خانه / مطالب متفرقه / کمک خواستن و صحبت کردن با فرشتگان نگهبان و خداوند

کمک خواستن و صحبت کردن با فرشتگان نگهبان و خداوند

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com کمک خواستن و صحبت کردن با فرشتگان نگهبان و خداوند را برای شما عزیزان قرار دادیم . چگونه می توان با فرشتگان نگهبان و خداوند صحبت کرد و درخواست یاری نمود ؟ فرشتگان نگهبان صدای ما را می شنوند و به سوالات و درخواست ها ما جواب می دهند پس نباید در این مورد ناامید شویم چرا که فرشتگان خداوند وظیفه شان همین است که به داد انسان ها برسند

کمک خواستن و صحبت کردن با فرشتگان نگهبان و خداوند
کمک خواستن و صحبت کردن با فرشتگان نگهبان و خداوند

کمک خواستن و صحبت کردن با فرشتگان نگهبان و خداوند,کمک خواستن از فرشتگان,صحبت کردن با فرشتگان,درخواست یاری از فرشتگان,سوال کردن از فرشتگان نگهبان,روش صحبت کردن با فرشتگان نگهبان,فرشتگان نگهبان,صحبت با خداوند

با فرشتگان نگهبان خود صحبت کنید و مطمئن باشید که آنها صدای شما را می شنوند و به سوالات و در خواست های شما جواب می دهند، به عنوان مثال شما مشغله ی ذهنی دارید و از فرشتگان و خداوند درخواست کمک می کنید، منتظر پاسخ هستید، اما در آن لحظه نه چیزی می شنوید و نه چیزی از درون شنیده می شود.

در این لحظه ناامید نشوید و چندین و چندین بار درخواست خود را تکرار کنید و به فرشتگان اینگونه صحبت کنید:

به کمک شما نیاز دارم، کمکم کنید، من پیام شما را دریافت نکردم، واضح تر پیام خودتان را به من برسانید. و حتماً نباید این گفته ها را بر زبان بیاوریم، چون خداوند و فرشتگان فکر شما را هم می خوانند، پس با فکر هم می توانید این درخواست ها را داشته باشید.

پیام فرشتگان می تواند از طریق ذهن و یا درون به شما اعلام شود، به عنوان مثال ایده ای در ذهن شما ایجاد بشود، فکری تازه به ذهنتان برسد، این ها همان الهامات الهی هستند.

**************************************************

بازنشر : سایت دعاگو (بزرگترین منبع ذکر و دعاهای قرآنی)

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *