در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com سوره مجرب برای حفظ از چشم زخم و آزار مردم و فقر و بدهی و بلا و خطرات را برای شما عزیزان قرار دادیم . آیات و سوره های قرآنی تضمینی و مجرب برای محفوظ ماندن از خطرات و بلاها و در امان ماندن از چشم زخم انسان های حسود و حفظ از آزار و اذیت مردم و رفع فقر و بدهی .

 و آزار مردم و فقر و بدهی و بلا و خطرات

و آزار مردم و فقر و بدهی و بلا و خطرات

سوره مجرب برای حفظ از چشم زخم و آزار مردم و فقر و بدهی و بلا و خطرات,سوره تضمینی برای دفع چشم زخم,سوره مجرب برای دفع آزار و اذیت مردم,سوره قرآنی برای رفع فقر و بدهی,سوره تضمینی برای دفع بلا و خطرات

سوره مجرب برای حفظ از چشم زخم و آزار مردم و فقر و بدهی و بلا و خطرات

سوره مجرب برای امن از آزار مردم

در روایت مرسل از پیغمبر صلی الله علیه و آله وارد شده هرکه سوره ( کهف ) را نوشته و در ظرفی شیشه ای که دهانه اش تنگ باشد نهاده و آنرا در منزلِ خود قرار دهد ، خود و کسانش از فقر و بدهی و از آزار مردم در امان است .

سوره تضمینی و قوی برای امن از بلا و خطرات

در دو روایت مرسل از پیغمبر صلی الله علیه و آله وارد شده ، هرکه شب جمعه سوره حشر را بخواند تا صبح از بلاء در امان است .

سوره سریع الاجابه برای امن از چشم زخم

در روایت مرسل از امام صادق علیه السلام وارد است ، هرگاه سوره ( الهمزه ) بر کسی که چشم به او خورده خوانده شود ، بقدرت خدای تعالی برطرف میشود .

سوره معتبر و تضمینی برای امن در جنگ

در روایتی مرسل از پیغمبر صلی الله علیه و آله وارد شده ، هر که سوره ( حدید ) را نوشته به خود آویزان کند و در جنگ باشد تیری و آهنی به او نرسد ، و دل قوی در جستجوی جنگ خواهد بود .

**************************************************

بازنشر : سایت دعاگو (بزرگترین منبع ذکر و دعاهای قرآنی)