خانه / دعا / سوره قرآنی برای روزی فراخ و فراوانی رزق و روزی

سوره قرآنی برای روزی فراخ و فراوانی رزق و روزی

سوره قرآنی برای روزی فراخ و فراوانی رزق و روزی

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com سوره قرآنی برای روزی فراخ و فراوانی رزق و روزی را برای شما عزیزان قرار دادیم . ذکر و دعا و سوره قرآنی تضمینی و سریع الاجابه برای گشایش در رزق و روزی و فراوانی روزی . اگر کسی می خواهد رزق و روزی اش زیاد شود این سوره قرآنی بسیار کارگشا می باشد …

سوره قرآنی برای روزی فراخ و فراوانی رزق و روزی
سوره قرآنی برای روزی فراخ و فراوانی رزق و روزی

سوره قرآنی برای روزی فراخ و فراوانی رزق و روزی,سوره مخصوص روزی,سوره قرآنی برای زیاد شدن روزی,سوره تضمینی برای افزایش رزق و روزی,سوره سریع الاجابه برای روزی زیاد,بهترین سوره قرآنی مخصوص روزی

سوره قرآنی برای روزی فراخ و فراوانی رزق و روزی

هر که روزی فراخ و فراوانی رزق و روزی میخواهد نیت کند و آیات ۲۱ و ۲۲ سوره ق را بخواند تا روزی بر وی فراخ شود به مراد برسد. آیات 21 و 22 سوره ق :

وجَاءَتْ كُلُّ نَفْسٍ مَعَهَا سَائِقٌ وَشَهِيدٌ ﴿۲۱﴾

لَقَدْ كُنْتَ فِي غَفْلَةٍ مِنْ هَذَا فَكَشَفْنَا عَنْكَ غِطَاءَكَ فَبَصَرُكَ الْيَوْمَ حَدِيدٌ ﴿۲۲﴾

**********************************

آیه به جهت زیادی رزق

به تجربه رسیده آن که در هر روز بخواند آیه مبارکه و من یتق الله تا آخر آیه ۳ سوره طلاق را سه مرتبه بعد از نمازهای واجب با سه مرتبه صلوات در اول آن و سه مرتبه صلوات در آخر آن بخواند موجب وسعت رزق خواهد بود. ان شاء الله.

وَ مَنْ یَتَّقِ اللهَ یَجْعَلْ لَهُ مَخْرَجاً وَ یَرْزُقْهُ مِنْ حَیْثُ لا یَحْتَسِبُ وَ مَنْ یَتَوَکِّلْ عَلَی الله فَهُوَ حَسْبُهُ اِنَّ اللهَ بالغُ اَمْرِهِ قَدْ جَعَلَ اللهُ لِکُلِّ شَیْءٍ قَدْرا.

دعا برای وسعت رزق و روزی

 در عدة الداعی از امام جعفر صادق علیه السلام روایت شده که فرمودند برای طلب رزق زیاد بگویید

یَا اللَّهُ یَا اللَّهُ یَا اللَّهُ أَسْأَلُکَ بِحَقِ‏ مَنْ‏ حَقُّهُ‏ عَلَیْکَ‏ عَظِیمٌ أَنْ تُصَلِّیَ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ أَنْ تَرْزُقَنِی الْعَمَلَ بِمَا عَلَّمْتَنِی مِنْ مَعْرِفَةِ حَقِّکَ وَ أَنْ تَبْسُطَ عَلَیَّ مَا حَظَرْتَ مِنْ رِزْقِکَ‏.

**************************************************

بازنشر : سایت دعاگو (بزرگترین منبع ذکر و دعاهای قرآنی)

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *