خانه / فال و طالع بینی / طالع بینی و فال روزانه دوشنبه 25 شهریور سال 98

طالع بینی و فال روزانه دوشنبه 25 شهریور سال 98

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com طالع بینی و فال روزانه دوشنبه 25 شهریور سال 98 را برای شما عزیزان قرار دادیم . کاملترین فال و طالع بینی روزانه سال 98 و ماه شهریور برای متولدین همه ماه های سال . اگر می خواهید فال و طالع امروزتان را بدانید و بفهمید که امروز در طالعتان چه اتفاقاتی می افتد در ادامه مطلب همراه شوید با فال و طالع بینی کامل و دقیق امروز دوشنبه 25 شهریور ماه 98 …

طالع بینی و فال روزانه دوشنبه 25 شهریور سال 98
طالع بینی و فال روزانه دوشنبه 25 شهریور سال 98

طالع بینی و فال روزانه دوشنبه 25 شهریور سال 98,طالع بینی روزانه,فال امروز,طالع بینی هر روز هفته,فال و طالع بینی متولدین ماه,فال دقیق متولدین,طالع بینی مخصوص متولدین همه ماه ها,طالع ماه شهریور,فال شهریور

طالع بینی و فال روزانه دوشنبه 25 شهریور سال 98

فال روزانه متولدین فروردین ماه

فال روزانه دعاگو در خصوص روابط عاطفی و احساسی برای متولدین فروردین ماه می گوید : پیش از شنیدن یا نشنیدن چه قضاوتی می‌توان داشت؟ باید ابتدا حرف‌های او را خوب و كامل بشنوی، بعد در مورد او و این موضوع قضاوت كنی.

در خصوص توصیه های اجتماعی امروز نوشته شده است : تا پایان روز احساس خوشبختی خواهی کرد چون بعضی امور، که فکرت را مشغول کرده بود، روبراه می‌شود. در یک میهمانی خبرهای امیدبخشی خواهی شنید.

امروز درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است : تنبلی را كنار بگذار. تنبلی بیماری یا عادت بدی است كه به مرور اراده‌ات را ضعیف می‌كند. با ورزش و ایجاد روحیه و انگیزه در خود می‌توانی این مشكل را حل كنی.

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : انگیزه خود را برای كار و بدست آوردن پول نباید از دست داد. باید پذیرفت كه این هم بخشی از زندگی است. سعی به خودت انگیزه بدهی و همین انگیزه است كه مانند یك موتور تو را به حركت درمی‌آورد و موانع را پشت سر می‌گذارد.

متولدین فروردین
رنگ شانس : قرمزملایم
اعداد شانس : 6 ، 9 ، 15 و 343

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : مرداد ، خرداد ، آذر

فال روزانه اردیبهشت ( دوشنبه 25 شهریور 1398 )

فال روزانه دعاگو در خصوص روابط عاطفی و احساسی برای متولدین اردیبهشت ماه می گوید : كدورت‌هایی در زندگی خصوصی‌ات وجود دارد كه باید هرچه سریع‌تر آنها را رفع كنی. بی‌توجهی تو به برخی مسائل عاطفی دوست یا همسرت را می‌رنجاند. باید بیشتر مراقب رفتارت باشی.

در خصوص توصیه های اجتماعی امروز نوشته شده است : صحبت كردن با بعضی از دوستان، به تو روحیه‌ای تازه و انرژی خاص می‌دهد. پس این روزها با این افراد بیشتر در تماس باش و از آدم‌های منفی كه تو را از زندگی پشیمان می‌كنند ارتباط نداشته باش.

امروز درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است :

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : تو بهتر از هر كسی می‌توانی استعدادهایت را تقویت كنی و تجربه‌های زیادی بدست آوری. پرورش این استعدادها به معنای سود اقتصادی در بلندمدت خواهد بود.

متولدین اردیبهشت
رنگ شانس : صورتی وآبی روشن
اعداد شانس : 5 ، 6 ، 13 ، 188 ، 4524

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : تیر ، شهریور ، دی ، اسفند

فال روزانه خرداد ( دوشنبه 25 شهریور 1398 )

فال روزانه دعاگو در خصوص روابط عاطفی و احساسی برای متولدین خرداد ماه می گوید : در دوست‌داشتن نمی‌توان فقط به منافع خود فكر كرد. نمی‌گویم حتما در این‌باره باید خود را قربانی كرد اما باید رفتاری در پیش گرفت كه دوستی‌ها شفاف‌تر و عمیق‌تر شود. در دلت جایی برای دیگران باز كن.

در خصوص توصیه های اجتماعی امروز نوشته شده است : اگر بدانی به دنبال چه هستی و هدفت را مشخص كنی به راحتی به آن می‌رسی. انرژیت را در راه تحقق خواسته‌هایت بكار بگیر و روزی كه موفق شوی از خودت راضی و خوشنود خواهی بود.

امروز درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است :

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : چرا برای بهبود وضعیت مالی‌ات، از تمام توان خود استفاده نمی‌كنی؟ همه از تو انتظار كارهای ارزنده و مهمی را دارند اما تو همچنان كج‌دار و مریز رفتار می‌كنی. باید برای رسیدن به آرزوهای مادی، از خودت كار بكشی.

متولدین خرداد
رنگ شانس : نارنجی
اعداد شانس : 3 ، 5 ، 24 ، 433 ، 2545

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : مرداد ، فروردین ، مهر ، بهمن

فال روزانه تیر ( دوشنبه 25 شهریور 1398 )

فال روزانه دعاگو در خصوص روابط عاطفی و احساسی برای متولدین تیر ماه می گوید : تو باید دوباره به سوی او بگردی. البته این یك پیشنهاد است و تصمیم نهایی با توست. به هر حال اگر احساس می‌كنی او همان كسی كه تو همیشه آرزویش را می‌كردی، برای بازگشت هیچ بهانه‌ای نباید بیاوری.

در خصوص توصیه های اجتماعی امروز نوشته شده است :

امروز درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است :

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : مراقب باش. تعهدات مالی تو دارد سر از جاهای خطرناكی در می‌آورد. سعی كن براساس آنچه داری حركت كنی و از قرض و وام و چك و سفته، فاصله بگیری. مراقب اوضاع اقتصادیت باش.

متولدین تیر
رنگ شانس : سفید نقره ای ، آبی نیلی
اعداد شانس : 2 ، 4 ، 12 ، 456 و 9742

روز اقبال : دوشنبه
همراهان مناسب : اردیبهشت ، اسفند ، آبان

فال روزانه مرداد ( دوشنبه 25 شهریور 1398 )

فال روزانه دعاگو در خصوص روابط عاطفی و احساسی برای متولدین مرداد ماه می گوید : باید با آغوش باز و روی گشاده با دوست و یا همسرت برخورد كنی. هیچ كس نیست كه عیب و یا ایرادی نداشته باشد. این مسئله در مورد خود تو هم صادق است. باید با گذشت از بعضی عیبها چشم‌پوشی كرد.

در خصوص توصیه های اجتماعی امروز نوشته شده است :

امروز درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است :

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : آینده بهتری در انتظار توست. فشار كار و مشكلات متعدد اقتصادی این روزها تو را به شدت گرفتار كرده است. اما این وضعیت پایدار و ثابت نخواهد ماند.

متولدین مرداد
رنگ شانس : زرد ، طلایی
اعداد شانس : 1 ، 4 ، 34 ، 653 و 6743

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، آذر

فال روزانه شهریور ( دوشنبه 25 شهریور 1398 )

فال روزانه دعاگو در خصوص روابط عاطفی و احساسی برای متولدین شهریور ماه می گوید : خویشتنداری و صبر لازم است. باید حوصله به خرج دهی تا این وضعیت تغییر كند. دست به كاری نزن كه عاقبت روشنی ندارد. در این صورت دچار شكست و ناكامی می‌شوی.

در خصوص توصیه های اجتماعی امروز نوشته شده است :

امروز درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است :

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : دوران پرتنش و اضطرابی فرامی‌رسد. اما كسی كه ریشه در اعماق خاك داشته باشد، از طوفان نمی‌ترسد. به زودی اوضاع اقتصادیت دوباره روبراه می‌شود فقط باید استقامت داشته باشی و به خودت اعتماد كنی.

متولدین شهریور
رنگ شانس : قهوه ای وکرم
اعداد شانس : 0 ، 5 ، 16 ، 888 ، 6848

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : دی ، اردیبهشت

فال روزانه مهر ( دوشنبه 25 شهریور 1398 )

فال روزانه دعاگو در خصوص روابط عاطفی و احساسی برای متولدین مهر ماه می گوید : هر چیزی كه می‌درخشد و برق می‌زند كه طلا نیست. باید مراقب باشی و فریب ظواهر را نخوری. باید هوشیار باشی تا بتوانی در این بازار آشفته حقیقت را از دروغ تشخیص دهی.

در خصوص توصیه های اجتماعی امروز نوشته شده است :

امروز درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است : احتیاج به كمی استراحت داری. فرصتی باید پیدا كرد تا این خستگی را از تنت دور كنی و با آرامش و انرژی به برنامه‌های بلندمدت فكر كنی.

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : دچار بحران اقتصادی می‌شوی و چاره‌ای جز مدارا و صبر كردن نداری. بهتر است منتظر بمانی تا این طوفان رد شود و بعد به فكر چاره باشی چون تلاش كردن در زمان وقوع بحران كمكی نخواهد كرد.

متولدین مهر
رنگ شانس : بنفش وقهوه ای
اعداد شانس : 2 ، 6 ، 16 ، 432 ، 9143

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : آذر ، بهمن ، خرداد

فال روزانه آبان ( دوشنبه 25 شهریور 1398 )

فال روزانه دعاگو در خصوص روابط عاطفی و احساسی برای متولدین آبان ماه می گوید : هوشمندی و ذكاوت تو موجب می‌شود تا نسبت به بعضی از اطرفیان دچار سوءظن شوی. در این باره باید شناخت‌های خود را تكمیل كرد و بعد تصمیم گرفت چون بعضی از این سوءظن‌ها اشتباه است.

در خصوص توصیه های اجتماعی امروز نوشته شده است : حالا نوبت شادمانی توست. تو در راه هدفت بسیار سخت‌كوش و خستگی‌ناپذیر هستی. درست است كه خواسته مهم تو ظاهرا درنیافتنی است اما توجه داشته باش كه تلاش تو ممكن است هر ناممكنی را ممكن كند.

امروز درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است : تفریح و خوش‌گذرانی خوب است اما اگر زیاده‌روی كنی ممكن است دچار مشكل شوی و بسیاری از موفقیت‌هایی را كه در چند قدمی تو است از دست بدهی.

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : برای بدست آوردن سود مالی می‌توان زحمت كشید و تلاش كرد. بدست آوردن پول یا موقعیت در دستان توست اگر به تلاشت ادامه دهی.

متولدین آبان
رنگ شانس : قرمزروشن وسیاه
اعداد شانس : 3 ، 5 ، 7 ، 8 ، 9 ، 83 و 659

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : تیر و اسفند

فال روزانه آذر ( دوشنبه 25 شهریور 1398 )

فال روزانه دعاگو در خصوص روابط عاطفی و احساسی برای متولدین آذر ماه می گوید : باید وقت كافی به خودت بدهی تا بتوانی با تفكری درست در این باره تصمیم بگیری. شتابزدگی و عجله تو را پشیمان خواهد كرد. با تامل بیشتر می‌توان موفق‌تر شد.

در خصوص توصیه های اجتماعی امروز نوشته شده است : شاید بد نباشه امروز كمی معاشرتی باشی و به این بهانه با كسانی كه مدتهای ندیده‌ای ملاقات كنی. می‌تونی در مورد موضوعات زیادی باهاشون صحبت كنی.

امروز درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است : تو در شرایطی خوبی از لحاظ جسمی و روحی هستی پس برای خودت دردسر و بیماری درست نكن و از نعمت سلامتی‌ات لذت ببر.

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : برای اینكه بتونی اوضاع مالیت را تكان بدهی باید كمی جسارت و شجاعت داشته باشی. زمینه برایت فراهم شده پس تردید نكن و با قدرت وارد كار شو. كسانی هستند كه در این كار به تو كمك می‌كنند.

متولدین آذر
رنگ شانس : آبی وسفید
اعداد شانس : 3 ، 12 ، 582 ، 934 و 2343

روز اقبال : پنجشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، مهر ، مرداد ، بهمن

فال روزانه دی ( دوشنبه 25 شهریور 1398 )

فال روزانه دعاگو در خصوص روابط عاطفی و احساسی برای متولدین دی ماه می گوید : غیرت خوب است و نگهبان عشق. اما همین غیرت اگر از حد و حدود خود خارج شود تردیدها را دامن می‌زند و آنوقت بدگمانی و تردید به جای اعتماد و یقین می‌نشیند. به همین راحتی می‌توانی همه چیز را خراب كنی.

در خصوص توصیه های اجتماعی امروز نوشته شده است : یك ملاقات و یا حضور در جمع دوستان برایت خاطره‌انگیز خواهد شد. از طرف دوست یا خانواده‌ای نزدیك، خبرهای خوشی برای تو و خانواده‌ات در راه است. از راه دور خبر بسیار مسرت بخشی خواهی شنید. موضوع یك مسافرت به خوبی و خوشی به انجام می‌رسد.

امروز درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است : اگر مشكل اضافه وزن داری پیشنهاد می‌كنم: روزانه به ورزش بیشتری نیازمندی، به طور متعادل و منظم غذا بخور، با تناسب غذایی سالم‌تر غذا بخور و برای اضطراب و نگرانی‌ات راه‌حلی پیدا كن تا باعث سلب آسایشت نشود.

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : به كمك یكی از دوستانت مشكلی كه آزارت می‌داد، رفع می‌شود. در یك آزمون و یا رقابت كاری موفق می‌شوی و نگرانی‌ات بی‌مورد است چون این موفقیت زمینه‌ساز تحولات اقتصادی بعدی برایت خواهد بود.

متولدین دی
رنگ شانس : سفید و قهوه ای
اعداد شانس : 8 ، 9 ، 62 ، 122 ، 7544

روز اقبال : شنبه
همراهان مناسب : شهریور ، اردیبهشت

فال روزانه بهمن ( دوشنبه 25 شهریور 1398 )

فال روزانه دعاگو در خصوص روابط عاطفی و احساسی برای متولدین بهمن ماه می گوید : تو فرد مغروری هستی و این غرور بعضی اوقات دست و پا گیر می‌شود. بهتر است این‌بار تو قدم پیش بگذاری و موضوع را حل و فصل كنی.

در خصوص توصیه های اجتماعی امروز نوشته شده است : یکی از خواسته‌هایت به زودی عملی خواهد شد كه باعث خوشحالیت می‌شود. در موقعیت كاری یا تحصیلی‌ات موفقیتهای سودآوری كسب می‌كنی.

امروز درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است : استفاده از تركیب‌های شاد در رنگ لباسهایت روحیه‌ات را تغییر می‌دهد. شاید به نظر كار بزرگ یا خاصی نباشد اما تو را سرزنده و شاد می‌كند.

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : از جایی که فکر نمی‌کردی، مقداری پول و یا هدیه به دستت می‌رسد. یک قرارداد یا سند را باید امضاء کنی. تعهدات تازه‌ای به عهده‌ات گذاشته میشود.

متولدین بهمن
رنگ شانس : آبی تیره
اعداد شانس : 4 ، 8 ، 10 ، 84 ، 915 و 999

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : خرداد ، آذر ، مهر

فال روزانه اسفند ( دوشنبه 25 شهریور 1398 )

فال روزانه دعاگو در خصوص روابط عاطفی و احساسی برای متولدین اسفند ماه می گوید : بعضی از تصمیمات مهم را باید به زمان دیگری موكول كرد چون در حال حاضر امكان و شرایط انجام آنها وجود ندارد. با صبر و خودداری می‌توان به نتیجه رسید.

در خصوص توصیه های اجتماعی امروز نوشته شده است : همین روزها به یکی از آرزوهای بزرگت می‌رسی. در محیط دوستانه و یا خانوادگی‌ات خواسته تو پذیرفته می‌شود. به هر حال روزهای خوب و شیرینی در پیش داری.

امروز درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است : اگر در خانه یا حیاط فضایی برای نگهداری از گل و گیاه داری، می‌توانی روزی نیم ساعت با باغچه و گل و گیاهت سرگرم باشی. این كار به فكر و رو تو آرامش می‌دهد.

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : دست از خواب و خیال بردار. بهتر است منطقی باشی و راه‌حلی برای بحران مالی كه در پیش داری پیدا كنی.

متولدین اسفند
رنگ شانس : آبی آسمانی وقهوه ای روشن
اعداد شانس : 7 ، 11 ، 73 و 354

روز اقبال : پنجشنبه

همراهان مناسب : اردیبهشت ، تیر ، دی ، آبان

**************************************************

بازنشر : سایت دعاگو (بزرگترین منبع ذکر و دعاهای قرآنی)

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *