خانه / دعا / بهترین دعا برای زیاد شدن رزق و روزی

بهترین دعا برای زیاد شدن رزق و روزی

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com بهترین دعا برای زیاد شدن رزق و روزی را برای شما عزیزان قرار دادیم . ذکر و دعای بسیار مجرب و تضمینی و قوی مخصوص افزایش رزق و روزی و مال و ثروت . چنانچه فردی بخواهد رزق و روزی اش چند برابر شود و از مال دنیا بی نیاز شود این دعا در این زمینه بسیار موثر می باشد . در ادامه از سایت دعاگو همراه ما باشید با بهترین و قوی ترین ذکر و دعای قرآنی و معتبر برای افزایش رزق و روزی …

بهترین دعا برای زیاد شدن رزق و روزی
بهترین دعا برای زیاد شدن رزق و روزی

بهترین دعا برای زیاد شدن رزق و روزی,دعای تضمینی رزق و روزی,دعای قوی مخصوص افزایش روزی,دعای سریع الاجابه برای رزق و روزی,دعای قرآنی مخصوص زیاد شدن روزی,طلسم مجرب برای روزی,طلسم معتبر و مجرب برای رزق و روزی

بهترین دعا برای زیاد شدن رزق و روزی

معاویة بن عمار می گوید : از امام صادق علیه السلام خواستم که برای زیاد شدن رزق به من دعایی یاد دهد

آن حضرت این دعا را به من یاد داد . و من برای زیاد شدن رزق بهتر از این دعا ندیدم .

دعا این است :

اللَّهُمَّ ارْزُقْنِي مِنْ فَضْلِكَ الْوَاسِعِ الْحَلَالِ الطَّيِّبِ‏ رِزْقاً وَاسِعاً حَلَالًا طَيِّباً بَلَاغاً لِلدُّنْيَا وَ الْآخِرَةِ صَبّاً صَبّاً هَنِيئاً مَرِيئاً مِنْ غَيْرِ كَدٍّ وَ لَا مَنٍّ مِنْ أَحَدِ خَلْقِكَ إِلَّا سَعَةً مِنْ فَضْلِكَ الْوَاسِعِ فَإِنَّكَ قُلْتَ‏ وَ سْئَلُوا اللَّهَ مِنْ فَضْلِهِ‏ فَمِنْ فَضْلِكَ أَسْأَلُ وَ مِنْ عَطِيَّتِكَ أَسْأَلُ وَ مِنْ يَدِكَ الْمَلْأَى أَسْأَلُ.

اصول کافی جلد 2

*******************************

دستورالعمل افزایش روزی

سوره يوسف را بنويسد و شب هنگام از خانه خارج گشته و در شكاف ديواري پنهان كند و موقع برگشتن به پشت سر خود نگاه نكند بعد از سه روز او را براي شغلي دعوت كنند و مشغول گردد.” ولي ميبايست چند مورد حتماٌ رعايت شود.

اول : در نوشتن آيات طهارت و وضو داشتن رعايت گردد و قلم و كاغذ غصبي و نجس نباشد و ديواری كه كاغذ در آن پنهان مي شود غصبی و ناپاک نباشد .

موقع برگشتن به هيچ وجه نبايد به پشت سر نگاه كرد.

**************************************************

بازنشر : سایت دعاگو (بزرگترین منبع ذکر و دعاهای قرآنی)

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *