خانه / دعا / نماز تضمینی برای گشایش کار در امر بخت گشایی و ازدواج

نماز تضمینی برای گشایش کار در امر بخت گشایی و ازدواج

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com نماز تضمینی برای گشایش کار در امر بخت گشایی و ازدواج را برای شما عزیزان قرار دادیم . ذکر و دعا و نماز تضمینی و سریع الاجابه برای کارگشایی و گشایش بخت دختران جوان و آمدن خواستگار برای آنها و ازدواج آسان . اگر دختر جوانی بخواهد بختش باز شود و در کار ازدواجش گشایش ایجاد شود این نماز برای گشایش و بخت گشایی بسیار موثر و تاثیرگذار می باشد . این نماز به این صورت است که در چهار شب باید به چهار بانو بزرگوار که اسمشان فاطمه است متوسل شود و از انها طلب یاری نماید …

نماز تضمینی برای گشایش کار در امر بخت گشایی و ازدواج
نماز تضمینی برای گشایش کار در امر بخت گشایی و ازدواج

نماز تضمینی برای گشایش کار در امر بخت گشایی و ازدواج,نماز تضمینی گشایش کار,نماز گشایش در امر بخت گشایی,نماز قوی و تضمینی گشایش بخت,ذکر و دعای قوی برای ازدواج و بخت گشایی,دستورالعمل تضمینی بخت گشایی,نسخه ای برای ازدواج فوری دختران,نماز پرفضیلت برای گشایش کار

نماز تضمینی برای گشایش کار در امر بخت گشایی و ازدواج

به 4 خانم بزرگوار که اسمشون فاطمه است باید در 4 شب متوسل بشی

شب اول :

2 رکعت نماز به نیت خانم فاطمه زهرا سلام الله علیها، بعد از تمام شدن نماز 100مرتبه ذکر (السلام علیکِ یا فاطمه)

شب دوم :

2 رکعت نماز به نیت خانم فاطمه بنت اسد مادر حضرت علی علیه السلام، بعد از تمام شدن نماز 100مرتبه ذکر (السلام علیکِ یا فاطمه بنت اسد )

شب سوم :

2 رکعت نماز به نیت خانم فاطمه ام البنین مادر ابوالفضل العباس علیه السلام، بعد از تمام شدن نماز 100مرتبه ذکر (السلام علیکِ یا فاطمه ام البنین )

شب چهارم :

2 رکعت نماز به نیت خانم فاطمه معصومه سلام الله علیها خواهر امام رضا علیه السلام، بعد از تمام شدن نماز 100مرتبه ذکر (السلام علیکِ یا فاطمه معصومه ).

**************************************************

بازنشر : سایت دعاگو (بزرگترین منبع ذکر و دعاهای قرآنی)

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *