خانه / مطالب متفرقه / طالع بینی چینی سال گربه

طالع بینی چینی سال گربه

طالع بینی چینی سال گربه

در این مطلب از سایت دعاگو قصد داریم به شما عزیزان بروز ترین و البته کامل ترین طالع بینی چینی سال گربه را شرح دهیم، در واقع اگر متولد این سال هستید و می خواهید در مورد آن اطلاعات بیشتری بدست آورید حتما در ادامه این پست این عنوان را تا انتها مطالعه فرمائید.

طالع بینی چینی سال گربه
طالع بینی چینی سال گربه

طالع بینی چینی سال گربه,طالع بینی سال گربه,طالع بيني سال گربه,طالع بینی سال گربه 1366,طالع بینی سال گربه 66,طالع بینی سال گربه و مار,طالع بینی سال سگ برای متولدین سالهای دیگر,طالع بینی سال سگ,طالع بینی سال سگ ۱۳۹۷,طالع بيني سال سگ,طالع بینی سال سگ 1373,طالع بيني سال ميمون,طالع بینی سال گربه برای متولدین سالهای دیگر,طالع بینی سال سگ 1397,طالع بيني سال سگ ١٣٩٧,طالع بینی سال سگ برای سایر سالها,طالع بینی سال سگ 1361,طالع بینی سال سگ و مار,طالع بینی سال سگ ۱۳۶۱,طالع بینی متولدین سال سگ 1373

طالع بینی چینی سال گربه

این نماد را در ویتنام، ‌گربه و در ژاپن خرگوش دانسته اند. حال گربه باشد یا خرگوش، هر دو هنگام سقوط، روی چهار دست و پای خود فرود می آیند. متولدان سال گربه شادترین انسان ها و اشخاصی خوش ذوق، اهل معاشرت، عاقل،‌بردبار و کمی بلند پرواز هستند که هنگام برخورد با دیگران شرافتمندانه رفتار می کنند. هیچ کس نمی تواند آنها را دست کم بگیرد، زیرا همراهان خوبی هستند و می دانند چگونه و کجا به درد آدم بخورند.

اما به مصداق مثلی،‌ « گل بی خار کجاست » و اتفاقاً متولدان سال گربه انسانی هایی سطحی هستند و این بدان معناست که ویژگی های خوب آنان نیز ظاهری و سطحی است.

گربه دوستدار جمع و جمع نیز دوستدر گربه است. او موجودی زود جوش است و بودن در کنار دیگران را بسیار دوست دارد، اما گاهی غیبت و شایعه پراکنی می کند و در نهایت زیرکی، نکته سنجی و دقت این کار را انجام می دهد. در اصل،‌ گفت و گوی درباره حقایق کاملاً ناخوشایند، برای او کار دشواری است.

گربه ها عاشق ضیافت هستند و به خاطر سلیقه بی نظیرشان،‌ اغلب داری خانه های زیبایی می باشند. آنها دنیا پرست و گاه خود آرا و فخر فروش هستند. خانم گربه ها به نشان دادن تربیت و فرهنگ معلومات جدید خود، علاقه عجیبی دارند .

گربه به سادگی برانگیخته و خشمگین نمی شود. او آرام، خونسرد و صلح جو است. و بیشتر خود را احساساتی نشان می دهد تا این که واقعاً حساس باشد. امور شخصی و خصوصی بیش از مشکلات بزرگ اجتماعی او را متاثر می کند و حتی می توان گفت کمک گربه هم از قحطی،‌جنگ و فاجعه های دیگر انسانی نمی گریزد، مگر آن که زندگی خودش در معرض این خطرات واقع شود که در آن صورت، شیرازه زندگیش از هم می پاشد و آن قدر تحملش کم می شود که ممکن است تن به مرگ بسپارد. این حیوان خیلی زود به گریه می افتد اما به همان سرعت هم آرام و قرار پیدا می کند. خانم گربه ها از حالت افسردگی و روانی خود به عنوان کار آمد ترین حربه برای جلب نظر و محبت دیگران سود می برند.

گربه ها محافظه کارند و از هر آن چه که آرامش زندگی شان را بر هم بزند یا ریگ کفش و اسباب دردسرشان شود، بیزارند. نیاز نها به حفظ آسایش و امنیت زندگی، بسیار بیش از دیگران است.

از آن جا که گربه محتاط و شاید هم کمی ترسو کم روست، هیچ گاه مسؤولیت انجام کاری را نمی پذیرد مگر آن که از پیش سبک و سنگینش کرده و تمام جوانب ان را در نظر گرفته باشد. همین خصلت است که دیگران آن را در گربه می پسندند و می کوشند در امور مهم خود با او رایزنی کنند.

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *