خانه / دعا / دعای فروش کالا در گنجهای معنوی برای فروش فوری کالا در مغازه

دعای فروش کالا در گنجهای معنوی برای فروش فوری کالا در مغازه

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com دعای فروش کالا در گنجهای معنوی برای فروش فوری کالا در مغازه را قرار دادیم . دعای سریع الاجابه و مجرب و تضمینی برای فروش سریع و فوری جنس و کالا در مغازه و محل کسب و کار که در کتاب گنج های معنوی نقل شده است . سایت دعاگو …

,دعای گنج معنوی,دعای گنجهای معنوی,دعای گنجهای معنوی برای فروش متاع,دعاهای گنجهای معنوی,دعا گنجهای معنوی,گنجینه دعاهای معنوی,دعای صحیفه گنجهای معنوی,دعای کتاب گنجهای معنوی,دعای چشم زخم گنج معنوی,دعای سفر گنج های معنوی,دعای گنجهای معنوی برای چشم زخم,دعاهای گنجینه های معنوی,دعاهای داروخانه معنوی,دعا داروخانه معنوی,گنجهای معنوی دعای فروش متاع,دعاهای کتاب گنجهای معنوی,فهرست دعاهای گنجهای معنوی,لیست دعاهای گنج های معنوی,دعا برای شفای مریض گنجهای معنوی,دعاهای گنج معنوی,دعای صحیفه کتاب گنجهای معنوی,دعای صحیفه از کتاب گنجهای معنوی,دعای صحیفه در گنجهای معنوی,متن دعای صحیفه گنجهای معنوی,کتاب دعای گنج های معنوی,دعای محبت از کتاب گنجهای معنوی,دانلود کتاب دعای گنجهای معنوی,دعای توبه در کتاب گنجهای معنوی,دعای چشم زخم از کتاب گنجهای معنوی,دعای برای فروش زمین از کتاب گنجهای معنوی,دعای چشم زخم در گنجهای معنوی,دعای چشم زخم در کتاب گنج های معنوی,دعای چشم زخم روی تخمه مرغ گنجهای معنوی,دعای رفع چشم زخم در گنجهای معنوی

دعای فروش کالا در گنجهای معنوی برای فروش فوری کالا در مغازه

دعای فروش کالا,دعای فروش سریع کالا,دعای فروش فوری کالا,دعای تضمینی فروش کالا,دعای قوی و مجرب فروش کالا,دعای توصیه شده برای فروش کالا,دعای گنجهای معنوی برای فروش کالا

دعای فروش کالا در گنجهای معنوی برای فروش فوری کالا در مغازه

هرگاه متاعى فروش نشود :

اين آيات را بر كاغذى نويسد و در آن نهد از غيب مشترى مى رسد ان شاء اللّه.

يا بنى اسرائيل اذكروا نعمتى التى انعمت عليكم و اوفو بعهدى اوف بعهدكم و اياى فارهبون و امنوا بما انزلت مصدقا لما معكم و لاتكونوا اول كافر به و لا تشتروا باياتى ثمنا قليلا و ايا فاتقون . (سوره بقره ، آيه 40- 41)
و من اوفى بعهده من اللّه فاستبشروا ببيعكم الذى بايعتم به و ذلك هو الفوز العظيم .
(سوره توبه ، آيه 111)

و همچنين آيه آخر را هفت بار بر ظرف آبى بخواند بر متاع پاشد و بايد متاع نامشروع نباشد.

دعای سریع الاجابه آیت الله بهجت برای طلب حاجات :

این دعا که در یکی از صفحات قرآن شخصی ایشان نوشته شده بود به شرح زیر است:

هر کس در بین الطلوعین یعنی بین فجر کاذب و فجر صادق (۵ دقیقه قبل از اذان صبح تا ۵ دقیقه بعد از اذان) این ذکر را بگوید هر حاجتی داشته باشد برآورده می شود ولو اگر تشرف به خدمت امام زمان (عج) باشد:

صلوات (۱۴ بار)

یا مولای یا صاحب الزمان ادرکنی (۴۰ بار)

صلوات (۱۴ بار)

استجابت دعا مانند هر پدیده دیگری دارای آداب و قوانینی است که با وجود آن آداب و شرایط است که دعا به اجابت می رسد، درغیر اینصورت اگر مانعی برای استجابت دعا وجود داشته باشد که ما به آن علم نداریم، حتی اگر دعای سریع الاجابه هم بخوانیم ممکن است مستجاب نشود.

عزیزان می توانید این دعا را برای موقفیت تجارت و کسب و کار خانگی تان بخوانید.

هر گاه متاعی فروش نشود:

این آیات را بر کاغذی نویسد و در آن نهد از غیب مشتری می‌رسد انشاءا…

(سوره بقره آیات ۴۱-۴۰)۴۰٫ یابَنى اِسْرائیلَ اذْکُرُوا نِعْمَتِىَ الَّتى اَنْعَمْتُ عَلَیْکُمْ وَ اَوْفُوا بِعَهْدى اُوفِ بِعَهْدِکُمْ وَ اِیّاىَ فَارْهَبُونِ.۴۱٫ وَآمِنوُا بِما اَنْزَلْتُ مُصَدِّقَاً لِما مَعَکُمْ وَ لاتَکُونُوا اَوَّلَ کافِرٍ بِهِ وَلاتَشْتَرُوا بِآیاتى ثَمَنَاً قَلیلَاً وَ اِیّاىَ فَاتَّقُونِ

برای فروش اجناس و متاع :

هفت مرتبه این آیه را بر پیاله ای از آب خوانده سپس آن را بر اجناس خویش بپاشد.

( اگر آب برای آن ها ضرر نداشته باشد ) به زودی به فروش خواهد رفت.بسیار مجرب است.

وَمَنْ أَوْفَى بِعَهْدِهِ مِنَ اللّهِ فَاسْتَبْشِرُواْ بِبَیْعِکُمُ الَّذِی بَایَعْتُم بِهِ وَذَلِکَ هُوَ الْفَوْزُ الْعَظِیمُ (مجمع الدعوات ص ۲۰۶)

برای فروش متاع این کلمات را در بین اجناس مورد نظر بگذارد به فرمان حضرت حق جل شانه فروخته خواهدشد.

به تجربه رسیده آن که در هر روز بخواند آیه مبارکه و من یتق الله تا آخر آیه ۳ سوره طلاق را سه مرتبه بعد از نمازهای واجب با سه مرتبه صلوات در اول آن و سه مرتبه صلوات در آخر آن بخواند موجب وسعت رزق خواهد بود. ان شاء الله.

وَ مَنْ یَتَّقِ اللهَ یَجْعَلْ لَهُ مَخْرَجاً وَ یَرْزُقْهُ مِنْ حَیْثُ لا یَحْتَسِبُ وَ مَنْ یَتَوَکِّلْ عَلَی الله فَهُوَ حَسْبُهُ اِنَّ اللهَ بالغُ اَمْرِهِ قَدْ جَعَلَ اللهُ لِکُلِّ شَیْءٍ قَدْرا.

دعایی قوی فروش سریع کالای مغازه و منزل مسکونی :

دعای بسیار مفید و مجرب و آزموده شده ای که در ذیل ذکر گردیده برای فروش هر مال و متاعی که قصد بیع و فروش آنرا داشته باشد نافع خواهد بود .

دستورالعمل آن بدین شرح است :

ابتدا در روز جمعه که سعد باشد و نیز در مکانی سعد نیت کرده و وضو گیرد و نماز جمعه را به جای آورده و پس از نماز جمعه بنویسد با رعایت کامل آداب و شرایط دعای عظیم و شریف ذیل را و آنرا درمیان آن متاع (کالای مورد نظر و یا مال) نهاده و پنهان کند .

سپس زکات و صدقه دهد. ان شاءالله به طور یقین و به فضل پروردگار و عنایات حضرت سبحان به زودی متاعش (ملک یا آپارتمان یا زمین یا کالای قابل خرید و فروش از هر نوع که باشد) بفروش میرسد .

دعای ذیل را بنویسد :

بسم الله الر حمن الر حیم

یا الله یا الله یا الله یا الله یا الله یا الله یا الله

یا ایها الانسان ما غرک بربک الکریم الذی خلقک فسواک فلان بن فلان

یا الله یا شکیکفی یا قاهرو یا مغنی یا رزاق یا باسط یا الله

برگرفته از دعا سایت

**************************************************

بازنشر : سایت دعاگو (بزرگترین منبع ذکر و دعاهای قرآنی)

درباره ی سیّد محمد سیدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *