خانه / طالع بینی ازدواج / طالع بینی چینی برای سال ببر

طالع بینی چینی برای سال ببر

طالع بینی چینی برای سال ببر

در ادامه یکی دیگر از پست های سایت دعا گو به شما عزیزان طالع بینی چینی برای سال ببر را شرح می دهیم، اگر متولد سال های ببر در تقویم هستید و می خواهید در مورد زندگی خود بیشتر بدانید، این مطلب را حتما تا انتها مطالعه فرمائید.

طالع بینی چینی برای سال ببر
طالع بینی چینی برای سال ببر

طالع بینی چینی برای سال ببر,طالع بینی سال ببر,طالع بيني سال ببر,طالع بینی سال ببر 1377,طالع بینی سال ببر 1365,طالع بینی سال ببر 1353,طالع بینی سال ببر ۱۳۶۵,طالع بینی سال ببر با مار,طالع بینی سال ببر 65,طالع بینی سال ببر و مار,طالع بینی سال ببر تاروت رنگی,طالع بینی سال پلنگ

طالع بینی چینی برای سال ببر

ببر یک عصیانگر و شورشی ناراضی است، او با شتاب زدگی خاص خودش، همیشه علیه قدرت های برتر طغیان می کند و سرکشی و نارضایتی با خونش در آمیخته است. ببر دوست دارد سردمدار باشد، ولی متاسفانه شایستگی و برازندگی رهبری را ندارد. او همیشه اولین کسی است که شعار حرکت کردن می دهد. اما در کسب و کار، عشق و جنگ، احتیاط حکم می کند که دیگران کورکورانه از او پیروی نکنند و حتی گاهی او را از حرکت باز دارند.

ببر بنا بر روحیه جنگ جویی خود، با خشونت و بی باکی، به هر قیمت، بر سر اعتقاداتش پا فشاری می کند، او سر سخت، لجوج و همواره ستیزه جوست.

هر چند ببر گاهی خودخواه است، اما می تواند دست و دلباز، با سخاوت و حتی ایثار گر هم باشد. همیشه به یاد داشته باشید که ببرها باریک بین و تیز هستند و به کسی اعتماد نمی کنند.

ببر همیشه جویای رهبری، با وضع موجود در ستیز و با قدرت حاکم در کشمکش است و از تمام افرادی که به دنبال زندگی آرام و بی دردسر هستند، نفرت دارد.

جای تعجب اینجاست که هنگام اخذ تصمیم های مهم دچار شک و تردید می شود و چندان این دست و آن دست می کند که دیگر کار از کار گذشته باشد. رفتار او به عنوان یک فرمانده نظامی یا سرپرست واحد صنعتی، در خور تحسین است.

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *