خانه / فال و طالع بینی / طالع بینی و فال روزانه دوشنبه 1 مهر ماه 98

طالع بینی و فال روزانه دوشنبه 1 مهر ماه 98

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com طالع بینی و فال روزانه دوشنبه 1 مهر ماه 98 را برای شما عزیزان قرار دادیم . کاملترین فال و طالع بینی روزانه سال 98 و ماه شهریور برای متولدین همه ماه های سال . اگر می خواهید فال و طالع امروزتان را بدانید و بفهمید که امروز در طالعتان چه اتفاقاتی می افتد در ادامه مطلب همراه شوید با فال و طالع بینی کامل و دقیق امروز دوشنبه 1 مهر ماه 98 …

طالع بینی و فال روزانه دوشنبه 1 مهر ماه 98
طالع بینی و فال روزانه دوشنبه 1 مهر ماه 98

طالع بینی و فال روزانه دوشنبه 1 مهر ماه 98,طالع بینی روزانه,فال امروز,طالع بینی هر روز هفته,فال و طالع بینی متولدین ماه,فال دقیق متولدین,طالع بینی مخصوص متولدین همه ماه ها,طالع ماه مهر,فال مهر

طالع بینی و فال روزانه دوشنبه 1 مهر ماه 98

فال روزانه متولدین فروردین ماه

فال روزانه دعاگو در خصوص روابط عاطفی و احساسی برای متولدین فروردین ماه می گوید : چرا این روزها در مورد وظایف خود سهل‌انگاری می‌كنی؟ درست است كه گرفتاری‌های متعددی داری اما این دلیل نمی‌شود به كسانی كه دوستشان داری و یا آنها تو را دوست دارند، بی‌توجه باشی.

در خصوص توصیه های اجتماعی امروز نوشته شده است :

امروز درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است : به طور متوسط هر فرد حداقل به مدت نیم ساعت در روز به ورزش هوازی با شدت كم (پیاده روی، باغبانی، كار در خانه) و ورزش هوازی با شدت متوسط (پیاده روی تند، حركات موزون، دویدن، شنا) نیازمند است. تو در چه مرحله‌ای هستی!!!

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : اوضاع مالی تو خوب است پس زیاده‌خواهی و طمع نكن. خیلی‌ها آرزو دارند جای تو باشند پس شكرگزار باش.

متولدین فروردین : رنگ شانس : قرمزملایم اعداد شانس : 6 ، 9 ، 15 و 343

روز اقبال : سه شنبه همراهان مناسب : مرداد ، خرداد ، آذر

فال روزانه اردیبهشت ( دوشنبه 1 مهر 1398 )

فال روزانه دعاگو در خصوص روابط عاطفی و احساسی برای متولدین اردیبهشت ماه می گوید : نسبت به زندگی باید خوشبین و امیدوار بود. باید به این نكته ایمان داشت كه می‌توان به اهدافی متعال رسید هر چند این آرزو راهی دشوار و خطرناك را پیش پای تو بگذارد. مطمئن باش كه موفق خواهی شد.

در خصوص توصیه های اجتماعی امروز نوشته شده است : اخبار خوشحال كننده و دیدارهای سودمندی در انتظار توست. روش زندگیت را عوض كن تا از این حالت تنش و التهاب خارج شوی. باید به آینده‌ات امیدوار باشی.

امروز درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است :

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : به زودی در امور مالی یا تجاری به پیشرفت خواهی رسید و این موفقیت تو را به رفاه اقتصادی می‌رساند.

متولدین اردیبهشت : رنگ شانس : صورتی وآبی روشن اعداد شانس : 5 ، 6 ، 13 ، 188 ، 4524

روز اقبال : جمعه همراهان مناسب : تیر ، شهریور ، دی ، اسفند

فال روزانه خرداد ( دوشنبه 1 مهر 1398 )

فال روزانه دعاگو در خصوص روابط عاطفی و احساسی برای متولدین خرداد ماه می گوید : رفته رفته اوضاع بهتر خواهد شد. هیچ چیز یكباره و ناگهانی اتفاق نمی‌افتد و باید مراحلی را طی كند كه شاید از نظر تو پنهان باشد. این موضوع هم باید مراحل خود را طی كند بنابراین نباید عجله كنی.

در خصوص توصیه های اجتماعی امروز نوشته شده است :

امروز درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است : تنش و استرس باعث می‌شود نه تنها روحت آزرده شود بلكه سلامتی جسمت نیز به خطر بیفتد چون قدرت روح از جسم بیشتر است. باید یاد بگیری كه به خود روحیه بدهی و با انجام نرمش و پیاده‌روی دوباره به آرامش روحی برسی.

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : با وجود یك بحران اقتصادی باید با زمینه‌های روحی و روانی آن مقابله كرد. احساسی درونی تو را به یاس و ناامیدی می‌خواند و همه دستاوردهای گذشته تو را زیر سوال می‌برد! این حس طغیانگر را باید مهار كرد.

متولدین خرداد : رنگ شانس : نارنجی اعداد شانس : 3 ، 5 ، 24 ، 433 ، 2545

روز اقبال : چهارشنبه همراهان مناسب : مرداد ، فروردین ، مهر ، بهمن

فال روزانه تیر ( دوشنبه 1 مهر 1398 )

فال روزانه دعاگو در خصوص روابط عاطفی و احساسی برای متولدین تیر ماه می گوید : گذشت و بخشش تو موجب می‌شود كه روحیه‌ای آرام و وجدانی آسوده داشته باشی. بگذار او مدیون تو باشند و احساس كند كه تو در حق او لطف كرده‌ای.

در خصوص توصیه های اجتماعی امروز نوشته شده است :

امروز درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است :

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : امروز اگر آرامش خود را حفظ كنی، به موفقیت خوبی خواهی رسید. در یك كار تجاری سود خوبی بدست می‌آوری و از جایی كه فكرش را نمی‌كردی كمك خواهد رسید.

متولدین تیر : رنگ شانس : سفید نقره ای ، آبی نیلی اعداد شانس : 2 ، 4 ، 12 ، 456 و 9742

روز اقبال : دوشنبه همراهان مناسب : اردیبهشت ، اسفند ، آبان

فال روزانه مرداد ( دوشنبه 1 مهر 1398 )

فال روزانه دعاگو در خصوص روابط عاطفی و احساسی برای متولدین مرداد ماه می گوید : تقدیر تو را در معرض آزمایش مهمی قرار داده است. باید از این فرصت استفاده كنی چون دیگر چنین موقعیتی نصیبت نخواهد شد. باید به آینده امیدوار باشی.

در خصوص توصیه های اجتماعی امروز نوشته شده است : می‌توانی نامه‌ای برای یك دوست عزیز بفرستی. هرچند امروزه این رسم برافتاده و جایش را به تماس تلفنی و ایمیل داده اما نوشتن یا خواندن یك نامه لذت دیگری دارد. هم تو را سرذوق می‌آورد و هم دوستت را خوشحال می‌كند.

امروز درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است :

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : پس از یك وقفه نسبتا طولانی دوباره موقعیت اقتصادیت روبراه خواهد شد. در حال حاضر با تجربه و شناخت بهتری می‌توانی به وضعیت مالیت سروسامان بدهی.

متولدین مرداد : رنگ شانس : زرد ، طلایی اعداد شانس : 1 ، 4 ، 34 ، 653 و 6743

روز اقبال : یکشنبه همراهان مناسب : فروردین ، آذر

فال روزانه شهریور ( دوشنبه 1 مهر 1398 )

فال روزانه دعاگو در خصوص روابط عاطفی و احساسی برای متولدین شهریور ماه می گوید : مسائلی در زندگی عاطفی‌ات پیش می‌آید كه پیش‌بینی‌های تو را تا حدودی دچار تغییر می‌كند. باید به خودت اعتماد داشته باشی و به دنبال كسی بگردی كه در حد و اندازه تو باشد.

در خصوص توصیه های اجتماعی امروز نوشته شده است :

امروز درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است :

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : وقت خود را صرف پیدا كردن راهی برای تغییر و بهبود وضعیت اقتصادیت كن. در این زمینه بهتر است با شخصی كه تجربه لازم را دارد مشورت كنی. با تلاش و كوشش می‌توانی به موفقیت‌های مالی زیادی برسی فقط باید هشیار باشی.

متولدین شهریور : رنگ شانس : قهوه ای وکرم اعداد شانس : 0 ، 5 ، 16 ، 888 ، 6848

روز اقبال : چهارشنبه همراهان مناسب : دی ، اردیبهشت

فال روزانه مهر ( دوشنبه 1 مهر 1398 )

فال روزانه دعاگو در خصوص روابط عاطفی و احساسی برای متولدین مهر ماه می گوید : گذشته را نمی‌توان دوباره زنده كرد. باید خاطره آنها را نگهداشت و با مرور این خاطرات، از آنها درسهای لازم را فراگرفت. گذشته برای بعضی افراد می‌تواند چراغ راه آینده باشد.

در خصوص توصیه های اجتماعی امروز نوشته شده است :

امروز درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است :

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : بهتر است به فكر كاری باشی تا بتواند اوضاع اقتصادیت را تكانی بدهد. باید با افراد باتجربه مشورت كنی و اگر فكر یا برنامه‌ای داری به افراد با تجربه و خیرخواه، بگویی. چون وقتی در مورد فكری، نظر دیگران مطرح می‌شود، تمام ابعاد مبهم و تاریك آن روشن می‌شود.

متولدین مهر : رنگ شانس : بنفش وقهوه ای اعداد شانس : 2 ، 6 ، 16 ، 432 ، 9143

روز اقبال : جمعه همراهان مناسب : آذر ، بهمن ، خرداد

فال روزانه آبان ( دوشنبه 1 مهر 1398 )

فال روزانه دعاگو در خصوص روابط عاطفی و احساسی برای متولدین آبان ماه می گوید : در پی تفاهمی كه ایجاد می‌شود روزهای خوشی را تجربه خواهی كرد. در سایه عشق و همدلی، می‌توان زندگی شیرینی را تجربه كرد. این شیرینی را نباید به هیچ قیمتی تلخ كرد.

در خصوص توصیه های اجتماعی امروز نوشته شده است :

امروز درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است :

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : به رغم تلاشهایی كه می‌كنی، به نظر می‌رسد هیچ تغییر تازه‌ای در وضعیت اقتصادیت ایجاد نشده‌است. تغییرات اساسی و كیفی پس از یك مرحله طولانی رخ خواهد داد. پس باید راهت را ادامه دهی و ثابت قدم باشی.

متولدین آبان : رنگ شانس : قرمزروشن وسیاه اعداد شانس : 3 ، 5 ، 7 ، 8 ، 9 ، 83 و 659

روز اقبال : سه شنبه همراهان مناسب : تیر و اسفند

فال روزانه آذر ( دوشنبه 1 مهر 1398 )

فال روزانه دعاگو در خصوص روابط عاطفی و احساسی برای متولدین آذر ماه می گوید : برای اولین بار در زندگی رابطه‌ای را می‌بینی كه گرم و صمیمانه است. صراحت و روراستی اولین قدم در راه ایجاد رابطه‌ای شفاف و صمیمی است.

در خصوص توصیه های اجتماعی امروز نوشته شده است : در سراسر دنیا افراد موفق می‌دانند، قوی‌ترین سلاح هر انسان لبخند زدن است. دوست داری تو یك آدم موفق باشی؟؟!! از امروز شروع كن.

امروز درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است : با یك برنامه غذایی مناسب سلامتی بدنت را تضمین كن. غذاهای سالم و غذاهای گیاهی بخش مهمی از رژیم غذایی تو خواهد بود.

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : به خاطر انجام كاری مورد تشویق و تحسین اطرافیان قرار خواهی گرفت. روسای تو به خاطر انجام این كار با پاداش مالی از تو تقدیر خواهند كرد. بهتر است موفقیت‌های خود را تكمیل كنی.

متولدین آذر : رنگ شانس : آبی وسفید اعداد شانس : 3 ، 12 ، 582 ، 934 و 2343

روز اقبال : پنجشنبه همراهان مناسب : فروردین ، مهر ، مرداد ، بهمن

فال روزانه دی ( دوشنبه 1 مهر 1398 )

فال روزانه دعاگو در خصوص روابط عاطفی و احساسی برای متولدین دی ماه می گوید : پیغامی می‌رسد كه دوباره احساسات خفته تو را بیدار می‌كند. این موضوع این روزها فكر تو را به خود مشغول كرده. از خیر این قضیه بگذر چون اگر وارد این ماجرا شوی دچار ضرر و زیان می‌شوی.

در خصوص توصیه های اجتماعی امروز نوشته شده است : هدیه‌ای از یك دوست می‌رسد كه تو را كاملا خوشحال خواهد كرد. حالا می‌توانی درك كنی كه زندگی فقط دنبال یك لقمه نان دویدن نیست.

امروز درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است : نباید با انجام كارهای نسنجیده خود را در معرض بیماری قرار دهی.

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : در زمینه كار باید تصمیم مهمی بگیری كه برای آینده شغلی‌ات تعیین كننده خواهد بود. كسی كه از عقل و منطق پیروی می‌كند هرگز پشیمان نمی‌شود.

متولدین دی : رنگ شانس : سفید و قهوه ای اعداد شانس : 8 ، 9 ، 62 ، 122 ، 7544

روز اقبال : شنبه همراهان مناسب : شهریور ، اردیبهشت

فال روزانه بهمن ( دوشنبه 1 مهر 1398 )

فال روزانه دعاگو در خصوص روابط عاطفی و احساسی برای متولدین بهمن ماه می گوید : تا زمانی كه قلب خود را در خدمت عشق درنیاورده باشی، آزاد و رها هستی. اما وقتی در دام عشقی افتاد دیگر آزاد نیست و همین اسارت برای او بهترین آزادی است.

در خصوص توصیه های اجتماعی امروز نوشته شده است : از راه دور خبر خوشی به تو می‌رسد. به زودی با شخصی آشنا می‌شوی كه نقش مهمی در زندگیت بازی خواهد کرد. به کمک یک دوست به خواسته قدیمی‌ات می‌رسی و از این دوستی فایده زیادی خواهی برد.

امروز درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است : فعالیت‌های سخت روزانه تو را خسته و درمانده كرده. باید كمی به خودت برسی و مراقب سلامتی‌ات باشی. اگر خودت را به طور مستمر تحت فشار شدید قرار دهی، به تنش و اضطراب هر چه بیشتر كمك كردی.

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : یك كار كوچك كه می‌تواند موفقیتی نسبی را فراهم كرده و سود ناچیزی را به وجود آورد بهتر از صدها كار ذهنی و توهم آلود است كه هیچ فایده‌ای ندارد و تنها تو را چند روز به خود مشغول می‌كند بی‌آنكه سودی برایت داشته باشد.

متولدین بهمن : رنگ شانس : آبی تیره اعداد شانس : 4 ، 8 ، 10 ، 84 ، 915 و 999

روز اقبال : یکشنبه همراهان مناسب : خرداد ، آذر ، مهر

فال روزانه اسفند ( دوشنبه 1 مهر 1398 )

فال روزانه دعاگو در خصوص روابط عاطفی و احساسی برای متولدین اسفند ماه می گوید : وقتی كسی توجه تو را به خود جلب كرده باشد، چطور می‌توان رفتار سردی با او داشت؟! به خود اعتماد داشته باش و از آشكار كردن احساسات درونی‌ات نگران نباش.

در خصوص توصیه های اجتماعی امروز نوشته شده است : یک پیشنهاد غیرمنتظره و تعجب‌آور می‌شنوی و به زودی فكرهای مغشوش و درهم‌ات نظم و ترتیب می‌گیرد و اوضاع و احوال بر وفق مرادت خواهد بود.

امروز درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است : از غذاهای سنگین و چرب به شدت پرهیز كن چون بدن تو حساس است و آماده بیماری. با یك رژیم غذایی سلامتی‌ات را بازمی‌یابی.

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : فكرها و ایده‌های خوبی داری. مهم است كه از این ایده‌ها برای رسیدن به موفقیت مالی و اجتماعی استفاده كنی.

متولدین اسفند : رنگ شانس : آبی آسمانی وقهوه ای روشن اعداد شانس : 7 ، 11 ، 73 و 354

روز اقبال : پنجشنبه همراهان مناسب : اردیبهشت ، تیر ، دی ، آبان

**************************************************

بازنشر : سایت دعاگو (بزرگترین منبع ذکر و دعاهای قرآنی)

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *