خانه / دعا / طلسم جلب مهر محبت یهودی با کبوتر و روش باطل کردن طلسم محبت یهودی

طلسم جلب مهر محبت یهودی با کبوتر و روش باطل کردن طلسم محبت یهودی

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com طلسم جلب مهر محبت یهودی با کبوتر و روش باطل کردن طلسم محبت یهودی را برای شما عزیزان قرار دادیم . طلسمات یهودی دارای تاثیر فوق العاده هستند . برای جلب مهر و محبت و افزایش محبوبیت می توان از طلسم محبت یهودی استفاده کرد . این طلسم یهوی برای تسخیر طرف مقابل و جلب محبت بسیار موثر و توصیه شده است …

طلسم جلب مهر محبت یهودی با کبوتر و روش باطل کردن طلسم محبت یهودی
طلسم جلب مهر محبت یهودی با کبوتر و روش باطل کردن طلسم محبت یهودی

طلسم جلب مهر محبت یهودی با کبوتر و روش باطل کردن طلسم محبت یهودی,طلسم مجرب یهودی برای محبت,طلسم قوی و تضمینی مهر و محبت یهودی,بهترین طلسم محبت یهودی,قوی ترین طلسم عشق و محبت یهودی,طلسم محبت با کبوتر

طلسم جلب مهر محبت یهودی با کبوتر و روش باطل کردن طلسم محبت یهودی

در این طلسم شما احتیاج دارید به مقداری ذغال سوخته (خاکستر)، آن را با دست پودر کنید و با خاکستر سوخته‌ ای که از طلسم ستاره‌ ی فرد به دست آمده و از دعانویس دریافت کرده‌اید مخلوط کنید.

سپس در محیطی که تردد نیست مثلثی به ضلع یک متر ایجاد کرده و با خاکستر دور تا دور مثلث را بپوشانید.

بعد کاغذ طلسم را که دعانویس برایتان تهیه کرده است به پای یک کبوتر ببندید و کبوتر را درون مثلث آزاد قرار دهید. توصیه شده است این کار را بعد از اذان ظهر و یا قبل از اذان مغرب انجام دهید.

کبوتر تا هنگام اذان صبح فردا درون مثلث مانده و بعد از اذان پرواز می‌کند و تا اذان ظهر برمی‌گردد و با خود چوبی به دهان می‌آورد.

کبوتر به درون مثلث رفته و می‌ماند تا شما پیش کبوتر بروید. طلسم را از پای کبوتر باز کرده و با تکه چوبی که کبوتر همراه خود آورده درون پارچه‌ ای سفید و تمیز نگه داری کنید.

کسی که قرار است محبوب شود این دعا را باید همراه خود داشته باشد. در آخر مقداری گلاب روی اضلاع مثلث ریخته و چند قطره هم روی کبوتر بریزید. کبوتر را از مثلث خارج کرده و رها کنید.

برای باطل کردن طلسم چکار کنیم؟ با پاشیدن گلاب، حصار طلسم شکسته خواهد شد و پرنده نیز پرواز خواهد کرد.

**************************************************

بازنشر : سایت دعاگو (بزرگترین منبع ذکر و دعاهای قرآنی)

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *