خانه / دعا / دعای فروش کالا از ایت الله بهجت برای فروش سریع جنس و کالا

دعای فروش کالا از ایت الله بهجت برای فروش سریع جنس و کالا

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com دعای فروش کالا از ایت الله بهجت برای فروش سریع جنس و کالا را قرار دادیم . دعای قرآنی بسیار مجرب و سریع الاجابه برای فروش سریع و فوری هرگونه جنس و کالا از آیت الله بهجت در سایت دعاگو …

,دعای فروش کالا,دعای فروش کالا از راه دور,دعای فروش کالا در گنجهای معنوی,دعای فروش کالا نی نی سایت,دعای فروش کالا در مغازه,دعای فروش کالا گنجهای معنوی,دعای فروش کالا سریع,دعای فروش کالا قوی,دعای فروش کالا مجرب,دعای فروش کالا از ایت الله بهجت,دعای فروش کالا از راه دور نی نی سایت,دعا برای فروش کالا از راه دور,دعا جهت فروش کالا از راه دور,دعا برای فروش کالا نی نی سایت,دعای فروش کالا در مغازه صوتی,دعا برای فروش کالا در مغازه,دعای فروش کالا برای مغازه,دعا برای فروش کالا سریع,دعا جهت فروش سریع کالا,دعای مجرب برای فروش سریع کالا,دعایی برای فروش سریع کالا,دعای سریع الاجابه فروش کالا,دعای قوی برای فروش کالا,دعای قوی جهت فروش کالا,دعای خیلی قوی برای فروش کالا,دعای مجرب برای فروش کالا,دعای مجرب جهت فروش کالا,دعای مجرب فروش فوری کالا,دعای مجرب برای فروش کالا نی نی سایت,دعای بسیار مجرب برای فروش کالا,دعای فروش کالا از ایت الله بهجت نی نی سایت,دعای فروش کالا ایت الله بهجت

دعای فروش کالا از ایت الله بهجت برای فروش سریع جنس و کالا

دعای آیت الله بهجت برای فروش کالا,دعای فروش سریع جنس,بهترین دعای مخصوص فروش کالا,دعای قوی و مجرب فروش کالا,دعای تضمینی فروش جنس سریع,طلسم برای فروش کالا از راه دور,دعای بهجت برای فروختن کالا و جنس

دعای فروش کالا از ایت الله بهجت برای فروش سریع جنس و کالا

دعای سریع الاجابه آیت الله بهجت برای طلب حاجات :

این دعا که در یکی از صفحات قرآن شخصی ایشان نوشته شده بود به شرح زیر است:

هر کس در بین الطلوعین یعنی بین فجر کاذب و فجر صادق (۵ دقیقه قبل از اذان صبح تا ۵ دقیقه بعد از اذان) این ذکر را بگوید هر حاجتی داشته باشد برآورده می شود ولو اگر تشرف به خدمت امام زمان (عج) باشد:

صلوات (۱۴ بار)

یا مولای یا صاحب الزمان ادرکنی (۴۰ بار)

صلوات (۱۴ بار)

استجابت دعا مانند هر پدیده دیگری دارای آداب و قوانینی است که با وجود آن آداب و شرایط است که دعا به اجابت می رسد، درغیر اینصورت اگر مانعی برای استجابت دعا وجود داشته باشد که ما به آن علم نداریم، حتی اگر دعای سریع الاجابه هم بخوانیم ممکن است مستجاب نشود.

عزیزان می توانید این دعا را برای موقفیت تجارت و کسب و کار خانگی تان بخوانید.

هر گاه متاعی فروش نشود:

این آیات را بر کاغذی نویسد و در آن نهد از غیب مشتری می‌رسد انشاءا…

(سوره بقره آیات ۴۱-۴۰)۴۰٫ یابَنى اِسْرائیلَ اذْکُرُوا نِعْمَتِىَ الَّتى اَنْعَمْتُ عَلَیْکُمْ وَ اَوْفُوا بِعَهْدى اُوفِ بِعَهْدِکُمْ وَ اِیّاىَ فَارْهَبُونِ.۴۱٫ وَآمِنوُا بِما اَنْزَلْتُ مُصَدِّقَاً لِما مَعَکُمْ وَ لاتَکُونُوا اَوَّلَ کافِرٍ بِهِ وَلاتَشْتَرُوا بِآیاتى ثَمَنَاً قَلیلَاً وَ اِیّاىَ فَاتَّقُونِ

برای فروش اجناس و متاع :

هفت مرتبه این آیه را بر پیاله ای از آب خوانده سپس آن را بر اجناس خویش بپاشد.

( اگر آب برای آن ها ضرر نداشته باشد ) به زودی به فروش خواهد رفت.بسیار مجرب است.

وَمَنْ أَوْفَى بِعَهْدِهِ مِنَ اللّهِ فَاسْتَبْشِرُواْ بِبَیْعِکُمُ الَّذِی بَایَعْتُم بِهِ وَذَلِکَ هُوَ الْفَوْزُ الْعَظِیمُ (مجمع الدعوات ص ۲۰۶)

برای فروش متاع این کلمات را در بین اجناس مورد نظر بگذارد به فرمان حضرت حق جل شانه فروخته خواهدشد.

به تجربه رسیده آن که در هر روز بخواند آیه مبارکه و من یتق الله تا آخر آیه ۳ سوره طلاق را سه مرتبه بعد از نمازهای واجب با سه مرتبه صلوات در اول آن و سه مرتبه صلوات در آخر آن بخواند موجب وسعت رزق خواهد بود. ان شاء الله.

وَ مَنْ یَتَّقِ اللهَ یَجْعَلْ لَهُ مَخْرَجاً وَ یَرْزُقْهُ مِنْ حَیْثُ لا یَحْتَسِبُ وَ مَنْ یَتَوَکِّلْ عَلَی الله فَهُوَ حَسْبُهُ اِنَّ اللهَ بالغُ اَمْرِهِ قَدْ جَعَلَ اللهُ لِکُلِّ شَیْءٍ قَدْرا.

دعایی قوی فروش سریع کالای مغازه و منزل مسکونی :

دعای بسیار مفید و مجرب و آزموده شده ای که در ذیل ذکر گردیده برای فروش هر مال و متاعی که قصد بیع و فروش آنرا داشته باشد نافع خواهد بود .

دستورالعمل آن بدین شرح است :

ابتدا در روز جمعه که سعد باشد و نیز در مکانی سعد نیت کرده و وضو گیرد و نماز جمعه را به جای آورده و پس از نماز جمعه بنویسد با رعایت کامل آداب و شرایط دعای عظیم و شریف ذیل را و آنرا درمیان آن متاع (کالای مورد نظر و یا مال) نهاده و پنهان کند .

سپس زکات و صدقه دهد. ان شاءالله به طور یقین و به فضل پروردگار و عنایات حضرت سبحان به زودی متاعش (ملک یا آپارتمان یا زمین یا کالای قابل خرید و فروش از هر نوع که باشد) بفروش میرسد .

دعای ذیل را بنویسد :

بسم الله الر حمن الر حیم

یا الله یا الله یا الله یا الله یا الله یا الله یا الله

یا ایها الانسان ما غرک بربک الکریم الذی خلقک فسواک فلان بن فلان

یا الله یا شکیکفی یا قاهرو یا مغنی یا رزاق یا باسط یا الله

برگرفته از دعا سایت

**************************************************

بازنشر : سایت دعاگو (بزرگترین منبع ذکر و دعاهای قرآنی)

درباره ی سیّد محمد سیدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *