خانه / انگشتر / انگشتر موکل دار مخصوص جلب رزق و روزی و مال و ثروت فراوان

انگشتر موکل دار مخصوص جلب رزق و روزی و مال و ثروت فراوان

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com انگشتر موکل دار مخصوص جلب رزق و روزی و مال و ثروت فراوان را برای شما عزیزان قرار دادیم . انگشترهای موکل دار با نیت های مختلفی نوشته می شوند برخی برای رزق و روزی برخی برای مهر و محبت برخی برای محفوظ ماندن از بلاها و خطرات برخی برای گشایش بخت و ازدواج و برخی برای باطل کردن سحر و جادو و طلسم . در این مطلب اشاره داریم به انگشتر موکل دار مخصوص رزق و روزی و ثروت …

انگشتر موکل دار مخصوص جلب رزق و روزی و مال و ثروت فراوان
انگشتر موکل دار مخصوص جلب رزق و روزی و مال و ثروت فراوان

انگشتر موکل دار مخصوص جلب رزق و روزی و مال و ثروت فراوان,انگشتر رزق و روزی,انگشتر موکل دار برای رزق و روزی,انگشتر موکل دار جلب رزق و روزی,انگشتر ثروت موکل دار,انگشتر مولک دار ثروتمند شدن,انگشتر موکل دار پولدار شدن,انگشتر دارای موکل قوی برای روزی

ارزش انگشتر موکل دار به نیروییست که در نگین انگشتر وجود دارد و این نیرو بواسطه موکلیست که در سنگ نگین انگشتر ساکن است تامین میشود و بلعکس موکل انگشتر هم از نگین انگشتر برای بقا بهره میبرد.

موکل انگشتر بنوعی همزیستی با نگین انگشتر دارد و با توجه به نوع موکل انگشتر مدام امواجی از خود ساطع میکند که موجب تاثیر بروی زندگی صاحب انگشتر میگردد.

اگر انگشتر رزقی باشد روی رزق تاثیر میگذارد و در کارها گشایش ایجاد میکند اگر نیروی آن محبتی باشد محبت دیگران را جذب میکند و اگر محافظتی باشد از شما در برابر نیروهای منفی محافظت میکند. البته موکلهای گوناگونی ممکن است که یک انگشتر داشته باشد که بعضی از موکلها در جنگها و رقابتها کمک میکنند. و حتی برعکس موکلهایی ممکن است روی انگشتر موکلدار باشد که از جنس شیاطین هستند و دیگر در اصل از جنس ملک نیستند چون در جهان یک نیروی شر وجود دارد و یک نیروی خیر و این بروی انگشترها هم صدق میکند و بعضی ایجاد مشاجره و جنگ میکنند گرچه در کنارش شاید کمکهای دیگری هم کنند چون معمولا موکلها فقط یک خاصیت ندارند و میتوانند خواص دوم و سوم و یا بیشتری هم داشته باشند اما در درجه پایینتری از آنچه کار اصلی انهاست قرار دارد.

و وقتی کسی انگشتر را خریداری میکند قبل از تحویل استاد عامل با تشخیص نوع موکل و سوزاندن بخوراتی و خواندن اورادی صاحب و حامل انگشتر را به موکل معرفی میکند. و این جریان ممکن است برای بعضی زمان کمتر و برای بعضی زمان بیشتری طلب کند.

در هر صورت وقتی انگشتر موکل دار آماده تحویل شد به صاحب آن دستورات نگهداری و ارتباط با انگشتر داده میشود تا با خوراک موکل و نگهداری بمرور موکل ، حامل انگشتر را بعنوان صاحب خود بپذیرد و با اعتماد و اعتقاد این ارتباط محکمتر میشود و بسته به توان موکل به صاحب خود کمک خواهد کرد.

**************************************************

بازنشر : سایت دعاگو (بزرگترین منبع ذکر و دعاهای قرآنی)

درباره ی admin

یک دیدگاه

  1. با سلام
    بعضی از همکاران شما توضیح دادن استفاده از موکل در زندگی خطرناک واگ وارد زندگی ادم بشن به دلیل اسارت بلند مدت به ادم ضربه میزنن.امکانش هست بیشتر توضیح بدین ؟
    موکل چ مدت در اختیار ادم دائم یا برای متی که خودمون میخاهیم؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *