خانه / احضار موکل / دعای احضار موكل ملک سيد هبائيط برای آگاهی از اسرار غیب

دعای احضار موكل ملک سيد هبائيط برای آگاهی از اسرار غیب

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com دعای احضار موكل ملک سيد هبائيط برای آگاهی از اسرار غیب را برای شما عزیزان قرار دادیم . موکل سيد هبائيط یکی از موکل های قوی برای اطلاع پیدا کردن از اسرار و رازهای غیب و شفای بیماری ها و پیدا کردن اموال مفقود شده و احضار افراد می باشد . سيد هبائيط از پادشاهان علوی و شيعی مذهب می باشد . برای احضار موکل ملک سيد هبائيط دستورالعمل و دعای مخصوصی وجود دارد …

دعای احضار موكل ملک سيد هبائيط برای آگاهی از اسرار غیب
دعای احضار موكل ملک سيد هبائيط برای آگاهی از اسرار غیب

دعای احضار موكل ملک سيد هبائيط برای آگاهی از اسرار غیب,احضار موکل سيد هبائيط,طریقه احضار موکل سيد هبائيط,روش دعوت از موکل سيد هبائيط,سيد هبائيط از پادشاهان علوی و شیعه,آگاهی از اسرار غیب با موکل سيد هبائيط,شفای بیماری با موکل سيد هبائيط,پیدا کردن اموال گم شده با موکل سيد هبائيط

اين احضار از نوع ملكي است و فاقد ايرادات شرعي. سيد هبائيط از پادشاهان علوي و شيعي مذهب است كه شما را از اسرار غيب آگاه ساخته و در شفاي بيماري‌ها نيز مدد مي‌رساند. كشف اموال مسروقه و احضار افراد و ساير امور نيز در حيطه توانايي‌هاي اين موكل ملكي است.

اخطار بسيار مهم:

اين ختم تنها براي افرادي مجاز است كه اهل فن بوده و زير نظر علمآء، تزكيه نفس نموده‌اند. از آن‌جا كه راز و رمز منتشر كننده اين دستور است، اذن انجام آن را براي اعمال و نيات حرام و مكروه نمي‌دهد. لازم به ذكر است، چنانچه افراد عادي اقدام به انجام اين دستور نمايند، تبعات و عوارض بسيار خطرناك آن متوجه خود ايشان است. راز و رمز مسئوليتي درباره عوارض اين دستور ندارد.

اين احضار از نوع ملكي است و فاقد ايرادات شرعي. سيد هبائيط از پادشاهان علوي و شيعي مذهب است كه شما را از اسرار غيب آگاه ساخته و در شفاي بيماري‌ها نيز مدد مي‌رساند.

كشف اموال مسروقه و احضار افراد و ساير امور نيز در حيطه توانايي‌هاي اين موكل ملكي است.

نكته جالب آن كه اين ملك پس از احضار توسط اطرافيان و حاضرين نيز قابل رويت است.

نحوه و دستور كامل:

بايد اين حروف را بر كف يك فنجان نوشته و روي آن عزيمت را قرائت نماييد تا احضار شود.

ه ا د ي ه و ا ل ل ه

ه ه ه ه ه ه ه ه

فكشفنا عنك غطاءك نبصرك اليوم حديد

يا شكيكفي يا قاهرو

بخورات جاوي و لبان را مخلوط و دود مي‌كنيد. قسم مربوطه را ۷ مرتبه قرائت مي‌كنيد. بلافاصله فرشته ظاهر مي‌شود. بايد كه بلافاصله و به سرعت او را به جلال و عظمتش قسم دهيد. قسم مربوطه نيز قسم معروفه سيد كهيال عليه‌السلام است. زيرا اين فرشته خادم صفات جلالي مي‌باشد. اولين روز و ساعت مشتري از ماه قمري، زمان اجراي اين دستور است.

**************************************************

بازنشر : سایت دعاگو (بزرگترین منبع ذکر و دعاهای قرآنی)

درباره ی admin

یک دیدگاه

  1. مممممممممممممم

    سلام لطفا به قول خودتون قسم معروفه سيد كهيال عليه‌السلام رو هم بزارید من هرچی میگردم نمی تونم پیداش کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *