خانه / دعا / سوره های مجرب برآورده شدن حاجت از پیامبر خدا و امامان (ع)

سوره های مجرب برآورده شدن حاجت از پیامبر خدا و امامان (ع)

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com سوره های مجرب برآورده شدن حاجت از پیامبر خدا و امامان (ع) را برای شما عزیزان قرار دادیم . ذکر و دعا و سوره های بسیار مجرب و قوی و تضمینی برای برآورده شدن تمام حاجت ها و رسیدن به خواسته ها . این ذکر و دعاها و سوره های مجرب از ائمه معصومین (ع) نقل شده است و تاثیر شگفت انگیزی در برآورده شدن حاجت ها و نیازها دارد . در ادامه از سایت دعاگو همراه ما باشید با بهترین و مجرب ترین سوره های قرآنی برای حاجت روایی از ائمه اطهار (ع) …

سوره های مجرب برآورده شدن حاجت از پیامبر خدا و امامان (ع)
سوره های مجرب برآورده شدن حاجت از پیامبر خدا و امامان (ع)

سوره های مجرب برآورده شدن حاجت از پیامبر خدا و امامان (ع),سوره تضمینی برای حاجت,سوره سریع الاجابه مخصوص حاجت,بهترین سوره حاجت گرفتن,سوره قرآنی حاجت روایی,سوره حاجت گرفتن فوری و سریع,ذکر و دعای مخصوص حاجت

سوره های مجرب برآورده شدن حاجت از پیامبر خدا و امامان (ع)

در روایت مرسلی از پیغمبر صلی الله علیه و آله وارد شده . هرکه سوره ( انفال ) را نوشته بر خود بیاویزد پیش هیچ حاکمی نایستد مگر حق او را گرفته ، و حاجتش را برآورده سازد .

در روایت مرسل از پیغمبر صلی الله علیه و آله وارد شده ، هرکه سوره ( حشر ) را نوشته بر خود بیاویزد بسوی حاجتی رود ، خداوند آن حاجت را مادام که معصیت نباشد برآورد .

در روایت ضعیفی از آن حضرت داریم سوره یس از صاحب خود ( کسی که آن را با خود داشته یا احتمالاً بخواند ) هر حاجتی را روا سازد .

در روایتی ضعیف ابو هریره از آن حضرت نقل کرده بخواندن آیه چهار قل هو اللّه خداوند 1000 حاجت که هر حاجتی بهتر از دنیا و آخرت است را روا سازد .

خواندن لاحول ولاقوّه الاّ باللّه العلی العظیم برای برآورده شدن حاجت در روایتی مرسل از امام صادق علیه السلام آمده .

در بعضی از روایات اول آن ماشاء اللّه نیز دارد و به خواندن سوره فاتحه و آیه الکرسی 70 حاجت هر روز برآورده شود

**************************************************

بازنشر : سایت دعاگو (بزرگترین منبع ذکر و دعاهای قرآنی)

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *