خانه / انگشتر / انگشتر موکل دار مخصوص دفع خطرات و بلاها و محافظت در برابر نیروهای منفی

انگشتر موکل دار مخصوص دفع خطرات و بلاها و محافظت در برابر نیروهای منفی

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com انگشتر موکل دار مخصوص دفع خطرات و بلاها و محافظت در برابر نیروهای منفی را برای شما عزیزان قرار دادیم . انگشتر موکل دار دارای نیرو و قدرت فوق العاده ای می باشد . برخی از انگشترهای موکل دار برای دفع بلا و محفوظ ماندن از خطرات و دفع نیروهای منفی نوشته می شوند و به این نوع انگشترها انگشتر موکل دار دفع کننده بلا و خطر گفته می شود …

انگشتر موکل دار مخصوص دفع خطرات و بلاها و محافظت در برابر نیروهای منفی
انگشتر موکل دار مخصوص دفع خطرات و بلاها و محافظت در برابر نیروهای منفی

انگشتر موکل دار مخصوص دفع خطرات و بلاها و محافظت در برابر نیروهای منفی,انگشتر موکل دار,انگشتر موکل دار دفع خطرات,انگشتر موکل دار محافظ از بلاها,انگشتر موکل دار دفع کننده بلا,انگشتر موکل دار محفوظ ماندن از خطرات,موکل ها انگشتر موکل دار,نوشتن و حکاکی انگشتر موکل دار

ارزش انگشتر موکل دار به نیروییست که در نگین انگشتر وجود دارد و این نیرو بواسطه موکلیست که در سنگ نگین انگشتر ساکن است تامین میشود و بلعکس موکل انگشتر هم از نگین انگشتر برای بقا بهره میبرد.

موکل انگشتر بنوعی همزیستی با نگین انگشتر دارد و با توجه به نوع موکل انگشتر مدام امواجی از خود ساطع میکند که موجب تاثیر بروی زندگی صاحب انگشتر میگردد.

اگر انگشتر رزقی باشد روی رزق تاثیر میگذارد و در کارها گشایش ایجاد میکند اگر نیروی آن محبتی باشد محبت دیگران را جذب میکند و اگر محافظتی باشد از شما در برابر نیروهای منفی محافظت میکند. البته موکلهای گوناگونی ممکن است که یک انگشتر داشته باشد که بعضی از موکلها در جنگها و رقابتها کمک میکنند. و حتی برعکس موکلهایی ممکن است روی انگشتر موکلدار باشد که از جنس شیاطین هستند و دیگر در اصل از جنس ملک نیستند چون در جهان یک نیروی شر وجود دارد و یک نیروی خیر و این بروی انگشترها هم صدق میکند و بعضی ایجاد مشاجره و جنگ میکنند گرچه در کنارش شاید کمکهای دیگری هم کنند چون معمولا موکلها فقط یک خاصیت ندارند و میتوانند خواص دوم و سوم و یا بیشتری هم داشته باشند اما در درجه پایینتری از آنچه کار اصلی انهاست قرار دارد.

و وقتی کسی انگشتر را خریداری میکند قبل از تحویل استاد عامل با تشخیص نوع موکل و سوزاندن بخوراتی و خواندن اورادی صاحب و حامل انگشتر را به موکل معرفی میکند. و این جریان ممکن است برای بعضی زمان کمتر و برای بعضی زمان بیشتری طلب کند.

در هر صورت وقتی انگشتر موکل دار آماده تحویل شد به صاحب آن دستورات نگهداری و ارتباط با انگشتر داده میشود تا با خوراک موکل و نگهداری بمرور موکل ، حامل انگشتر را بعنوان صاحب خود بپذیرد و با اعتماد و اعتقاد این ارتباط محکمتر میشود و بسته به توان موکل به صاحب خود کمک خواهد کرد.

**************************************************

بازنشر : سایت دعاگو (بزرگترین منبع ذکر و دعاهای قرآنی)

درباره ی admin

3 دیدگاه

  1. سلام من یک انگشتر موکل دار می خواستم

  2. سلام من انگشتر موکل دار میخواستم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *