خانه / دعا / سوره مجرب برای حفظ از بلاها و بیماری ها و افزایش عمر و فقیر نشدن

سوره مجرب برای حفظ از بلاها و بیماری ها و افزایش عمر و فقیر نشدن

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com سوره مجرب برای حفظ از بلاها و بیماری ها و افزایش عمر و فقیر نشدن را برای شما عزیزان قرار دادیم . سوره های چهارقل دارای خواص و فوائد فراوانی می باشند . کسی که سوره های چهارقل را هر روز بخواند مورد عنایت پروردگار قرار خواهد گرفتن و هیچگونه بلا و مریضی به او و فرزندانش و مال و جانش نخواهد رسید و هیچگاه فقیر و نیازمند نخواهد شد و عمرش نیز بیشتر خواهد شد …

سوره مجرب برای حفظ از بلاها و بیماری ها و افزایش عمر و فقیر نشدن
سوره مجرب برای حفظ از بلاها و بیماری ها و افزایش عمر و فقیر نشدن

سوره مجرب برای حفظ از بلاها و بیماری ها و افزایش عمر و فقیر نشدن,سوره برای حفظ از بلاها,سوره مخصوص دفع بیماری ها,سوره برای حفظ از بیماری,سوره برای افزایش عمر,سوره قرآنی برای فقیر نشدن,سوره تضمینی برای زیاد شدن عمر و سلامتی

سوره مجرب برای حفظ از بلاها و بیماری ها و افزایش عمر و فقیر نشدن

از کتاب انوار مضیئه مرسلاً حدیثی بنام حدیث قلاقل ، رئیس ابو الحسن کاتب بصری ذکر کرده ، که در سال 392 برای استفاده ادبی و فائده علمی با جمعی بدیدن پیرمردی از عرب از کسانی که برای ترسالی از اطراف به بصره آمده بودند می رود .

وی راوی را به پدر خود حواله داده ، او نیز نزد پدر خود آنان را میفرستد . شیخ بسیار پیر بوده و به کمک خادم ها می نشیند ، و به آنان میگوید پدرم برایش فرزند نمی ماند ، و دوست داشت دارای عاقبت باشد ( مراد ظاهراً فرزندی برایش بماند ) من متولد شدم . خوشحال شده بود . سپس من هفت ساله بودم ، از دنیا رفت و عمویم سرپرستی مرا عهده دار شد ، و مانند پدرم خیلی در نگهداری من باحذر بود .

روزی مرا نزد رسول خدا صلی الله علیه و آله برد و از حضرت درخواست عوذه ای کرد ( دعائی برای حفظ ) که ببرکت آن سالم بمانم . حضرت ذات القلاقل را باو ارائه کرد . پرسید ذات القلاقل چیست ؟ حضرت فرمود او را پناه میدهی . و بر او میخوانی سوره جحد ( قل یا ایها الکافرون ) را تا آخر ، و سوره اخلاص ( قل هو اللّه احد ) را تا آخر و سوره فلق ( قل اعوذ برب الفلق ) را تا آخر و سوره ناس ( قل اعوذ برب النّاس ) را تا آخر . و من تا امروز هر صبح به اینها پناه می برم ( پس مصیبتی در فرزند یا مال به من نرسید . مریض نشدم و فقیر نگشتم و عمر من به این اندازه ای رسیده که می بینید . . . )

**************************************************

بازنشر : سایت دعاگو (بزرگترین منبع ذکر و دعاهای قرآنی)

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *