خانه / فال و طالع بینی / طالع بینی و فال روزانه چهارشنبه 24 مهر ماه 98

طالع بینی و فال روزانه چهارشنبه 24 مهر ماه 98

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com طالع بینی و فال روزانه چهارشنبه 24 مهر ماه 98 را برای شما عزیزان قرار دادیم . کاملترین فال و طالع بینی روزانه سال 98 و ماه مهر برای متولدین همه ماه های سال . اگر می خواهید فال و طالع امروزتان را بدانید و بفهمید که امروز در طالعتان چه اتفاقاتی می افتد در ادامه مطلب همراه شوید با فال و طالع بینی کامل و دقیق امروز چهارشنبه 24 مهر ماه 98 …

طالع بینی و فال روزانه چهارشنبه 24 مهر ماه 98
طالع بینی و فال روزانه چهارشنبه 24 مهر ماه 98

طالع بینی و فال روزانه چهارشنبه 24 مهر ماه 98,طالع بینی روزانه,فال امروز,طالع بینی هر روز هفته,فال و طالع بینی متولدین ماه,فال دقیق متولدین,طالع بینی مخصوص متولدین همه ماه ها,طالع ماه مهر,فال مهر

فال روزانه فروردین ( چهارشنبه 24 مهر 1398 )

فال روزانه دعاگو در خصوص روابط عاطفی و احساسی برای متولدین فروردین ماه می گوید : همه درها را نمی‌توان با كلیدهای عاطفی باز كرد. شاید با این كلید بتوان دریچه قلبها را گشود و به آنها راه یافت اما مغزها و عقل‌ها كلید دیگری می‌طلبد و با احساسات كار درست نمی‌شود.

در خصوص توصیه های اجتماعی امروز نوشته شده است :

امروز درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است : به وزن و تناسب اندامت اهمیت بده. داشتن یك رژیم غذایی و برنامه دقیق ورزش برای تو مهم است.

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : به دنبال یك ارتقاء شغلی، مبلغی دریافت می‌كنی كه قسمتی از مشكلات مالی‌ات را پوشش می‌دهد.

متولدین فروردین : رنگ شانس : قرمز ملایم اعداد شانس : 6 ، 9 ، 15 و 343

روز اقبال : سه شنبه همراهان مناسب : مرداد ، خرداد ، آذر

فال روزانه اردیبهشت ( چهار شنبه 24 مهر 1398 )

فال روزانه دعاگو در خصوص روابط عاطفی و احساسی برای متولدین اردیبهشت ماه می گوید : به دنبال خوابها و خیال‌هایی هستی كه بسیار دور از دسترس است. هر حادثه‌ای را بهانه می‌كنی تا با خیال‌بافی‌های خود به آن پر و بال بدهی و خود را با آن سرگرم سازی. عشق فقط در داستانها با اسب سفید به سراغ آدمها می‌آید! باید واقع‌بین بود و دست از این خیال‌ها برداشت.

در خصوص توصیه های اجتماعی امروز نوشته شده است : سعی كن با طبیعت انس بیشتری بگیری. زندگی در طبیعت ایده‌آل است و بسیاری از ما از آن محروم هستیم. پس به دامان طبیعت برو و از آن لذت ببر.

امروز درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است : اگر در روز بین چهار تا شش فنجان چای یا قهوه مصرف می‌كنی، از حد مجاز فراتر رفته‌ای. كافئین بیش از حد تو را بی‌قرار و عصبی می‌كند

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : تنوع در كارها بهتر است. داشتن چند كار مهم، تجربه كردن چند موضوع در یك زمان می‌تواند مفید و سودآور باشد. تو استعدادهای زیادی برای متحول كردن اوضاع اقتصادیت داری فقط باید آنها را بشناسی.

متولدین اردیبهشت : رنگ شانس : صورتی وآبی روشن اعداد شانس : 5 ، 6 ، 13 ، 188 ، 4524

روز اقبال : جمعه همراهان مناسب : تیر ، شهریور ، دی ، اسفند

فال روزانه خرداد ( چهار شنبه 24 مهر 1398 )

فال روزانه دعاگو در خصوص روابط عاطفی و احساسی برای متولدین خرداد ماه می گوید : باید صبر كنی تا آبهای به جوی بازگردد. در چنین حالتی می‌توانی خودت پیش‌قدم شوی تا مشكلتان حل شود در غیر اینصورت باید از خیر این عشق و علاقه بگذری و به فكر موقعیت دیگری باشی.

در خصوص توصیه های اجتماعی امروز نوشته شده است : تا پایان روز احساس خوشبختی خواهی کرد چون بعضی امور، که فکرت را مشغول کرده بود، روبراه می‌شود. در یک میهمانی خبرهای امیدبخشی خواهی شنید.

امروز درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است :

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : این هفته برای تو بسیار پرتلاش خواهد بود. خبرهایی می‌رسد كه خوشحال كننده است و وضعیت مالی تو را روبراه می‌كند. خودت و توانایی‌هایت را دست‌كم نگیر و اعتماد به نفس داشته باش.

متولدین خرداد : رنگ شانس : نارنجی اعداد شانس : 3 ، 5 ، 24 ، 433 ، 2545

روز اقبال : چهارشنبه همراهان مناسب : مرداد ، فروردین ، مهر ، بهمن

فال روزانه تیر ( چهار شنبه 24 مهر 1398 )

فال روزانه دعاگو در خصوص روابط عاطفی و احساسی برای متولدین تیر ماه می گوید : اختلاف كوچكی با دوست یا همسرت پیش می‌آید كه چندان مهم نیست و باید با گفتگو و تفاهم آنرا حل كنی تا به بحران بزرگ و ریشه‌دار تبدیل نشود.

در خصوص توصیه های اجتماعی امروز نوشته شده است : اخبار خوشحال كننده و دیدارهای سودمندی در انتظار توست. روش زندگیت را عوض كن تا از این حالت تنش و التهاب خارج شوی. باید به آینده‌ات امیدوار باشی.

امروز درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است :

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : سود فراوانی به دست خواهی آورد به طوری كه نمی‌دانی با آن چكار كنی. در این جور مواقع افراد سركیسه را باز می‌كنند و به ولخرجی روی می‌آورند اما تو باید دوراندیش باشی و به آینده و اهدافت فكر كنی.

متولدین تیر : رنگ شانس : سفید نقره ای ، آبی نیلی اعداد شانس : 2 ، 4 ، 12 ، 456 و 9742

روز اقبال : دوشنبه همراهان مناسب : اردیبهشت ، اسفند ، آبان

فال روزانه مرداد ( چهار شنبه 24 مهر 1398 )

فال روزانه دعاگو در خصوص روابط عاطفی و احساسی برای متولدین مرداد ماه می گوید : با یك تماس تلفنی و یا فرستادن یك پیغام یا نامه می‌توانی به او بفهمانی كه به فكرش هستی. خاطرات گذشته، همیشه منبع و ذخیره‌ای روحی و معنوی است كه باید از آن به خوبی استفاده كرد.

در خصوص توصیه های اجتماعی امروز نوشته شده است :

امروز درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است :

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : پول و ثروتی بدست می‌آوری اما در نحوه خرج كردن آن باید دقت داشت. این ثروت بادآورده نیست كه با بذل و بخشش‌هایت آن را به باد دهی.

متولدین مرداد : رنگ شانس : زرد ، طلایی اعداد شانس : 1 ، 4 ، 34 ، 653 و 6743

روز اقبال : یکشنبه همراهان مناسب : فروردین ، آذر

فال روزانه شهریور ( چهار شنبه 24 مهر 1398 )

فال روزانه دعاگو در خصوص روابط عاطفی و احساسی برای متولدین شهریور ماه می گوید : بیش از حد تحت تاثیر حرفهای این و آن قرار می‌گیری. باید به جای احساسات، عقل و منطق خود را ملاك قرار دهی و با خردمندی تصمیم بگیری به نحوی كه اساسی و جدی باشد.

در خصوص توصیه های اجتماعی امروز نوشته شده است : با خوش‌بینی روزت را شروع كن. در این صورت هم با انرژی مثبت به كارهایت می‌پردازی و هم به اطرافیانت انرژی می‌دهی.

امروز درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است :

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : به سود مالی می‌رسی كه قابل توجه است. شاید بخواهی آنرا برای خود و دوستانت خرج كنی، اما تصمیم عاقلانه‌تر این است كه به فكر آینده‌ات باشی و آنرا پس انداز كنی. گاهی اوقات مقداری پس انداز می‌تواند برای روزهای سخت مفید باشد.

متولدین شهریور : رنگ شانس : قهوه ای وکرم اعداد شانس : 0 ، 5 ، 16 ، 888 ، 6848

روز اقبال : چهارشنبه همراهان مناسب : دی ، اردیبهشت

فال روزانه مهر ( چهارشنبه 24 مهر 1398 )

فال روزانه دعاگو در خصوص روابط عاطفی و احساسی برای متولدین مهر ماه می گوید : پس از یك دوره قهر و جدال دوره‌ای می‌رسد كه در آن عشق و آشتی حرف اول را می‌زند. زندگی نیز چون یكسال چند فصل دارد و بدون این فصلها دچار ركود خواهد شد.

در خصوص توصیه های اجتماعی امروز نوشته شده است :

امروز درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است : باید ورزش را جدی گرفت و از مصرف چیزهایی كه سلامتی تو را تهدید می‌كند جدا خودداری كرد.

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : از امروز باید برای فردایت برنامه‌ریزی كنی. كسی كه طبق یك برنامه حركت كند به دور از هرگونه خیالبافی، به اهداف خود می‌رسد.

متولدین مهر : رنگ شانس : بنفش وقهوه ای اعداد شانس : 2 ، 6 ، 16 ، 432 ، 9143

روز اقبال : جمعه همراهان مناسب : آذر ، بهمن ، خرداد

فال روزانه آبان ( چهارشنبه 24 مهر 1398 )

فال روزانه دعاگو در خصوص روابط عاطفی و احساسی برای متولدین آبان ماه می گوید : با احساسات دیگران نمی‌شود بازی كرد. كسی كه با آتش بازی می‌كند خودبخود طعمه آن خواهد شد. شاید تو در این باره حق داشته باشی اما هر كاری عواقبی دارد كه باید آنرا در نظر داشت.

در خصوص توصیه های اجتماعی امروز نوشته شده است : در خود انرژی فوق‌العاده‌ای می‌بینی. دوست داری كارهای زیادی بكنی اما نمی‌دانی چه كاری در درجه اول قرار دارد. باید آن را در بهترین راهی كه تشخیص می‌دهی صرف كنی تا موفق گردی.

امروز درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است : كمی لبخند و تفریح در این برهه از زمان برای تو لازم است. می‌توانی انرژی خود را در كنار كار و تلاش به تفریح و سرگرمی هم اختصاص دهی. اما به خاطر داشته باش كه زیاده‌روی نكنی چون به ضررت خواهد بود.

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : اوضاع مالی تو همچنان روال عادی خود را دارد اما با كمی تلاش و كوشش و حوصله بیشتر می‌توانی تحولی در وضعیت مادی خود ایجاد كنی.

متولدین آبان : رنگ شانس : قرمزروشن وسیاه اعداد شانس : 3 ، 5 ، 7 ، 8 ، 9 ، 83 و 659

روز اقبال : سه شنبه همراهان مناسب : تیر و اسفند

فال روزانه آذر ( چهار شنبه 24 مهر 1398 )

فال روزانه دعاگو در خصوص روابط عاطفی و احساسی برای متولدین آذر ماه می گوید : رفته رفته این اختلاف حل خواهد شد. گذر زمان به هر دو طرف نشان خواهد داد كه تندروی بیشتر به آنها آسیب می‌رساند. از این رو هر دو سرعقل آمده و با هم آشتی می‌كنند.

در خصوص توصیه های اجتماعی امروز نوشته شده است : به زودی اتفاقاتی می‌افتد كه تو را شادمان می‌كند. حالا نوبت آسایش و آرامش به وجود آمده پس از آن لذت ببر.

امروز درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است : تنبلی را از خود دور كن. با ورزش و مطالعه بیشتر می‌توان فعال‌تر از همیشه باشی.

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : موفقیت خوبی در زمینه مسائل مالی و اقتصادی بدست می‌آوری. كسی كه موفق‌تر است، رقیبان و حسودان بیشتری هم خواهد داشت. بدون توجه به آنها به كار خودت ادامه بده.

متولدین آذر : رنگ شانس : آبی وسفید اعداد شانس : 3 ، 12 ، 582 ، 934 و 2343

روز اقبال : پنجشنبه همراهان مناسب : فروردین ، مهر ، مرداد ، بهمن

فال روزانه دی ( چهار شنبه 24 مهر 1398 )

فال روزانه دعاگو در خصوص روابط عاطفی و احساسی برای متولدین دی ماه می گوید : اطرافیانت به تو سفارش می‌كنند كه بهترین راه را انتخاب كنی اما تو همچنان لجباز و یك‌دنده‌ای!! به چه قیمتی می‌خواهی حرفت به كرسی بنشیند؟!

در خصوص توصیه های اجتماعی امروز نوشته شده است : وضعیتی پیش می‌آید تا بتوانی یك یا چند تن از دوستان قدیمی را كه مدتی از آنها بی‌خبر بودی، ملاقات كنی. فكر یك سفر مدتی است ذهنت را به خود مشغول كرده. به زودی مقدمات آن فراهم می‌شود.

امروز درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است : باید در آرامش به خوردن غذا مشغول باشی چون داشتن استرس و یا كار پرمشغله و راه رفتن در هنگام غذا خوردن، نه تنها هیچ نفعی برایت ندارد بلكه ممكن است سلامتی‌ات به خطر بیفتند.

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : تو هم مثل دیگران آرزوی موقعیت اقتصادی بهتر را داری اما در این معامله، آنها خواسته‌های زیادی از تو دارند و تو نمی‌توانی به تنهایی به یك به یك آنها پاسخ دهی پس بهتر است به جای قبول همه كارها با هم یك یا دو قسمت را به دست گیری تا از بتوانی جوابگو باشی.

متولدین دی : رنگ شانس : سفید و قهوه ای اعداد شانس : 8 ، 9 ، 62 ، 122 ، 7544

روز اقبال : شنبه همراهان مناسب : شهریور ، اردیبهشت

فال روزانه بهمن ( چهار شنبه 24 مهر 1398 )

فال روزانه دعاگو در خصوص روابط عاطفی و احساسی برای متولدین بهمن ماه می گوید : در روابط‌تان مراقب باشید. تو فرد خاكی و راحتی هستی، اما ممكن است اطرافیان اینطور استنباط نكنند و از روی حسادت و یا به هر دلیلی برایت دردسرهایی درست كنند.

در خصوص توصیه های اجتماعی امروز نوشته شده است : به زودی شاهد بعضی تغییرات هیجان انگیز و مثبت در زندگی‌ات خواهی شد. به مسافرتی دعوت میشوی كه خاطرات شیرینی برایت دربر دارد.

امروز درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است : اگر بیش از حد احساس استرس می‌كنی شاید به ایجاد تغییراتی در نوع زندگی و یا شیوه برخوردت با استرس نیازمندی. بهتر است بین وظایف كاری، مسئولیت‌ها و اوقات فراغتت تعادل برقرار كنی.

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : پس از مدتی ركود اقتصادی دوباره اوضاع روبراه می‌شود و پول نسبتا خوبی بدست می‌آوری. به زودی مقداری پول از دست می‌دهی اما نگران كننده نیست.

متولدین بهمن : رنگ شانس : آبی تیره اعداد شانس : 4 ، 8 ، 10 ، 84 ، 915 و 999

روز اقبال : یکشنبه همراهان مناسب : خرداد ، آذر ، مهر

فال روزانه اسفند ( چهارشنبه 24 مهر 1398 )

فال روزانه دعاگو در خصوص روابط عاطفی و احساسی برای متولدین اسفند ماه می گوید : دوستی كه با تو سر ناسازگاری داشته پشیمان شده و به فكر جبران رفتارش است. بهتر است تو هم او را ببخشی و مسائل گذشته را پیش نكشی.

در خصوص توصیه های اجتماعی امروز نوشته شده است : بزودی از یک کار و یا خوش قلبی‌ات نتیجه می‌گیری. هدایا و یا مقداری پول به دستت می‌رسد كه باعث خوشحالی‌ات می‌شود.

امروز درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است : باید از تازه‌ترین سبزیجات و میوه‌ها استفاده كنی و از جایی خرید كنی كه مواد غذایی‌اش سالم و تازه باشد. نوع مواد غذایی كه مصرف می‌كنیم با سلامتی بدن رابطه مستقیم و بسیار نزدیكی دارد.

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : مراقب اعمال و رفتارت باش. كوچكترین خطا می‌تواند برای تو توبیخ مالی به همراه خواهد داشت.

متولدین اسفند : رنگ شانس : آبی آسمانی وقهوه ای روشن اعداد شانس : 7 ، 11 ، 73 و 354

روز اقبال : پنجشنبه همراهان مناسب : اردیبهشت ، تیر ، دی ، آبان

**************************************************

بازنشر : سایت دعاگو (بزرگترین منبع ذکر و دعاهای قرآنی)

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *