خانه / ذکر و دعا برای رزق و روزی / دعا های تجربه شده ادای قرض و رفع گرفتاری اقتصادی

دعا های تجربه شده ادای قرض و رفع گرفتاری اقتصادی

دعا های تجربه شده ادای قرض و رفع گرفتاری اقتصادی

هر کسی ممکن است مطابق شرایط مالی و اقتصادی که دارد درگیر گرفتاری های بزرگ و کوچکی شود که برخی از آن ها قرض و بدهی است، به همین منظور در این پست از سایت دعاگو مرجع ذکر و دعای سریع الاثر اسلامی قصد داریم به شما خوبان دعا های تجربه شده ادای قرض و رفع گرفتاری اقتصادی را شرح دهیم که می توانند باعث شوند زود تر به روند معمول زندگی برسید.

دعا های تجربه شده ادای قرض و رفع گرفتاری اقتصادی
دعا های تجربه شده ادای قرض و رفع گرفتاری اقتصادی

دعا های تجربه شده ادای قرض و رفع گرفتاری اقتصادی,دعای ادای قرض امام جواد,دعای ادای قرض از امام صادق,دعای ادای قرض بعد از نماز صبح,دعای ادای قرض و وام,دعای ادای قرض در مفاتیح,دعای ادای قرض از آیت الله بهجت,دعای ادای قرض قوی و تجربه شده,دعای ادای قرض و رزق و روزی,دعای ادای قرض امام موسی کاظم,دعای ادای قرض حضرت عیسی,دعای ادای قرض صحیفه سجادیه,دعای ادای قرض صوتی,دعای ادای قرض اهل سنت,دعای ادای قرض ایت الله بهجت,دعای ادای قرض سایت دعا گو,

دعا های تجربه شده ادای قرض و رفع گرفتاری اقتصادی

مردى به حضرت عيسى بن مريم عليه السلام شكايت كرد از دين خود فرمود بگو:

اللهم يا فارج الهم و منفس الغم و مذهب الاحزان و مجيب دعوة المضطرين يا رحمن الدنيا و الاخرة و رحيمهما انت رحمنى و رحمان كل شى ء فارحمنى رحمة تغنينى بها عن رحمة من سواك و تقضى بها عنى الدين.

يا علي

 

عياشى از عبداللّه بن سنان روايت كرده است : به خدمت حضرت صادق عليه السلام رفتم حضرت فرمودند: مى خواهى تو را دعايى تعليم كنم كه چون بخوانى حق تعالى قرض تو را ادا كند و حال تو نيكو شود؟ گفتم : چه بسيار محتاجم به چنين دعا. حضرت فرمود: بعد از نماز صبح بگو:

توكلت على الحى القيوم الذى لايموت و الحمدللّه الذى لم يتخذ ولدا و لم يكن له شريك فى الملك و لم يكن له ولى من الذل و كبره تكبيرا اللهم انى اعوذ بك من البوس و الفقر و من غلبه الدين و السقم و اسئلك ان تعيننى على اداء حقك اليك و الى الناس (و به روايت شيخ طوسى چنين است 🙂 و من غلبه الدين فصل على محمد و اله و اعنى على اداء حقك اليك و الى الناس

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *