خانه / دعا / سوره قرآنی برای دفع وسوسه – دعای مجرب دفع وسوسه و هوس های شیطانی

سوره قرآنی برای دفع وسوسه – دعای مجرب دفع وسوسه و هوس های شیطانی

سوره قرآنی برای دفع وسوسه – دعای مجرب دفع وسوسه و هوس های شیطانی

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com سوره قرآنی برای دفع وسوسه – دعای مجرب دفع وسوسه و هوس های شیطانی را برای شما عزیزان قرار دادیم . ذکر و دعا و سوره های قرآنی مجرب و قوی برای دفع وسوسه های شیطانی و رفع افکار شیطانی . این دعا و سوره های قرآنی تاثیر فراوانی در دفع افکار و وسوسه های شیطانی دارد …

سوره قرآنی برای دفع وسوسه - دعای مجرب دفع وسوسه و هوس های شیطانی
سوره قرآنی برای دفع وسوسه – دعای مجرب دفع وسوسه و هوس های شیطانی

سوره قرآنی برای دفع وسوسه – دعای مجرب دفع وسوسه و هوس های شیطانی,دعای قوی دفع وسوسه شیطانی,بهترین دعای دفع افکار شیطانی,دعای سریع الاجابه از بین بردن وسوسه,دعای تضمینی مخصوص دفع سریع وسوسه,طلسم دفع وسوسه,طلسم مجرب برای دفع وسوسه

سوره قرآنی برای دفع وسوسه – دعای مجرب دفع وسوسه و هوس های شیطانی

نیت کند و سوره ناس را هنگام وسوسه با خلوص بسیار قرات کند ان شاءالله وسوسه اش رفع گردد

دعای دفع وسوسه در آیه 97 سوره مومنون آمده است. در این دعا خداوند خطاب به حضرت محمد (ص) دستور می دهد که از وسوسه های شیطانی به او پناه ببرد.

شیطان در هر زمان و مکانی در حال پی ریزی نقشه برای فریفتن مومنان است. این مساله آنقدر اهمیت دارد که خداوند به پیامبر (ص) که مقام عصمت دارد نیز دستور می دهد که دعای دفع وسوسه را بخواند.

دعای دفع وسوسه

برای دفع وسوسه های شیطان قبل از ایستادن به نماز این دعا را بخوانید:

«رَبِّ أَعُوذُ بِکَ مِنْ هَمَزاتِ الشَّياطينِ»

(آیه 97 سوره مومنون)

«پروردگارا! از وسوسه های شیاطین به تو پناه می برم»

همزات شیاطین چیست؟

«همزات» جمع «همزه» به معنى دفع و تحريك با شدت است. به گفته بعضى از مفسران «همز» و «غمز» و «رمز» هر سه يك معنى را مى رساند، منتهى «رمز» به مرحله خفيف و «غمز» از آن شديدتر و «همز» نهايت شدت را بيان مى كند. كلمه «همزة» در مجمع البيان به معناى «شدت دفع» آورده شده است. همزه شيطان به معناى دفع او به سوى گناهان از راه گمراه كردن است.

در تفسير على بن ابراهيم و تفسير قمى از امام عسكرى (ع) نقل شده است كه فرمود: «هو ما يقع فى قلبك من وسوسة الشيطان»؛ «منظور از آن، وسوسه هاى شيطانى است كه در قلب تو مى افتد».

در دعای دفع وسوسه خداوند به پیامبر اکرم (ص) دستور مى دهد كه از اغواى شيطانها به پروردگار خود پناه ببرد، و از اينكه شيطانها نزدش حاضر شوند به آن درگاه ملتجى شود و در اين تعبير اشاره اى هم به اين معناست كه شرك و تكذيب مشركين هم از همان همزات شيطانها و احاطه و حضور آنهاست. با توجه به اينكه شياطين، جمع است بنابراین همه شيطان هاى آشكار و پنهان، انس و جن را شامل مى گردد.

**************************************************

بازنشر : سایت دعاگو (بزرگترین منبع ذکر و دعاهای قرآنی)

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *