در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com بهترین روش برای تقویت سنگ و افزایش انرژی الکترومغناطیسی سنگ و انگشتر را برای شما عزیزان قرار دادیم . برای تقویت و تنجیم و روحانی کردن انگشتر و سنگ دستورالعمل مخصوص وجود دارد . از بهترین روشها برای افزایش انرژی های الکترومغناطیسی سنگ و انگشتر . با این روش سنگ و انگشتر بسیار قوی خواهد بود …

بهترین روش برای تقویت سنگ و افزایش انرژی الکترومغناطیسی سنگ و انگشتر

بهترین روش برای تقویت سنگ و افزایش انرژی الکترومغناطیسی سنگ و انگشتر

بهترین روش برای تقویت سنگ و افزایش انرژی الکترومغناطیسی سنگ و انگشتر,روش برای تقویت سنگ,روحانی کردن انگشتر و سنگ,افزایش انرژی الکترومغناطیسی سنگ و انگشتر,تقویت و تنجیم سنگ,چگونه سنگ را قوی کنیم

بهترین روش برای تقویت سنگ و افزایش انرژی الکترومغناطیسی سنگ و انگشتر

دوستان توجه کنید سنگ یه سری دستورهایی داره که باید رعایت بشه، نمیشه یه سنگ بگیری همرات بذاری و بهت کار بده، سنگ باید تقویت و تنجیم بشه که جواب بده.

توضیحات :

وسایل لازم ( ظرف مسی که بسته بشه – آبگلاب -قطعه سرب- عنبر – فلفل سیاه- کندر- سنگ اصلی)

زمان انجام فقط در روزهای یکشنبه دوشنبه پنجشنبه جمعه بعد از نماز صبح فقط. روی برگه سفید این طلسم قرمز رنگ رو با قلم زعفران مینویسد، و بعد از نوشتن سنگ رو داخل طلسم میذارید و تا میکنید و در ظرف مسی میذارید و به آن یک لیوان آبگلاب اضافه میکنید و بعد قطعه سرب و عنبر و فلفل سیاه و کندر.و بعد از گذاشتن همه وسایل ، انگشتتون رو داخل آب میذارید و این اسم ها رو با دقت میخونید.

برشان … ۱۳ بار
تتلیه …. ۱۷ بار
شمخاهر ….۱۳ بار
کریر …. ۷ بار
برهیولا …. ۱۱ بار
بزجل …. ۶ بار

بعد از اینکه اسماها خونده شد توکیل رو میخونید:

(توکلوا یا خدام هذه الاسماء و اشحنو و قوو و روحنو و انزلوا خدام من الارواح الطیبه، لیسکن فی حجر فلان بن فلان بحق ماقسمت و ما عزمت علیکم بارک الله فیکم و علیکم)

بعد ظرف رو میبندین و باید تنجیم بشه ، یعنی تا غروب صبر میکنید و بعد از نماز مغرب ظرف بسته شده رو در سطح باز مثلا پشت بام یا حیاط خانه زیر نور ستاره میزارید و قبل از طلوع افتاب باید سنگ رو دربیارد یعنی نباید افتاب رو ببینه اگه نور افتاب رو دید باطل میشه.

و بعد سنگ رو با عنبر معطر میکنید و همراه خودتون میزارید.

اگه طبق توضیحاتی که دادم انجام دادین به اسم الله قسم سنگ همراتون خیلی قوی و دارای انرژی الکترومغناطیسی میشه

برای دیدن ویدیو آموزش کلیک کنید :

نحوه تقویت و روحانی کردن سنگ یا انگشترهای اصل با دستورالعمل خاص

تذکر:

ظرف باید مسی باشه و بسته بشه بدیل نداره ، عنبر و فلفل و کندر هر عطاری برین بهتون میده،سنگ باید اصلی باشه، فلان بن فلان یعنی اسم و اسم مادر .این شروط کار هست .

حالا مثلا کسی سوال کنه ربط سرب یا ظرف مسی یا فلفل و عنبر و کندر به تقویت سنگ چیه ؟ عزیزم همه ی اعمال روحانی به ستاره ها بستگی داره یعنی ظرف مسی از معدن ستاره زهوره – قطعه سرب از معدن ستاره عطارد-عنبر از بخور ستاره مشتری-کندر از بخور ستاره شمش – فلفل از بخور ستاره مریخ هستن ، این همه رو با هم منسجم کردیم که سنگ روحانی و تقویت بشه .

منبع : کانال سنگ و طلسم

**************************************************

بازنشر : سایت دعاگو (بزرگترین منبع ذکر و دعاهای قرآنی)