خانه / دعا / سوره مجرب برای رفع سفیدی چشم و درمان چشم درد

سوره مجرب برای رفع سفیدی چشم و درمان چشم درد

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com سوره مجرب برای رفع سفیدی چشم و درمان چشم درد را برای شما دوستان گرامی قرار دادیم . ذکر و دعا و سوره های قرآنی سریع الاجابه و تضمینی و توصیه شده از ائمه اطهار (ع) برای از بین رفتن سفیدی در چشم و رفع درد چشم شدید . اگر شخصی دچار چشم درد شده باشد یا سفیدی در چشمانش ایجاد شده باشد این سوره های قرآنی بسیار موثر و کارگا می باشند …

سوره مجرب برای رفع سفیدی چشم و درمان چشم درد
سوره مجرب برای رفع سفیدی چشم و درمان چشم درد

سوره مجرب برای رفع سفیدی چشم و درمان چشم درد,سوره برای سفیدی چشم,سوره برای درد چشم,سوره قرآنی مخصوص سفیدی چشم,سوره قوی برای از بین رفتن درد چشم,بهترین سوره جهت چشم درد,سوره معتبر برای از بین رفتن سفیدی چشم

در روایت مرسله ای از پیغمبر صلی الله علیه و آله وارد شده ، هر که سوره شوری را با آب باران نوشته ، و با آن آب سرمه را نرم سازد ، کسی که در چشمش سفیدی است سرمه کشد آن را ریشه کن کرده ، هر چه از دردها بر چشمش عارض شده به اذن خداوند برطرف سازد .

در مرسل دیگری دارد هر که آن را با خمیر مکی و آب باران نوشته سرمه را با آن نرم سازد و با آن سرمه کشد اگر در چشمش سفیدی است آن را برطرف ساخته و هر دردی در چشم باشد زائل گردد ، و در روایت مرسله ای .

از امام صادق علیه السلام وارد شده ، هر که سوره بینه را نوشته بر خود بیاویزد یرقان را برطرف می کند ، و اگر آویخته شود بر سفیدی چشم و پیسی و آب آن خورده شود ، خداوند آنها را از او دفع سازد ، و اگر بر جمیع ورمها نوشته گردد ، آنها را به قدرت خداوند برطرف سازد .

**************************************************

بازنشر : سایت دعاگو (بزرگترین منبع ذکر و دعاهای قرآنی)

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *