خانه / طلسم و سحر و جادو و افسون / طلسم چیست و چگونه ایجاد می شود – دعاها و طلسمات شیطانی و رحمانی

طلسم چیست و چگونه ایجاد می شود – دعاها و طلسمات شیطانی و رحمانی

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com طلسم چیست و چگونه ایجاد می شود – دعاها و طلسمات شیطانی و رحمانی را برای شما عزیزان قرار دادیم . طلسم ها توسط چه کسانی ساخته می شوند ؟ طلسمات به وسیله اساتید بزرگ علوم غریبه که دارای موکلین قدرتمندی هستند ساخته می شوند . طلسم به وسیله استاد علوم غریبه نوشته میشه و توسط موکل ها اجرا میشه . طلسماتی که برای کارهای شیطانی و سحر و جادو نوشته میشن به وسیله جن های کافر اجرا میشن و طلسمات رحمانی به وسیله جن های مومن اجرا میشن به این دلیل هیچ عوارضی ندارن …

طلسم چیست و چگونه ایجاد می شود - دعاها و طلسمات شیطانی و رحمانی
طلسم چیست و چگونه ایجاد می شود – دعاها و طلسمات شیطانی و رحمانی

طلسم چیست و چگونه ایجاد می شود – دعاها و طلسمات شیطانی و رحمانی,انواع طلسم,طلسم به وسیله چه کسانی ساخته می شود,طلسمات شیطانی,طلسمات رحمانی,دعاهای رحمانی,حروف و اعداد و اشکال طلسم,طلسم چگونه اجرا می شود,انجام طلسم توسط موکل,موکل های طلسم,موکلین طلسم,عوارض طلسمات شیطانی

طلسم ها برای اولین بار توسط چه کسانی ابداع میشن و بر چه اساسی طراحی و نوشته میشن و منشاء قدرتشون از کجاست؟

اول بهتره طلسم رو تعریف کنیم که چی هست . طلسم به مجموع اشکال و حروف و اعدادی گفته میشه که نوشته میشن و چنانچه دقیق و بدون کم یا زیادی و طبق آداب و قواعد مخصوص همون طلسم نگاشته بشن در طبیعت اثر مخصوص به خودشون رو میذارن.

در طلسم ها ، هر چیزی امکان داره به کار بره .حتی حروف لاتین .یا مثلا شکل های عجیب و غریبی که ظاهراً بی معنی هستند .یعنی نه جزء حروف هستن ، نه جزء اعداد و نه حتی شکل چیزی هستند .

شاید براتون سوال شده باشه که این طلسم ها برای اولین بار توسط چه کسانی و بر چه اساسی طراحی شدند و اصا منشأشون چیه و یا این حروف و خطوط و شکل های بی معنی چه اثر و قدرتی میتونن داشته باشن….

ببینید دوستان ، حقیقت ماجرا اینه که طلسمات توسط اساتید بزرگ علوم غریبه ابداع میشن و در کتابهاشون برای استفاده دیگران ثبت میکنن .

اینکه میگیم اساتید بزرگ ، منظور اساتیدی هستند که در علوم غریبه از نظر رتبه و جایگاه، بسیار بالا هستند و موکلین زیادی تحت اختیار دارند .

حتی موکلینشون هم معمولی نیستند و موکلینی در اختیار دارند که اونها هم سپاهی از موکلین رو تحت فرمان دارند . یعنی رئیس گروهی از موکلین هستند .

حالا چنین استادی چطور یک طلسم رو ابداع میکنه؟

همانطور که میدونید و قبلا هم گفتم تمام طلسمات توسط موکلین اجرا میشن. طلسم حکم یک دستور رو داره که توسط موکلین طلسم انجام میشه.

یعنی وقتی میگن فلان طلسم برای جلب محبت هست ، به این معنی هست که موکلین این طلسم با روش های ماورایی در شخص مورد نظر ( مطلوب) ، عشق و علاقه ی طرف مقابل رو ( طالب) ایجاد و یا افزایش میدن.

وقتی یک استاد به جایگاهی بالایی میرسه و موکلین قدرتمندی به خدمت میگیره ، به جایی میرسه که می‌تونه طلسم ابداع کنه . طلسم یک قراردادی است بین استاد و موکلین .

یعنی قرارداد می‌بندند که چنانچه شخصی این اشکال و حروف و اعداد و غیره … رو دقیقا اینجوری بنویسه و فلان آداب و قاعده ها رو رعایت کنه ، یک یا چند موکل حاضر خواهند شد و دستور طلسم رو اجرا خواهند کرد .

( قابل توجه کسانیکه به این چیزا اعتقاد ندارن و میگن یه تیکه کاغذ خط خطی شده مگه چه اثر و قدرتی می‌تونه داشته باشه . بله کاغذ و نوشته های روی اون به خودی خود نمیتونه دارای قدرت و اثر باشه ، بلکه این نوشته ها نشانه ی این هستند که یک یا چند موکل ، مامور به انجام کاری شدند و در اصل ، قدرت و اثر از جانب اون موکل ها هست نه این کاغذ )

مثلا میگن فلان طلسم رو در ساعت مریخ بر تکه ای از سفال بنویس و در آتش دفن کن.

خب اینم قاعده های این طلسم هستن که همون استاد با موکلین طلسم توافق کردند و باید دقیقا به همون شکل انجام بشن .وگرنه موکلین این طلسم حاضر نمیشن و چون این طلسم رو کسی نیست که اجرا کنه ، بنابر این کاملا بی اثر هست.

علت این که بعضیا از دعانویس ، طلسم و یا حتی دعا میگیرن و نتیجه نمیگیرن اینه که یه جای کارشون مشکل داره .یا دعانویس و یا شخص گیرنده ی طلسم آداب و قواعد رو رعایت نکرده.

طلسم ها بعضیاشون شیطانی و بعضیاشون رحمانی هستند . علتشم اینه که طلسمات شیطانی توسط اجنه ی کافر و شیطانی اجرا میشن و طلسمات رحمانی توسط جن های مومن و بسیار بزرگوار.

مثلا طلسماتی که به منظور سحر و جادو و اعمال شر مورد استفاده قرار میگیرن توسط جن های کافر اجرا میشن .
طلسمات و اعمال شیطانی عوارض دارن ولی دعاها و طلسمات رحمانی هیچگونه عارضه ای ندارن .

چون موکلین رحمانی به هیچ وجه به انسان آسیب نمیزنن.

**************************************************

بازنشر : سایت دعاگو (بزرگترین منبع ذکر و دعاهای قرآنی)

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *