خانه / فال و طالع بینی / طالع بینی و فال روزانه جمعه 22 شهریور سال 98

طالع بینی و فال روزانه جمعه 22 شهریور سال 98

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com طالع بینی و فال روزانه جمعه 22 شهریور سال 98 را برای شما عزیزان قرار دادیم . کاملترین فال و طالع بینی روزانه سال 98 و ماه شهریور برای متولدین همه ماه های سال . اگر می خواهید فال و طالع امروزتان را بدانید و بفهمید که امروز در طالعتان چه اتفاقاتی می افتد در ادامه مطلب همراه شوید با فال و طالع بینی کامل و دقیق امروز جمعه 22 شهریور ماه 98 …

طالع بینی و فال روزانه جمعه 22 شهریور سال 98
طالع بینی و فال روزانه جمعه 22 شهریور سال 98

طالع بینی و فال روزانه جمعه 22 شهریور سال 98,طالع بینی روزانه,فال امروز,طالع بینی هر روز هفته,فال و طالع بینی متولدین ماه,فال دقیق متولدین,طالع بینی مخصوص متولدین همه ماه ها,طالع ماه شهریور,فال شهریور

طالع بینی و فال روزانه جمعه 22 شهریور سال 98

فال روزانه متولدین فروردین ماه

فال روزانه دعاگو در خصوص روابط عاطفی و احساسی برای متولدین فروردین ماه می گوید : روابط خوب و مستحكم خود را با دوستان و خویشان نباید متزلزل كرد. چون برای تجدید روابط یا برقراری دوباره آنها فرصتی نخواهد بود. خوش‌بینی خود را تقویت كن.

در خصوص توصیه های اجتماعی امروز نوشته شده است :

امروز درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است : اگر در روز بین چهار تا شش فنجان چای یا قهوه مصرف می‌كنی، از حدمجاز فراتر رفته‌ای. كافئین بیش از حد تو را بی‌قرار و عصبی می‌كند

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : خود را با كارهای حاشیه‌ای فرسوده نكن. یك راست به سراغ هدف اصلی‌ات برو تا به سود برسی. با افراد با تجربه مشورت كن و از آنها كمك بگیر.

متولدین فروردین : رنگ شانس : قرمزملایم اعداد شانس : 6 ، 9 ، 15 و 343

روز اقبال : سه شنبه همراهان مناسب : مرداد ، خرداد ، آذر

فال روزانه اردیبهشت ( جمعه 22 شهریور 1398 )

فال روزانه دعاگو در خصوص روابط عاطفی و احساسی برای متولدین اردیبهشت ماه می گوید : دست به ماجرایی زده‌ای كه آخرش معلوم نیست. تنها شانس و اقبال می‌تواند تو را در این كار یاری دهد. به هر حال كسی كه خود را درگیر مسائل عاطفی می‌كند باید عواقب آن را هم بپذیرد.

در خصوص توصیه های اجتماعی امروز نوشته شده است :

امروز درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است : باید ورزش را جدی گرفت و از مصرف چیزهایی كه سلامتی تو را تهدید می‌كند جدا خودداری كرد.

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : فرصت‌های اقتصادی خوبی پیش می‌آید كه باید از آنها استفاده كرد. كسی كه این فرصت‌ها را از دست بدهد جز پشیمانی حاصلی نخواهد داشت. خو كردن به یك زندگی یكنواخت و بی‌تحرك جذابیتی ندارد.

متولدین اردیبهشت : رنگ شانس : صورتی وآبی روشن اعداد شانس : 5 ، 6 ، 13 ، 188 ، 4524

روز اقبال : جمعه همراهان مناسب : تیر ، شهریور ، دی ، اسفند

فال روزانه خرداد ( جمعه 22 شهریور 1398 )

فال روزانه دعاگو در خصوص روابط عاطفی و احساسی برای متولدین خرداد ماه می گوید : پیشنهادی مطرح می‌شود كه فریبنده است. دراین‌باره باید خوب اندیشید و سپس تصمیم گرفت. از ریسك كردن در زندگی نباید ترسید فقط باید احتیاط لازم را رعایت كنی و به شناخت كامل از او برسی.

در خصوص توصیه های اجتماعی امروز نوشته شده است : در خودت انرژی زیادی احساس می‌كنی كه تازگی دارد. بهتر است در اینگونه مواقع كاری بكن كه از انجام دادنش لذت می‌بری. به اینصورت روز خوب و شادی خواهی داشت.

امروز درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است :

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : بعضی از آرزوهای مادی تو در حال تحقق است. دراین‌باره نباید شتاب‌زده بود. سعی كن با استفاده از استعدادها و توانایی‌هایت خودت آرزوهایت را برآورده سازی.

متولدین خرداد : رنگ شانس : نارنجی اعداد شانس : 3 ، 5 ، 24 ، 433 ، 2545

روز اقبال : چهارشنبه همراهان مناسب : مرداد ، فروردین ، مهر ، بهمن

فال روزانه تیر ( جمعه 22 شهریور 1398 )

فال روزانه دعاگو در خصوص روابط عاطفی و احساسی برای متولدین تیر ماه می گوید : ناگهان در دام عشقی می‌افتی كه تصورش را هم نمی‌كردی. خوبی عشق به همین است كه چون یك حادثه ناگهان فرا می‌رسد و آدمی را از راهی كه می‌رفت به راهی كه باید برود پرتاب می‌كند.

در خصوص توصیه های اجتماعی امروز نوشته شده است : تمایل به گوشه‌گیری و انزوا داری. شاید این موضوع بخاطر حالت‌های روحی تو طبیعی باشد اما مشكلی را از تو حل نخواهد كرد. باید با تجدید نظر در این كار دوباره خود را با جمع و جماعت هماهنگ كرد.

امروز درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است : مراقب سلامتی خود باش. برای آنكه وزن خود را كم كنی، تن به رژیم‌هایی می‌سپاری كه ضرر آنها كمتر از سودشان نیست. باید در برنامه غذایی خود دقت كنی تا با تغییراتی جزئی به هدف خود برسی.

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است :

متولدین تیر : رنگ شانس : سفید نقره ای ، آبی نیلی اعداد شانس : 2 ، 4 ، 12 ، 456 و 9742

روز اقبال : دوشنبه همراهان مناسب : اردیبهشت ، اسفند ، آبان

فال روزانه مرداد ( جمعه 22 شهریور 1398 )

فال روزانه دعاگو در خصوص روابط عاطفی و احساسی برای متولدین مرداد ماه می گوید : خودت را دست كم می‌گیری و فكر می‌كنی او دور از دسترس توست به همین دلیل با یاس و سرخوردگی خودت را مخفی می‌كنی و كناره می‌گیری، در صورتی كه اینطور نیست و می‌توانی با یك گفتگوی صمیمانه و جدی او را از احساست مطلع كنی و نتیجه مثبتش را ببینی.

در خصوص توصیه های اجتماعی امروز نوشته شده است : به زودی ابرهای تیره از آسمان زندگی‌ات بیرون می‌رود و همه چیز روبراه می‌شود. هفته ای شاد و پر از موفقیت در انتظار توست. برای بهتر شدن روحیه‌ات پیشنهاد می‌كنم اواخر هفته به سفر کوتاهی بروی.

امروز درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است :

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : تو به دنبال موقعیتی هستی تا تغییری در روند مالی خود ایجاد كنی ولی بهتر است قبل از شروع هر کاری، جوانب آن را بسنجی و به دقت بررسی كنی.

متولدین مرداد : رنگ شانس : زرد ، طلایی اعداد شانس : 1 ، 4 ، 34 ، 653 و 6743

روز اقبال : یکشنبه همراهان مناسب : فروردین ، آذر

فال روزانه شهریور ( جمعه 22 شهریور 1398 )

فال روزانه دعاگو در خصوص روابط عاطفی و احساسی برای متولدین شهریور ماه می گوید : فرصت‌های تازه‌ای به وجود آمده كه می‌توانی خطاهای گذشته را جبران كنی. باید با خود عهد كنی كه دیگر خطاهای گذشته را تكرار نكنی تا راههای تازه‌ای پیش پای تو گشوده شود.

در خصوص توصیه های اجتماعی امروز نوشته شده است : تا پایان روز احساس خوشبختی خواهی کرد چون بعضی امور، که فکرت را مشغول کرده بود، روبراه می‌شود. در یک میهمانی خبرهای امیدبخشی خواهی شنید.

امروز درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است :

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : موقعیت مالیت نسبتا روبراه خواهد شد. حالا وقت به اندازه كافی برای كارهای عقب‌مانده داری. باید از وقت‌ها استفاده كنی و مراقب باشی تا با سهل انگاری و ولخرجی بی‌رویه این موقعیت خوب را از دست ندهی.

متولدین شهریور : رنگ شانس : قهوه ای وکرم اعداد شانس : 0 ، 5 ، 16 ، 888 ، 6848

روز اقبال : چهارشنبه همراهان مناسب : دی ، اردیبهشت

فال روزانه مهر ( جمعه 22 شهریور 1398 )

فال روزانه دعاگو در خصوص روابط عاطفی و احساسی برای متولدین مهر ماه می گوید : سوء تفاهمی پیش می‌آید كه به زودی رفع خواهد شد. گاه در آسمان دوستی نیز تكه ابری می‌آید و برای مدتی كوتاه چهره خورشید را می‌پوشاند. اما این امر وقتی و گذرا است.

در خصوص توصیه های اجتماعی امروز نوشته شده است :

امروز درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است :

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : به زودی ركود اقتصادی در پیش داری. بعضی وقتها شرایط برعكس آن چیزی است كه تو انتظارش را داری. در چنین مواقعی نباید عاصی شد چون با كمی فكر و حوصله می‌توان راه حلی مناسب پیدا كرد.

متولدین مهر : رنگ شانس : بنفش وقهوه ای اعداد شانس : 2 ، 6 ، 16 ، 432 ، 9143

روز اقبال : جمعه همراهان مناسب : آذر ، بهمن ، خرداد

فال روزانه آبان ( جمعه 22 شهریور 1398 )

فال روزانه دعاگو در خصوص روابط عاطفی و احساسی برای متولدین آبان ماه می گوید : با زیاد حرف زدن، آتش عشق خاموش می‌شود. به جای آن باید از احساس خود پیروی كنی و راهی را انتخاب كنی كه این مشعل فروزان‌تر شود. اگر عشق نباشد زندگی در كام تاریكی خواهد رفت.

در خصوص توصیه های اجتماعی امروز نوشته شده است : بعضی كارها سیستم تو را بهم می‌زند. باید از آنها پرهیز كنی. تعادل خود را در زندگی و كار باید حفظ كرد و از ماجراجویی دوری نمود.

امروز درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است : به وضعیتی خواهی رسید كه اگر ادامه پیدا كند، تو را دلگیر خواهد ساخت. از نظر جسمی باید مراقب باشی كه دچار بیماری یا عوارضی نشوی. در این رابطه باید از كسی كمك بگیری كه تجربه و تخصص داشته باشد.

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : اوضاع مادی و مالی تو خوب است و جایی برای نگرانی نیست فقط باید سهل‌انگاری را كنار بگذاری.

متولدین آبان : رنگ شانس : قرمزروشن وسیاه اعداد شانس : 3 ، 5 ، 7 ، 8 ، 9 ، 83 و 659

روز اقبال : سه شنبه همراهان مناسب : تیر و اسفند

فال روزانه آذر ( جمعه 22 شهریور 1398 )

فال روزانه دعاگو در خصوص روابط عاطفی و احساسی برای متولدین آذر ماه می گوید : خبرهای تازه‌ای می‌رسد كه بسیار خوشحال و مسرور خواهی شد. كسی تو را كمك می‌كند كه اصلا انتظارش را نداشتی. اینها همه نویدبخش یك دوران تازه در زندگی توست كه باید قدر آن را بدانی.

در خصوص توصیه های اجتماعی امروز نوشته شده است : ممكن است تنهایی برایت وحشتناك و دلهره‌آور باشد اما در عین حال تنهایی بهترین زمان برای تامل و اندیشیدن است. گاهی اوقات همین موقعیت به تو آرامش و نشاط باورنكردنی‌ای ارزانی كند. پس امتحان كن.

امروز درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است : همه چیز در مورد سلامتی جسمی‌ات روبراه است اما باید برای روحیه‌ات كاری كنی. كسل و بی‌حوصله بودن می‌تواند درنهایت تو را دچار عارضه‌ای جسمی كند پس مراقب سلامتی‌ات باش و روحیه‌ات را تقویت كن.

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : قراردادهای و توافقات تازه‌ای امضاء می‌شود كه كمی اوضاع را دگرگون خواهد كرد. سعی كن با خوش‌بینی نسبت به آینده از موقعیت پیش آمده بیشترین بهره‌برداری را كرده باشی.

متولدین آذر : رنگ شانس : آبی وسفید اعداد شانس : 3 ، 12 ، 582 ، 934 و 2343

روز اقبال : پنجشنبه همراهان مناسب : فروردین ، مهر ، مرداد ، بهمن

فال روزانه دی ( جمعه 22 شهریور 1398 )

فال روزانه دعاگو در خصوص روابط عاطفی و احساسی برای متولدین دی ماه می گوید : رقیبان چند پله از تو جلوترند. بنابراین امكان موفقیت تو در این رابطه بسیار كم است. از خیرش بگذر تا دچار شكست و ضعف نشوی. به فكر برنامه دیگری باش.

در خصوص توصیه های اجتماعی امروز نوشته شده است : آماده باش چون یکی از آرزوهای قدیمی‌ات برآورده خواهد شد. به زودی دوستی را كه مدتها از او دور بودی خواهی دید و لحظات خوش گذشته را با هم مرور می‌كنید.

امروز درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است : به ساعتی ساكت و آرام برای رسیدن به آرامش نیاز داری. این به تو كمك می‌كند تا خاطرات ارزشمند را در ذهنت تثبیت كنی و همچنین راهكارهایی برای مشكلات و تكاپوهایت بیابی.

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : یک مشکل مالی که مدتی است فکرت را به خود مشغول کرده مجددأ مطرح میشود و نگرانی‌هایی را برایت به وجود می‌آورد. اما نباید نگران بود چون فرصتهایی فراهم می‌شود و در نتیجه آن موقعیت مالی‌ات تقویت خواهد شد.

متولدین دی : رنگ شانس : سفید و قهوه ای اعداد شانس : 8 ، 9 ، 62 ، 122 ، 7544

روز اقبال : شنبه همراهان مناسب : شهریور ، اردیبهشت

فال روزانه بهمن ( جمعه 22 شهریور 1398 )

فال روزانه دعاگو در خصوص روابط عاطفی و احساسی برای متولدین بهمن ماه می گوید : اول تكلیفت را با خودت روشن كن و ببین دقیقا چه می‌خواهی. اگر با خودت روراست و صادق باشی بقیه مسائل حل می‌شود.

در خصوص توصیه های اجتماعی امروز نوشته شده است : همه آدم‌ها یك صندوقچه توی ذهنشون و قلبشون دارند پر از خاطرات، عروسك‌ها، اسباب‌بازی‌ها و … كه از دوران كودكی‌شان به جا مانده. یه سر به دوران بچگی زدن و یادآوری خاطرات و بازی‌های كودكانه می‌تونه روحیه آدم رو عوض كنه. همه ما یك كودك در وجودمان داریم و بعضی وقت‌ها باید بهش توجه كنیم.

امروز درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است : كنترل میزان كار، درس خواندن، زمان و نحوه استراحت از لحاظ جسمانی و عاطفی اثر فوق‌العاده‌ای بر سلامتی‌ات خواهد داشت.

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : اگر مطمئنی كه در این راه به سود خوبی می‌رسی به حرف‌های دیگران اهمیت نده و برای رسیدن به هدفت تمركز و تلاش كن. در آینده نزدیك پولی به دست می‌آوری كه نتیجه تلاش‌های خودت است.

متولدین بهمن : رنگ شانس : آبی تیره اعداد شانس : 4 ، 8 ، 10 ، 84 ، 915 و 999

روز اقبال : یکشنبه همراهان مناسب : خرداد ، آذر ، مهر

فال روزانه اسفند ( جمعه 22 شهریور 1398 )

فال روزانه دعاگو در خصوص روابط عاطفی و احساسی برای متولدین اسفند ماه می گوید : بهتر است كینه و كدورت‌ها را از بین ببری چون روحت را تیره می‌كند. سعی كن با یك راه‌حل مشكل را حل كنی و دل او را بدست آوری.

در خصوص توصیه های اجتماعی امروز نوشته شده است : بزودی همای شانس و اقبال روی دوشت می‌نشیند و یک سری خوشبیاری‌های شیرین برایت اتفاق می‌افتد.

امروز درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است : تغذیه درمانی به افزایش كیفیت سلامتی در مقابل بیماری‌ها كمك می‌كند. این بهترین روش حفظ سلامتی بدن است.

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : داشتن روابط خوب و دوستانه بهتر از كوهی از ثروت است!! اوضاع اقتصادی تو خوب است اما به یاد داشته باش كه چیزهای مهمتر است پول و ثروت هم وجود دارد.

متولدین اسفند : رنگ شانس : آبی آسمانی وقهوه ای روشن اعداد شانس : 7 ، 11 ، 73 و 354

روز اقبال : پنجشنبه همراهان مناسب : اردیبهشت ، تیر ، دی ، آبان

**************************************************

بازنشر : سایت دعاگو (بزرگترین منبع ذکر و دعاهای قرآنی)

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *