خانه / احضار موکل / موکل های به دست آوردنی چگونه موکلینی هستند ؟

موکل های به دست آوردنی چگونه موکلینی هستند ؟

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com موکل های به دست آوردنی چگونه موکلینی هستند ؟ را برای شما عزیزان قرار دادیم . موکل های به دست آوردنی به موکل هایی گفته می شود که با تلاش و ریاضت کشیدن و چله نشینی های سخت و فراوان به دست می آیند . با سختی و ریاضت و تلاش فراوان می توان صاحب موکل شد . ولی از موکل ها نباید برای پولدار شدن و یا قدرتمند شدن استفاده کرد …

موکل های به دست آوردنی چگونه موکلینی هستند ؟
موکل های به دست آوردنی چگونه موکلینی هستند ؟

موکل های به دست آوردنی چگونه موکلینی هستند ؟,موکل,احضار موکل,تسخیر موکل,موکل چگونه به دست می آید,چگونه می توان صاحب موکل شد,موکل با چله نشینی,تسخیر موکل با ریاضت کشیدن,تسخیر موکل با تلاش فراوان,چله نشینی برای تسخیر موکل

موکل های به دست آوردنی چگونه موکلینی هستند ؟

قسمت دوم موکلینی هست که با چله نشینی های فراوان بدست میآورید ، یعنی تلاشی برای بدست آوردن موکل میکنید.

اول این رو اضافه کنم که در این کار شما میخواهی جنی رو به زور دعا به اسارت بگیرید. و هیچ کس دوست نداره به اسارت بره مگر اینکه مجبور بشه و اسیر هر جائی که بتونه ضربه ای وارد کنه این کار رو خواهد کرد.

شرایط چله نشینی بسیار سخت است. چیزی که در مردم باب هست میگویند تمام اعضا و جوارح بدن باید چله باشند که البته شرایط چله نشینی از این حرفها بسیار سخت تر است (در عمل) ولی معنی آن بسیار ساده .

چله نشینی یعنی چه ؟

یعنی ریاضت کشیدن. چطور ممکنه که شما چله بشینید و ریاضت ها بکشید تا موکلی رو بدست بیارید برای پولدار شدن یا باری رو از زیر خاک بیرون کشیدن یا قدرتمند شدن؟ اینها با هم منافات داره کسی که چله نشینی میکنه دیگه دنبال مال دنیا نیست. کسی که چله نشینی میکنه پول و قدرت براش معنی نداره.

**************************************************

بازنشر : سایت دعاگو (بزرگترین منبع ذکر و دعاهای قرآنی)

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *