اگر سر شخص، توسط صاحب خواب شناخته شده باشد، خیر زیادی از او به دست صاحب خواب میرسد.

تعبیر خواب بریدن با قیچی

لوک اویتنهاو می گوید:

بریدن با قیچی: شما باکی از فقر ندارید

تعبیر خواب بریدن انگشت

لیلا برایت می‌گوید:

اگر در خواب انگشتان خود را بریده شده دیدید، به این معنا است که مورد اتهامات دیگران قرار می‌گیرد.

در سرزمین رویاها آمده:

انگشت شما را می‌برند: دوستتان را از دست می‌دهید

**************************************************

بازنشر : سایت دعاگو (بزرگترین منبع ذکر و دعاهای قرآنی)

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *