خانه / فال و طالع بینی / طالع بینی و فال روزانه جمعه 19 مهر ماه 98

طالع بینی و فال روزانه جمعه 19 مهر ماه 98

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com طالع بینی و فال روزانه جمعه 19 مهر ماه 98 را برای شما عزیزان قرار دادیم . کاملترین فال و طالع بینی روزانه سال 98 و ماه مهر برای متولدین همه ماه های سال . اگر می خواهید فال و طالع امروزتان را بدانید و بفهمید که امروز در طالعتان چه اتفاقاتی می افتد در ادامه مطلب همراه شوید با فال و طالع بینی کامل و دقیق امروز جمعه 19 مهر ماه 98 …

طالع بینی و فال روزانه جمعه 19 مهر ماه 98
طالع بینی و فال روزانه جمعه 19 مهر ماه 98

طالع بینی و فال روزانه جمعه 19 مهر ماه 98,طالع بینی روزانه,فال امروز,طالع بینی هر روز هفته,فال و طالع بینی متولدین ماه,فال دقیق متولدین,طالع بینی مخصوص متولدین همه ماه ها,طالع ماه مهر,فال مهر

فال روزانه فروردین ( جمعه 19 مهر 1398 )

فال روزانه دعاگو در خصوص روابط عاطفی و احساسی برای متولدین فروردین ماه می گوید : باید همیشه امیدوار و سرشار از انرژی بود. این انرژی مثبت و نیرومند به تو این امكان را می‌دهد تا از موانع عبور كنی و به هدفت برسی. هرگز هدفت را فراموش نكن.

در خصوص توصیه های اجتماعی امروز نوشته شده است : بزودی همای شانس و اقبال روی دوشت می‌نشیند و یک سری خوشبیاری‌های شیرین برایت اتفاق می‌افتد.

امروز درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است : مراقب سلامتی‌ات باش و با انجام كارهای نسجیده خود را در معرض بیماری قرار نده. باید چیزهای زیان‌آور و مضر را آنچنان در نظر خود بزرگ جلوه دهی كه هرگز نتوانی به آنها نزدیك شوی.

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : همیشه بادها موافق نیستند پس مراقب دخل و خرجت باش.

متولدین فروردین : رنگ شانس : قرمزملایم اعداد شانس : 6 ، 9 ، 15 و 343

روز اقبال : سه شنبه همراهان مناسب : مرداد ، خرداد ، آذر

فال روزانه اردیبهشت ( جمعه 19 مهر 1398 )

فال روزانه دعاگو در خصوص روابط عاطفی و احساسی برای متولدین اردیبهشت ماه می گوید : باید حساسیت خود را نسبت به اطرافیانت كاهش دهی. بعضی مواقع علاقه بیش از حد باعث می‌شود كه از هر چیزی برداشت‌های مختلفی برای خودت بكنی. نباید زود تحت تاثیر صحبت‌ها قرار بگیری.

در خصوص توصیه های اجتماعی امروز نوشته شده است : یک اتفاق پرهیجان عاطفی در پیش داری پس سعی کن خودت را در جریانش قرار دهی و در مقابلش نایست.

امروز درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است : یك مشكل جسمی پیش آمده است كه باید با مراجعه به پزشك آن را برطرف كرد. همیشه مراقبت‌های پزشكی را باید رعایت كرد و در این فصل ه هوا متغیر است خود را چنگ بیماری نیانداخت.

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : سعی كن با تلاش و ارتقاء شغلی یا تحصیلی سطح درآمد خود را افزایش داده و آینده شغلی و اقتصادی خود را تضمین كنی.

متولدین اردیبهشت : رنگ شانس : صورتی وآبی روشن اعداد شانس : 5 ، 6 ، 13 ، 188 ، 4524

روز اقبال : جمعه همراهان مناسب : تیر ، شهریور ، دی ، اسفند

فال روزانه خرداد ( جمعه 19 مهر 1398 )

فال روزانه دعاگو در خصوص روابط عاطفی و احساسی برای متولدین خرداد ماه می گوید : كسی كه تو را دوست دارد برایت نقشه‌های زیادی می‌كشد اما تا می‌خواهد كه آنها را عملی كند با رفتار پیچیده تو، پشیمان می‌شود. بهتر است كمی در برخوردت مراقب باشی و ملاحظه موقعیت‌ها را بكنی.

در خصوص توصیه های اجتماعی امروز نوشته شده است : هدایا و یا مقداری پول که در فکرش نبودی، به دستت می‌رسد. کسی را که در فکرش نبودی، ملاقات می‌كنی. به زودی تحول بزرگی در زندگی‌ات پیش می‌آید. آماده باش!

امروز درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است : از گوشت قرمز پرهیز كن و جایگزین مناسبی برایش درنظر بگیر چون ممكن است سلامتی‌ات را به خطر بیندازد.

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : نباید نگران مشكلات مالی‌ات باشی. اراده، پشتكار و استعداد تو می‌تواند تمام مشكلات را براحتی از سر راه بردارد.

متولدین خرداد : رنگ شانس : نارنجی اعداد شانس : 3 ، 5 ، 24 ، 433 ، 2545

روز اقبال : چهارشنبه همراهان مناسب : مرداد ، فروردین ، مهر ، بهمن

فال روزانه تیر ( جمعه 19 مهر 1398 )

فال روزانه دعاگو در خصوص روابط عاطفی و احساسی برای متولدین تیر ماه می گوید : وقتی عشق آدمی را تسخیر می‌كند كمتر می‌توان از او انتظار انجام كارهایی عاقلانه داشت. این مساله‌ای طبیعی است اما تو سعی كن هرگز چراغ عقل را از دست ندهی تا گرفتار تاریكی نشوی.

در خصوص توصیه های اجتماعی امروز نوشته شده است : می‌توانی نامه‌ای برای یك دوست عزیز بفرستی. هرچند امروزه این رسم برافتاده و جایش را به تماس تلفنی و ایمیل داده اما نوشتن یا خواندن یك نامه لذت دیگری دارد. هم تو را سرذوق می‌آورد و هم دوستت را خوشحال می‌كند.

امروز درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است : كنترل میزان كار، درس خواندن، زمان و نحوه استراحت از لحاظ جسمانی و عاطفی اثر فوق‌العاده‌ای بر سلامتی‌ات خواهد داشت.

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : یك تشنج قابل ملاحظه در مسائل مالی تو پیش می‌آید. به این مساله نباید بیش از آنكه هست بها داد. چون این گونه مسائل طبیعی است و به مرور زمان از بین می‌رود.

متولدین تیر : رنگ شانس : سفید نقره ای ، آبی نیلی اعداد شانس : 2 ، 4 ، 12 ، 456 و 9742

روز اقبال : دوشنبه همراهان مناسب : اردیبهشت ، اسفند ، آبان

فال روزانه مرداد ( جمعه 19 مهر 1398 )

فال روزانه دعاگو در خصوص روابط عاطفی و احساسی برای متولدین مرداد ماه می گوید : اگر بخواهی این بند نازك هم قطع نشود باید با هشیاری و دقت عمل كنی. به راحتی می‌توان رابطه‌ای را قطع كرد اما به دشواری می‌توان دوباره آن را ساخت. پس حفظ روابط از هر چیز مهمتر است.

در خصوص توصیه های اجتماعی امروز نوشته شده است : قبول یك پیشنهاد جدید از یك دوست، می‌تواند این حالت یكنواخت را از بین برده و تو را با طراوت و بانشاط كند. هر از گاهی باید به فكر ایده یا ابتكار جدیدی برای تغییر شرایط زندگی خود و اطرافیان بود و روح تازه‌ای به زندگی تزریق كرد.

امروز درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است : مراقب سلامتی‌ات باش. دست به كاری نزن كه تو را دچار بحران‌های تازه كند. تو در حال حاضر به آرامش و آسایش نیاز داری و باید آنرا حفظ كنی.

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : كسی به تو پیشنهاد كار یا موقعیت ظاهرا خوبی می‌دهد. باید پیش از قبول، آنرا خوب سبك و سنگین كنی چون باید این پیشنهاد برای تو سودآور باشد و موقعیت مالی تو را بهبود بخشد.

متولدین مرداد : رنگ شانس : زرد ، طلایی اعداد شانس : 1 ، 4 ، 34 ، 653 و 6743

روز اقبال : یکشنبه همراهان مناسب : فروردین ، آذر

فال روزانه شهریور ( جمعه 19 مهر 1398 )

فال روزانه دعاگو در خصوص روابط عاطفی و احساسی برای متولدین شهریور ماه می گوید : عشق در همسایگی توست. اما تو هنوز نمی‌دانی چه می‌خواهی و چه نمی‌خواهی!! بنابراین حیرت و ناكامی ادامه دارد. باید زمان بگذرد تا تو متوجه بعضی حقایق بشوی.

در خصوص توصیه های اجتماعی امروز نوشته شده است : فعالیت و نشاط خود را همچنان حفظ كن. شرایط برای آغاز یك برنامه جدید مناسب است باید كسی را پیدا كرد كه در این راه تا آخر با تو باشد. یك دوست یا همراه خوب بزرگترین امتیاز است.

امروز درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است : داشتن میهمان و پذیرایی از آن در خانه حس سلامتی را افزایش می‌دهد چون باعث ایجاد فرصت‌های شاركت در خوراك، معاشرت، توجه، عرض اندام و دلگرمی خواهد شد همچنین می‌تواند موجب هیجان، شور و نشاط و تبادل افكار و انرژی شود.

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : دوست داری دست به كاری بزنی تا موقعیت اقتصادیت روبراه شود. بهتر است آینده نگر باشی و راهی بیابی كه برای زمان طولانی آینده مالیت را تضمین كند نه كاری كه زود به نتیجه برسد و به سرعت اثرش تمام شود.

متولدین شهریور : رنگ شانس : قهوه ای وکرم اعداد شانس : 0 ، 5 ، 16 ، 888 ، 6848

روز اقبال : چهارشنبه همراهان مناسب : دی ، اردیبهشت

فال روزانه مهر ( جمعه 19 مهر 1398 )

فال روزانه دعاگو در خصوص روابط عاطفی و احساسی برای متولدین مهر ماه می گوید : باید بتوانی احساسات خود را بی‌پروا و صریح با دوست یا همسرت در میان بگذاری. شفافیت و روراستی، موجب تحكیم دوستی‌ها می‌شود و اگر رابطه‌ای را برهم زد نباید نگران آن بود.

در خصوص توصیه های اجتماعی امروز نوشته شده است : یك اتفاق خوشایند می‌افتد كه برای تو امیدواركننده خواهد بود. از هر چیز كوچكی باید برای تقویت روحیه خود استفاده كرد و برای مقابله با موانع و مشكلات آماده شد. موفقیت تو حتمی است.

امروز درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است : اگر در روز بین چهار تا شش فنجان چای یا قهوه مصرف می‌كنی، از حدمجاز فراتر رفته‌ای. كافئین بیش از حد تو را بی‌قرار و عصبی می‌كند

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : پاداش خوبی در انتظار توست. اگر بتوانی از این فرصتهای پیش آمده به خوبی استفاده كنی، قطعا این پاداش را دریافت خواهی كرد. در غیر اینصورت رقیبان برنده خواهند شد.

متولدین مهر : رنگ شانس : بنفش وقهوه ای اعداد شانس : 2 ، 6 ، 16 ، 432 ، 9143

روز اقبال : جمعه همراهان مناسب : آذر ، بهمن ، خرداد

فال روزانه آبان ( جمعه 19 مهر 1398 )

فال روزانه دعاگو در خصوص روابط عاطفی و احساسی برای متولدین آبان ماه می گوید : تو در عشق و دوستی پاكباز و صمیمی هستی و باید مواظب باشی به كسی كه علاقمند می‌شوی ارزش تو را داشته باشد.

در خصوص توصیه های اجتماعی امروز نوشته شده است : جنب و جوش و شور و هیجان تو زبان‌زد دیگران خواهد بود. این شوق و اشتیاق پشتوانه روحی و معنوی تو بوده و در نتیجه مشكلات و موانع را در پیش پای تو كوچك و حقیر خواهد ساخت.

امروز درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است : ورزش به تو شادابی و نشاط می‌دهد. با وزرش باید بدنی سالم و تندرست داشت تا در بقیه كارها نیز موفق و بانشاط بود.

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : وضعیت مالی تو ثابت خواهد بود اگر خودت بگذاری. در برخی موارد آنقدر بی‌رویه خرج می‌كنی كه همه را متعجب می‌كنی.

متولدین آبان : رنگ شانس : قرمزروشن وسیاه اعداد شانس : 3 ، 5 ، 7 ، 8 ، 9 ، 83 و 659

روز اقبال : سه شنبه همراهان مناسب : تیر و اسفند

فال روزانه آذر ( جمعه 19 مهر 1398 )

فال روزانه دعاگو در خصوص روابط عاطفی و احساسی برای متولدین آذر ماه می گوید : نباید منتظر دیگران بود! باید آستین‌ها را بالا زد و دست به كار شد. اگر این فرصت از دست برود دیگر به این زودی باز نخواهد گشت. از موقعیت‌ها باید استفاده كرد.

در خصوص توصیه های اجتماعی امروز نوشته شده است : یكنواختی در كارها و برنامه‌هایت تو را كسل و بی‌حوصله كرده. با كمی ابتكار عمل می‌توانی دوباره شرایط كاری و روحی ایده‌آلی را فراهم كنی. از استعداد خود برای ایجاد تنوع استفاده كن.

امروز درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است : این طور كه تو كار می‌كنی و استرس داری، مطمئنا مریض می‌شوی. كمی استراحت می‌تواند به تو كمك كند كه هم خوب در مورد كارهای عقب افتاده فكر كنی و هم خستگی روحی و جسمی‌ات را به در كنی.

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : پیش‌بینی می‌شد كه پولی به دست می‌آید اما این اتفاق نیفتاد. وقتی در یك كار موفق نمی‌شوی نتیجه می‌گیری كه همیشه و همه جا چنین خواهد بود. درحالی كه این‌طور نیست و بدبینی حاصل از چنین منطقی، زندگی تو را آسیب‌پذیر خواهد كرد. باید دلایل واقعی هر كاری را فهمید.

متولدین آذر : رنگ شانس : آبی وسفید اعداد شانس : 3 ، 12 ، 582 ، 934 و 2343

روز اقبال : پنجشنبه همراهان مناسب : فروردین ، مهر ، مرداد ، بهمن

فال روزانه دی ( جمعه 19 مهر 1398 )

فال روزانه دعاگو در خصوص روابط عاطفی و احساسی برای متولدین دی ماه می گوید : به خاطر بعضی اشتباهات دچار شكست می‌شوی. وقتی كه حساب همه احتمالات را نكرده باشی دچار حوادث غافلگیركننده‌ای می‌شوی. باید شناختت را در مورد اطرافیان و دوستانت بیشتر كنی.

در خصوص توصیه های اجتماعی امروز نوشته شده است : قدم زدن در هوای باز و پاك مثل ارتفاعات اطراف شهر یا پاركها می‌تواند روحیه‌ات را عوض كند و به تو آرامش و نشاط هدیه كند.

امروز درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است : اگر احساس خستگی می‌كنی و نمی‌خواهی به پزشك مراجعه كنی می‌توانی با بازی رنگها روحیه‌ات را عوض كنی، شاید تغییر رنگ لباسهایت موثر باشد. رنگ قرمز انرژی خاصی به تو می‌دهد البته در بعضی افراد موجب زودرنجی و تحریك‌‌پذیری زیاد می‌شود!! اگر به دنبال آرامش هستی رنگ آبی یا سبز می‌تواند به تو كمك كند.

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : به زودی پیشنهاد خیر و برکت داری به تو خواهد شد. اگر از موقعیت به موقع در درست استفاده كنی و برای رسیدن به هدف تلاش كنی، از زحماتت خیلی زود نتیجه خواهی گرفت. اگر باهوش باشی مقداری پول به سوی تو حرکت خواهد كرد.

متولدین دی : رنگ شانس : سفید و قهوه ای اعداد شانس : 8 ، 9 ، 62 ، 122 ، 7544

روز اقبال : شنبه همراهان مناسب : شهریور ، اردیبهشت

فال روزانه بهمن ( جمعه 19 مهر 1398 )

فال روزانه دعاگو در خصوص روابط عاطفی و احساسی برای متولدین بهمن ماه می گوید : وقتی می‌بینی شرایط برعكس خواسته‌های تو حركت می‌كند، بدبین می‌شوی و آینده را تیره و تار می‌بینی. بهتر است در از این منطق‌نگری برداری و برای بدست آوردن اهدافت تلاش كنی حتی اگر پایان كار طبق خواسته‌ات نباشد. حداقل تو تلاشت را كرده‌ای.

در خصوص توصیه های اجتماعی امروز نوشته شده است : یک شانس درست و حسابی در راه است. باید آماده باشی تا درست ازش استفاده كنی. اتفاقاتی در اطرافت می‌افتد كه بخاطرش باید تغییراتی در وضعیتت بدهی كه خوشایند خواهد بود.

امروز درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است : باید فعالیت‌های اوقات فراغتت را متنوع‌تر كنی. لم دادن جلوی تلویزیون و خوابیدن پیشنهاد نمی‌شود چون راه مناسبی نیست. كمی جنب و جوش روحیه‌ات را عوض می‌كند و در نتیجه جسم سالمی خواهی داشت.

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : اگر می‌خواهی بنشینی و موفقیت دیگران را تماشا كنی ایرادی ندارد اما مراقب باش همین میزان دارایی ناچیزت را با ندانم كاری از دست ندهی. با این روشی كه در پیش گرفته‌ای اوضاع مالیت ثابت خواهد بود.

متولدین بهمن : رنگ شانس : آبی تیره اعداد شانس : 4 ، 8 ، 10 ، 84 ، 915 و 999

روز اقبال : یکشنبه همراهان مناسب : خرداد ، آذر ، مهر

فال روزانه اسفند ( جمعه 19 مهر 1398 )

فال روزانه دعاگو در خصوص روابط عاطفی و احساسی برای متولدین اسفند ماه می گوید : تو با كارهایت اعتماد او را از بین برده‌ای و برای جبران راه زیادی درپیش داری. در رفتار و اعمالت باید همه جوانب را درنظر بگیری.

در خصوص توصیه های اجتماعی امروز نوشته شده است : شاید قدم زدن زیر نور مهتاب با كسی كه به تو آرامش می‌دهد، احساس شادی و سرزندگی به تو بدهد. امتحان كن!!

امروز درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است : اگر به استرس و اضطراب بیش از حد داری با دراز كشیدن در آب وان حمام به طور روزانه می‌توانی شدت آنرا كم كرده و كم‌كم به آرامش برسی.

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : تمام تلاشت را می‌كنی اما خوب نتیجه نمی‌گیری. شاید اشكال از راه یا برنامه‌است باشد. وقتی راهی غلط است تلاش كردن در آن جز ضرر حاصلی ندارد.

متولدین اسفند : رنگ شانس : آبی آسمانی وقهوه ای روشن اعداد شانس : 7 ، 11 ، 73 و 354

روز اقبال : پنجشنبه همراهان مناسب : اردیبهشت ، تیر ، دی ، آبان

**************************************************

بازنشر : سایت دعاگو (بزرگترین منبع ذکر و دعاهای قرآنی)

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *