خانه / فال و طالع بینی / طالع بینی و فال روزانه شنبه 23 شهریور سال 98

طالع بینی و فال روزانه شنبه 23 شهریور سال 98

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com طالع بینی و فال روزانه شنبه 23 شهریور سال 98 را برای شما عزیزان قرار دادیم . کاملترین فال و طالع بینی روزانه سال 98 و ماه شهریور برای متولدین همه ماه های سال . اگر می خواهید فال و طالع امروزتان را بدانید و بفهمید که امروز در طالعتان چه اتفاقاتی می افتد در ادامه مطلب همراه شوید با فال و طالع بینی کامل و دقیق امروز شنبه 23 شهریور ماه 98 …

طالع بینی و فال روزانه شنبه 23 شهریور سال 98
طالع بینی و فال روزانه شنبه 23 شهریور سال 98

طالع بینی و فال روزانه شنبه 23 شهریور سال 98,طالع بینی روزانه,فال امروز,طالع بینی هر روز هفته,فال و طالع بینی متولدین ماه,فال دقیق متولدین,طالع بینی مخصوص متولدین همه ماه ها,طالع ماه شهریور,فال شهریور

طالع بینی و فال روزانه شنبه 23 شهریور سال 98

فال روزانه متولدین فروردین ماه

فال روزانه دعاگو در خصوص روابط عاطفی و احساسی برای متولدین فروردین ماه می گوید : اجازه نباید داد كه دیگران در امور خصوصی تو دخالت كنند. روابط خود را با دیگران طوری تنظیم كن كه به استقلال تو یا دیگری آسیب نرسد. مشكلاتی را كه داشتی رفته رفته از بین خواهد رفت.

در خصوص توصیه های اجتماعی امروز نوشته شده است :

امروز درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است : احتیاج به كمی استراحت داری. فرصتی باید پیدا كرد تا این خستگی را از تنت دور كنی و با آرامش و انرژی به برنامه‌های بلندمدت فكر كنی.

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : اندكی از فشارهای مادی كم كن. یك استراحت یا مرخصی كوتاه مفید خواهد بود. پیشنهاد تجاری به تو می‌شود كه باید خوب آن را سبك و سنگین كنی و بسنجی.

متولدین فروردین : رنگ شانس : قرمزملایم اعداد شانس : 6 ، 9 ، 15 و 343

روز اقبال : سه شنبه همراهان مناسب : مرداد ، خرداد ، آذر

فال روزانه اردیبهشت ( شنبه 23 شهریور 1398 )

فال روزانه دعاگو در خصوص روابط عاطفی و احساسی برای متولدین اردیبهشت ماه می گوید : به محض دیدن یك رویكرد عاطفی یا یك برخورد از طرف دوستت كه مخالف با تصورات تو باشد، مثل برق از جا می‌پری و عكس‌العمل‌های نامناسب نشان می‌دهی. باید در برابر حوادث انعطاف داشت و خود را با زمانه هماهنگ كرد.

در خصوص توصیه های اجتماعی امروز نوشته شده است : پیشنهاد یك سفر بسیار عالی به تو می‌شود پس موقعیت را از دست نده و با این سفر روحیه‌ات را تقویت كن.

امروز درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است : احساس خستگی و افسردگی می‌كنی. باید یك مرخصی كوتاه گرفت و در كنار خانواده بود.

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : این روزها آنچنان اوضاع مالی‌ات روبراه است كه آرزو می‌كنی هیچ تغییری به وجود نیاید. اما تغییرات لازمه زندگی و پیشرفت است و خود را باید برای آن آماده كرد.

متولدین اردیبهشت : رنگ شانس : صورتی وآبی روشن اعداد شانس : 5 ، 6 ، 13 ، 188 ، 4524

روز اقبال : جمعه همراهان مناسب : تیر ، شهریور ، دی ، اسفند

فال روزانه خرداد ( شنبه 23 شهریور 1398 )

فال روزانه دعاگو در خصوص روابط عاطفی و احساسی برای متولدین خرداد ماه می گوید : حوادثی در روابط تو با یك دوست پیش می‌آید كه اثر منفی بر تو خواهد گذاشت. باید دوباره روحیه و افكار خود را بازسازی كنی و خودت را با موقعیت بوجود آمده تطبیق دهی. نگران حرف‌های اطرافیان و دوستانت نباش.

در خصوص توصیه های اجتماعی امروز نوشته شده است :

امروز درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است : اگر در روز بین چهار تا شش فنجان چای یا قهوه مصرف می‌كنی، از حدمجاز فراتر رفته‌ای. كافئین بیش از حد تو را بی‌قرار و عصبی می‌كند

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : راه‌های زیادی برای رسیدن به پول پیش روی توست. باید سعی كنی بهترین راه‌حل را انتخاب و به آن عمل كنی. نباید بگذاری یاس و ناامیدی در تو اثر كند و فرصت‌های طلایی را از دست تو بگیرد.

متولدین خرداد : رنگ شانس : نارنجی اعداد شانس : 3 ، 5 ، 24 ، 433 ، 2545

روز اقبال : چهارشنبه همراهان مناسب : مرداد ، فروردین ، مهر ، بهمن

فال روزانه تیر ( شنبه 23 شهریور 1398 )

فال روزانه دعاگو در خصوص روابط عاطفی و احساسی برای متولدین تیر ماه می گوید : روابط عاطفی تو دچار وسوسه و تردیدهایی شده است كه باید آنها را برطرف كرد. برای كسب اطمینان از طرف مقابل، راه‌حل‌های ساده‌ای وجود دارد كه باید آنها را آزمود و به نتیجه رسید.

در خصوص توصیه های اجتماعی امروز نوشته شده است : تا پایان روز احساس خوشبختی خواهی کرد چون بعضی امور، که فکرت را مشغول کرده بود، روبراه می‌شود. در یک میهمانی خبرهای امیدبخشی خواهی شنید.

امروز درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است :

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است :

متولدین تیر : رنگ شانس : سفید نقره ای ، آبی نیلی اعداد شانس : 2 ، 4 ، 12 ، 456 و 9742

روز اقبال : دوشنبه همراهان مناسب : اردیبهشت ، اسفند ، آبان

فال روزانه مرداد ( شنبه 23 شهریور 1398 )

فال روزانه دعاگو در خصوص روابط عاطفی و احساسی برای متولدین مرداد ماه می گوید : اینهمه عجله و شتابزدگی برای چیست؟ باید با صبر و حوصله اجازه بدهی تا گذر زمان خود بخود فاصله‌ها و مشكلات بین شما را حل كند.

در خصوص توصیه های اجتماعی امروز نوشته شده است :

امروز درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است :

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : امروز شانس با تو خواهد بود پس دست به كاری بزن كه برایت سود و صرفه اقتصادی داشته باشد.

متولدین مرداد : رنگ شانس : زرد ، طلایی اعداد شانس : 1 ، 4 ، 34 ، 653 و 6743

روز اقبال : یکشنبه همراهان مناسب : فروردین ، آذر

فال روزانه شهریور ( شنبه 23 شهریور 1398 )

فال روزانه دعاگو در خصوص روابط عاطفی و احساسی برای متولدین شهریور ماه می گوید : داشتن یك ارتباط خوب، یك سرمایه ارزنده و به نوعی هنر است. كسی كه توانایی برقراری روابطی صحیح و موفق داشته باشد، در برنامه‌های خود موفق‌تر خواهد بود.

در خصوص توصیه های اجتماعی امروز نوشته شده است :

امروز درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است :

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : اگر مشكلات مالی وجود دارد مطمئن باش قدرت برخورد با آنها نیز به تو داده شده است. پس باید از این توانمندی استفاده كرد و به جنگ موانع رفت تا هر روز قوی‌تر از گذشته شد.

متولدین شهریور : رنگ شانس : قهوه ای وکرم اعداد شانس : 0 ، 5 ، 16 ، 888 ، 6848

روز اقبال : چهارشنبه همراهان مناسب : دی ، اردیبهشت

فال روزانه مهر ( شنبه 23 شهریور 1398 )

فال روزانه دعاگو در خصوص روابط عاطفی و احساسی برای متولدین مهر ماه می گوید : قلب خود را باید به روی دوست گشود و او را به خانه دل دعوت كرد. اگر جز این محبت از تو چیز دیگری می‌خواهد حتما اشتباه آمده و راه را گم كرده است. این مساله را باید به او تفهیم كرد.

در خصوص توصیه های اجتماعی امروز نوشته شده است :

امروز درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است :

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : نباید تسلیم تنبلی و سستی شوی. حیف است كه اراده‌ات با ویروسهای تنبلی مسموم شده و از بین برود. باید برای رسیدن به آرزوهایت تلاش كنی و از آینده نترسی.

متولدین مهر : رنگ شانس : بنفش وقهوه ای اعداد شانس : 2 ، 6 ، 16 ، 432 ، 9143

روز اقبال : جمعه همراهان مناسب : آذر ، بهمن ، خرداد

فال روزانه آبان ( شنبه 23 شهریور 1398 )

فال روزانه دعاگو در خصوص روابط عاطفی و احساسی برای متولدین آبان ماه می گوید :

در خصوص توصیه های اجتماعی امروز نوشته شده است :

امروز درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است :

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است :

متولدین آبان : رنگ شانس : قرمزروشن وسیاه اعداد شانس : 3 ، 5 ، 7 ، 8 ، 9 ، 83 و 659

روز اقبال : سه شنبه همراهان مناسب : تیر و اسفند

فال روزانه آذر ( شنبه 23 شهریور 1398 )

فال روزانه دعاگو در خصوص روابط عاطفی و احساسی برای متولدین آذر ماه می گوید : به كسی دلبسته‌ای كه سطحی ناپخته و زودگذر است. شیرینی، جذابیت و دلربایی خاصی دارد اما پایدار و ارزشمند نیست. باید زمان بیشتری به خودت بدهی تا با بررسی عمیق‌تر به دنبال خواسته كاملتر بگردی. احساس تو ارزشمند است فقط تصمیم عجولانه نگیر.

در خصوص توصیه های اجتماعی امروز نوشته شده است : اتفاق مبارك و شادی‌آفرینی رخ می‌دهد كه تو را هم خوشحال می‌كند. باید برای دوستی‌ها ارزش قائل شد و برای تداوم آنها تلاش كرد. یك هدیه كوچك دارای یك پیام مهم است.

امروز درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است : تو به یك برنامه درست غذایی نیاز داری. باید بیشتر مراقب سلامتی خود باشی. همه چیز كار و پول نیست. با یك برنامه‌ریزی درست، شادابی و سلامتی‌ات را دوباره بدست می‌آوری.

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : به موفقیت چشمگیری دست می‌یابی و به دنبالش پاداشی به تو تعلق می‌گیرد. زحمات تو بی‌نتیجه نمانده به تو به هدفت رسیدی اما باید مراقب خرج و دخل خود باشی.

متولدین آذر : رنگ شانس : آبی وسفید اعداد شانس : 3 ، 12 ، 582 ، 934 و 2343

روز اقبال : پنجشنبه همراهان مناسب : فروردین ، مهر ، مرداد ، بهمن

فال روزانه دی ( شنبه 23 شهریور 1398 )

فال روزانه دعاگو در خصوص روابط عاطفی و احساسی برای متولدین دی ماه می گوید : موانعی به چشم می‌خورد كه نمی‌توان راه‌حل سریع و ساده‌ای برای آنها پیدا كرد. باید بسیار حوصله داشت و بسیار صبور بود تا بتوان به تدریج این موانع را برطرف كرد.

در خصوص توصیه های اجتماعی امروز نوشته شده است : باید شرایط تازه‌ای فراهم كنی تا بتوانی روحیه‌ای شاداب داشته باشی. یك تفریح یا سفر مناسب خواهد بود.

امروز درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است : حالت ثابت و یكنواخت فعلی تو را دل‌زده كرده. روح انسان به تنوع و تغییر نیاز دارد.

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : باید كاری كنی كه مورد توجه مقامات قرار گیرد تا بتوانند بر روی تو حساب باز كنند و اوضاع اقتصادیت بهبود یابد. گاهی وقت‌ها باید كاری را تبلیغ كرد و دیگران را متوجه آن ساخت تا ارزش آن را دریابند.

متولدین دی : رنگ شانس : سفید و قهوه ای اعداد شانس : 8 ، 9 ، 62 ، 122 ، 7544

روز اقبال : شنبه همراهان مناسب : شهریور ، اردیبهشت

فال روزانه بهمن ( شنبه 23 شهریور 1398 )

فال روزانه دعاگو در خصوص روابط عاطفی و احساسی برای متولدین بهمن ماه می گوید : فقط یك دوست یا یك شریك برای تو كافی است. اگر یك شریك سالم یا یك دوست واقعی پیدا شود، بقیه مسائل حل خواهد شد. به آینده باید امیدوار بود.

در خصوص توصیه های اجتماعی امروز نوشته شده است : حوادث و اتفاقات مهم و تعیین كننده‌ای در راه است. به زودی خبری به تو می‌رسد كه برایت اهمیت خاصی دارد. در منزل یكی از دوستان یا اقوام نزدیك خبرهای خوشی در جریان است كه همین روزها مطلع می‌شوی.

امروز درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است : برای حفظ سلامتی‌ات توصیه می‌كنم هر روز دست كم 5 تا 9 وعده از سبزیجات، انواع سالاد و میوه‌جات مصرف كنی. با انجام این كار مواد مغذی و ویتامین‌دار را به بدنت می‌رسانی.

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : قول و قرار كاری مهمی به دلایلی بهم می‌خورد و تو از این بابت حسابی دلخور می‌شوی. بدقولی و یا سهل‌انگاری یکی از نزدیکان ضررهایی را متوجه تو خواهد کرد.

متولدین بهمن : رنگ شانس : آبی تیره اعداد شانس : 4 ، 8 ، 10 ، 84 ، 915 و 999

روز اقبال : یکشنبه همراهان مناسب : خرداد ، آذر ، مهر

فال روزانه اسفند ( شنبه 23 شهریور 1398 )

فال روزانه دعاگو در خصوص روابط عاطفی و احساسی برای متولدین اسفند ماه می گوید : با فردی برخورد می‌كنی كه می‌تواند مسیر زندگیت را تغییر دهد. این به تو و انتخابت وابسته است كه این تغییر زندگیت مثبت است یا منفی.

در خصوص توصیه های اجتماعی امروز نوشته شده است : به زودی در یک آزمون و یا رقابت شرکت می‌كنی كه در آن موفق می‌شوی. همین روزها باید از یک و یا چند میهمان پذیرایی کنی.

امروز درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است : انواع روابط بر سلامتی افراد تاثیر می‌گذارد. روابط خوب تو را خوشحال می‌كند و احتمال افسردگی را كاهش می‌دهد و برعكس روابط نامطلوب تنش‌زا بوده و می‌تواند به اختلالات ناشی از استرس منتهی شود. به ایجاد رابطه سالم با اطرافیت فكر كن.

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : از وارد شدن به محدوده‌هایی که در آن تجربه نداری، خودداری کن. یک معامله به نفع تو تمام خواهد شد. به زودی نتیجه برنامه یا كاری كه برایش زحمت کشیده بودی را می‌بینی. باید نگرانیهارا از خود دور کنی، آن وقت چهره آینده را صاف و روشن می‌بینی.

متولدین اسفند : رنگ شانس : آبی آسمانی وقهوه ای روشن اعداد شانس : 7 ، 11 ، 73 و 354

روز اقبال : پنجشنبه همراهان مناسب : اردیبهشت ، تیر ، دی ، آبان

**************************************************

بازنشر : سایت دعاگو (بزرگترین منبع ذکر و دعاهای قرآنی)

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *