خانه / تعبیر خواب / تعبیر خواب خودکار و نوشتن با خودکار – هدیه گرفتن خودکار در خواب نشانه چیست

تعبیر خواب خودکار و نوشتن با خودکار – هدیه گرفتن خودکار در خواب نشانه چیست

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com تعبیر خواب خودکار و نوشتن با خودکار – هدیه گرفتن خودکار در خواب نشانه چیست را برای شما عزیزان قرار دادیم . معنی و مفهوم و تفسیر و تعبیر خواب خودکار و نوشتن با خودکار روی کاغذ و خریدن و فروختن خودکار و خودکار در رنگهای مختلف سبز و آبی و قرمز و گم کردن خودکار و پیدا کردن خودکار و تمام شدن جوهر خودکار و خودکار شکسته …

تعبیر خواب خودکار و نوشتن با خودکار - هدیه گرفتن خودکار در خواب نشانه چیست
تعبیر خواب خودکار و نوشتن با خودکار – هدیه گرفتن خودکار در خواب نشانه چیست

تعبیر خواب خودکار و نوشتن با خودکار – هدیه گرفتن خودکار در خواب نشانه چیست,تعبیر خواب خودکار رنگی,تعبیر خواب خودکار شکسته,تعبیر خواب هدیه گرفتن خودکار,تعبیر خواب خریدن و فروختن خودکار,تعبیر خواب تمام شدن جوهر خودکار,تعبیر خواب خودکار سبز و سیاه و قرمز و آبی

تعبیر خواب خودکار و نوشتن با خودکار – هدیه گرفتن خودکار در خواب نشانه چیست

از دیدگاه روانشناسی یونگ

دیدن خودکار در خواب بیانگر ابراز خود و ارتباط برقرار کردن است. این عبارت را در نظر گیرید، که قلم توانا تر و تاثیر گذار تر از شمششیر است.

تعبیر خواب خودکار هدیه گرفتن

جابر مغربی می گوید:

اگر دیدی کسی به تو خودکار قرمز هدیه می دهد به نشانه ی آن است که شما کاری در آینده شروع خواهید کرد که بواسطه آن میتوانید به ثروت دست پیدا کنید کاری که باعث میشود نام و یا چهره ی شما محبوب و یا مشهور شود.

چنان چه دیدی خودکار آبی رنگ دریافت میکنی به نشانه ی علمی است که بواسطه رفتن به کلاس های مختلف مانند کنکور ،کلاس های تاتر یا نقاشی،کلاس های یادگیری رشته های مختلف ورزشی و …فرا میگیری.

تعبیر خواب تمام شدن جوهر خودکار

معبران می گویند:

خراب شدن یا تمام شدن جوهر خودکار در خواب به معنی رفقای نااهل و بد صفت است که با حرف های پوچ و بی راهه شبانه روز ذهن و فکر شما را درگیر می کنند و قصد دارند تا تو را از راه راست و صحیح خارج نمایند و توصیه میشود که از رفت و امد با چنین اشخاصی خودداری کنی.

تعبیر خواب شکستن خودکار

مولف می گوید:

اگر دیدی خودکاری را می شکنی به نشانه ی دوست نابابی است که مانع از پیشرفت شما در امور مختلف تحصیلی و یا زندگی میشود.

تعبیر خواب خودکار رنگی

علی مدنی می گوید:

دیدن خودکارهای رنگی خریدن و یا کادو گرفتن آن ها همیشه خوب بوده و میتواند دلالت بر سرو سامان یافتن زندگی فرزندان باشد چنان چه فرد متاهلی خواب خودکارهای رنگی با مارک های مختلف را ببیند به نشانه ی این باشد که فرزند یا فرزندانش در عرصه ی علم و دانش بسیار موفق ظاهر خواهند شد که این موفقیت و یا پیشرفت باعث سربلندی و افتخار خانواده اش میشود.

تعبیر خواب گرفتن خودکار از مرده

خالد صفهانی می گوید:

خودکار گرفتن از مرده در خواب به نشانه ی مکر و حیله ای است که نزدیک ترین کسان اطراف ما نسبت به صاحب رویا دارند.

تعبیر خواب گم شدن خودکار

ابن سیرین می گوید:

گم شدن خودکار ،روان نویس و یا قلم های مختلف را به نشانه ی افراد و شخصیت های بد ذات و کینه توز می داند که ممکن است در فرصتی مناسب قصد داشته باشند به شما ضربه ای وارد نمایند.

**************************************************

بازنشر : سایت دعاگو (بزرگترین منبع ذکر و دعاهای قرآنی)

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *